2022-12-09, 10:49
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har förstått att det är din åsikt. Ännu en av de som är vidlyftiga med sina åsikter om vad som bör göras, men som sätter sig på sofflocket och låter "någon annan" ta hand om det
Varifrån har du fått att jag sitter på sofflocket och låter andra göra det?
Dessutom att tillåta andra att göra det är väl bättre än att sitta på sofflocket och gnälla om att gäddorna ska skyddas.
Citera
2022-12-09, 10:56
Moderator
Carlboms avatar
Sara är för rolig

Hon spräcker brallorna där bak från typ 1:an upp till bältet. Sen får hon stå och dölja detta i live-TV. Jävligt vågat ändå.

Citat:
Hann inte ens bli nervös när jag kastade mig ut i taxin till SVT. Hoppade in i bilen som den smidiga gasell jag tror att jag är
Precis när jag satte mig så hörde jag ett konstigt ljud från rumpregionen. I den bästa av världar skulle ljudet som faktiskt lät som en fis haft sitt ursprung från gaser i magen.

https://imgur.com/a/Zxql5CJ
Citera
2022-12-09, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Varifrån har du fått att jag sitter på sofflocket och låter andra göra det?
Dessutom att tillåta andra att göra det är väl bättre än att sitta på sofflocket och gnälla om att gäddorna ska skyddas.
Du skrev bla annat att hade du inte haft det jobb du har så hade du varit ute och mördat. Vad du säger dig jobba med har du ju varit öppen med.
Skyddar inga gäddor. Skyddar deras integritet.
Citera
2022-12-09, 11:24
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du skrev bla annat att hade du inte haft det jobb du har så hade du varit ute och mördat. Vad du säger dig jobba med har du ju varit öppen med.
Skyddar inga gäddor. Skyddar deras integritet.
Vad babblar du om.
Jo du skyddar gäddor.
Att skydda gäddors integritet är att skydda gäddor.
Bra i alla fall att du är ärlig med att det är gäddornas integritet du vurmar för.
Citera
2022-12-09, 11:25
Medlem
carltellin88s avatar
https://youtu.be/NXPBu8wYIkM

bra debatt som belyser argumenten. PS agerar och argumenterar rent känslomässig, och verkar helt oförmögen att förstå ett teoretiskt resonemang eller hur en rättsstat fungerar
Citera
2022-12-09, 11:26
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sara är för rolig

Hon spräcker brallorna där bak från typ 1:an upp till bältet. Sen får hon stå och dölja detta i live-TV. Jävligt vågat ändå.

Starkt jobbat av henne.
Utan mediavana och med spräckta byxor så var hon ändå saklig och lugn när hon bemötte JJ:s förvirrade svammel.
Citera
2022-12-09, 11:28
Medlem
Citat:
Vad babblar du om.
Jo du skyddar gäddor.
Att skydda gäddors integritet är att skydda gäddor.
Bra i alla fall att du är ärlig med att det är gäddornas integritet du vurmar för.
Dina tidigare inlägg.
Att skydda integritet betyder integritet. Allas. Därmed också gäddors. Kallas människovärde.
Citera
2022-12-09, 11:34
Medlem
Pughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sara är för rolig

Hahha det var snyggt jobbat.
Citera
2022-12-09, 11:35
Medlem
Pughs avatar
Citat:

Starkt jobbat av henne.
Utan mediavana och med spräckta byxor så var hon ändå saklig och lugn när hon bemötte JJ:s förvirrade svammel.

Hade varit intressant att se hur Patte hade tacklat JJ. Tror han hade gått på väldigt hårt faktiskt. Väldigt synd med migränen...
Citera
2022-12-09, 11:39
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pugh
Hade varit intressant att se hur Patte hade tacklat JJ. Tror han hade gått på väldigt hårt faktiskt. Väldigt synd med migränen...
Migrän? pfft! Tror mer att han hade förra gången mot Bodström i färskt minne faktiskt, även om det var 5 år sedan. Han fegade ut helt enkelt. Se länk i nedan citerade inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av carltellin88
https://youtu.be/NXPBu8wYIkM

bra debatt som belyser argumenten. PS agerar och argumenterar rent känslomässig, och verkar helt oförmögen att förstå ett teoretiskt resonemang eller hur en rättsstat fungerar
Citera
2022-12-09, 11:55
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Migrän? pfft! Tror mer att han hade förra gången mot Bodström i färskt minne faktiskt, även om det var 5 år sedan. Han fegade ut helt enkelt. Se länk i nedan citerade inlägg.
Jag tycker Patrik klarade sig mycket bra mot Boström.
Boström pratar som en advokat vars syfte är att skydda sin klient.
Det är hans uppdrag och det är hans perspektiv.
Däremot tycker jag inte att Boström gjorde bättre ifrån sig på något sätt än Patrik gjorde.
Det som blir tydligt är att Patrik värnar barnen och att Boström värnar brottslingarna.
Citera
2022-12-09, 12:02
Medlem
Får alla deras fiskare nånting av swishpengarna eller tar de två pundarna vartenda öre?

Skickade PM till båda om redovisning av intäkterna men inga svar efter 2v

Fortfarande har dom mrs. tandlös privata nummer, vad är de som dröjer så med 123numret? Antar att dom undviker de för dom inte vill redovisa hur pengarna används öht
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in