Citat:
Ursprungligen postat av
cj035
Mina damer på mina herrar (för att citera en viss Lys… jag menar Sean Banan), vi har ett årsjubileum idag! ...
Förnamn: Dansk form av namnet Georg.
Efternamn: Första delen: motsats till gammal. Andra delen: Samma som polis-Martin (och då menar jag inte Melin).
Födelseår: Samma som Sverige hade folkomröstning om kärnkraften.
Bra att du påminner oss om jubilaren!
Det är alltså denne herre CJ pratar om:
https://dumpen.se/2021/12/04/3125/
Här är några bonusbilder på gäddan:
https://imgur.com/a/471x0yY
Han har jobbat som kock på någon färja och tränat på Sats kompassen i Gbg.
Det finns även fler jubilarer som vi kan minnas från förra året!
Dumpen på besök i Örebro
https://dumpen.se/2021/11/27/dumpen-pa-besok-i-orebro-napp-igen/
Här har vi en vuxen man som finner njutning i att köra kuken i halsen på en 13-årig tjej som är oskuld.
"Lära dig ta den djupt i halsen...Det svåra är att du måste kunna slappna av och inte få panik"
Han är även nojjig för att bli påkommen av någon vuxen.
"Asså jag tror ju att det är du men vill ju inte att Robert aschberg står där o filmar o undrar varför jag ska knulla en 13 åring"
Dom99 som han kallar sig har skickat de obligatoriska kuk- och runkbilderna till fiskaren, men även bilder i bar överkropp där han ser ganska spännig ut. Han såg dock inte lika spännig ut i konfrontationsvideon, där han istället stod och skämdes ordentligt. Vi får se hans clownliknande frisyr ur olika vinklar i alla fall.
Han nämns ca 6:40 in i "Första podden – hur gör man med denna maskinen ?", vi får veta att han är dömd för bl.a. narkotikabrott. Han har varit i kontakt med alla fiskarna och varit väldigt drivande. Tydligen ska han ha jobbat på ett ställe där de hade "ung publik" så arbetsgivaren tog glädjande nog detta på allvar och avskedade peddot.
Förnamn 1: Samma som en Schweizisk hundras. Denna stora lurviga sankt-hund brukar avbildas som en räddningshund, ibland med en liten tunna konjak i halsbandet. Båtsman och Cujo är av denna ras.
Förnamn 2 (tilltalsnamn): Samma som komikern Appelquist, som medverkat i "Svenska Nyheter".
Förnamn 3: Samma som boxaren Ingo som vann OS-silver 1952.
Efternamn: Ett annat ord för hyllningsdikt, kväde, poem, sång, diktskapelse, festdikt, hommage, hyllningskväde, skaldestycke, dikt, diktverk, hyllning, lyrisk dikt. Det skiljer en bokstav från den gamle könsrockstrubaduren Johnny, född 6 januari 1912 i Falköping, död 25 juli 1983 i Slottsstadens församling i Malmö.
Född samma år som Scarface, Hajen 3 och Lone Wolf McQuade hade premiär.
Nänänänä sa mannen som ville mysa med en sexåring och hennes mamma
https://dumpen.se/2021/11/30/nananana-sa-mannen-som-ville-mysa-med-en-sexaring-och-hennes-mamma-napp-igen/
Pelle45GBG eller Pellepapppa som han också kallar sig är ett riktigt dunder-peddo. Sex vid sex. Alltså könsumgänge med en person som är sex år gammal. Hans sambo tyckte sannolikt det var motbjudande för hon slängde ut aset.
Förnamn 1: Ett fornnordiskt namn, bildat av namnet för åskguden. En skidskytt med efternamn Wiksten heter likadant.
Förnamn 2 (tilltalsnamn): Ett bibliskt namn. Pappan i Family Guy med efternamnet Griffin har också detta förnamn.
Efternamn bokstav 1-2: Jag, **, han, hon, den, det. Under en reform på 60/70 talet började detta användas istället för ni, herr, fru, fröken etc.
Efternamn bokstav 3-5: En enhet för tryck som motsvarar 100 kPa. Kan också vara en lokal där man serverar drinkar till gästerna.
En peddobuss kommer rullande
https://dumpen.se/2021/12/09/en-peddobuss-kommer-rullande-halvnapp/
Han nämns i två poddar, "Pedofilspaning i Trollhättan" från 9 dec 2021 och "FallosMartin föll som en fura" från 13 dec 2021.
Vi får inte se pedofilen ordentligt eftersom han gasar iväg i sin "rapemobile" av märket Iveco, men vi ser i alla fall att han bär det mest pedofila av alla klädesplagg: en varseljacka.
Han utger sig vara en 45 år gammal dominant man från Göteborg, som för 3500 kr kräver full tillgång till en 13-åring. Han vill att tjejen ska hoppa in i hans skåpbil så de kan åka iväg för lite våldtäktsmys. Två av hans företags ägare kontaktades, den ene lägger på (förmodligen gäddan själv) och den andra (hans sambo, som är VD) ska kolla upp vem som kört men återkommer aldrig. Iveco-bilen står senare parkerad utanför företaget, vilket är på samma adress som gäddans hem.
Dumpen har pratat vidare med sambon. Hon spelar dum, säger hon ska kolla och återkomma vilket hon aldrig gör. När de kontaktar henne via sms i andra ärenden svarar hon prompt men när pedofili ska diskuteras så är det radiotystnad.
Troligtvis tröttnade hon för vad jag kan se är de inte sambos längre.
Förnamn 1 (tilltalsnamn): Skådespelaren Lassgård född 1955 heter likadant.
Förnamn 2: Ett företag som tillverkar kläder (och parfym) heter detta + Boss. Djungeldjuret i den danska barnfilmen från 93 heter såhär.
Efternamn: Samma som Nils Johan (John) Martin, född 15 december 1868 i Norra Härene i Skaraborgs län, död 7 augusti 1917 i Juzovka i Ryssland (nuvarande Donetsk i Ukraina), var en svensk arkitekt, tecknare och etsare.
Född samma år som För några få dollar mer och Bondfilmen Åskbollen hade premiär. Han är alltså äldre än vad han påstår sig vara.