2022-12-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Ja du, det är massor av barn som har kontaktats av pedofilerna som har hängts ut, så kom inte med att pedofilerna bara skulle vara passiva och inte ha någon som helst vilja att träffa barnet och att de skulle ha övertalats av ett pådrivande barn.

Du sitter och tycker synd om pedofiler som har tagit första kontakten med barn och vad de har trott varit barn.
Jag gör antaganden att du själv inte har barn, samt att du antagligen är ignorant om vad som sker i världen, eller att du har samma dragning som äckelgubbarna och känner att du måste försvara dig och dina polare? Hur är det?
Än en gång - kolla läsförståelse.
Citera
2022-12-04, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Hmm, vad är fel i skallen på Dumpen? Instagram, Rumble, Youtube, Facebook, Spotify. Har dom hål i huvudet? Detta har helt spårat ur.
Nej då, det har inte alls spårat ur. Dumpengänget håller på och lägger ny räls och bygger ut för framtiden.

Snart kommer kanske även uppdaterade lagar gällande förberedelse till sex med minderårig, efter regeringens och riksdagens sedvanliga processer, och då kommer Dumpen samtidigt att ha gjort en resa från något obskyrt och radikalt, till en rörelse som jobbar för framtida generationer, och som numera även får bjudas in och debattera och verka i finrummen, likt den transformering som SD sakta men säkert har genomgått under de senaste decennierna.
Senast redigerad av Inget.internet 2022-12-04 kl. 20:35.
Citera
2022-12-04, 20:33
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getteadytorumble
Precis den lyckan Sara känner när hon får konfrontera en gädda då är de nästan så att jag börjar undra om det pirrar lite där nere för henne just i den sekunden. Ärligt talat skulle inte förvåna mig.
Ännu en nyregistrerad. Jaha ja. Har blivit tröttsamt för längesen.
Citera
2022-12-04, 20:46
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Inte riktigt, vissa män klarar inte uppbrott, dövar det med att kasta trådar åt alla håll, men desperata män får inget napp på trådar, då plötsligt blir det napp, först innan träffen omtalas ålder, och då har känslorna låst in sig som ett åtdraget buntband.
Vissa män är sjuka i huvudet och perversa.
Det vet vi.
Normala män söker sig inte till barn oavsett om dom skilt sig eller inte.
Du själv är väl inte nyskild men verkar ändå vara sugen på just barn.
Människor som inte är perverterade låser sig och avbryter om dom upptäcker att dom pratar med ett barn.
Det är inget problem för dom som inte är perversa grisar.
Citera
2022-12-04, 20:48
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Än mer behov av låsta boenden med övervakning om medelålders män blir låsta i sina känslor när de över nätet utbytt några få meningar med någon okänd
Ja den är "kvackerns" kackel visar verkligen att det behövs låsta enheter så man kan isolera folk som jagar barn för resten av livet.
Dom ska inte vara i samhället i närheten av barn.
Citera
2022-12-04, 21:09
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Hahaha! Ja, så småningom kommer ju en gädda att bli fysisk mot S & P. Nån lessnar tillslut. Jag hoppas dock inte att det sker mer än något kort handgemäng som Patrik kan parera. Ett blodbad hade aldrig publicerats på Dumpen utan bara varit en tragisk löpsedel om någon fick sätta livet till. Men rent spekulativt ja, vill någon försöka mörda S & P vore det ingen match att locka fram dem. Man bestämmer bara ett möte på en avsides plats med en av deras fiskare. Upp som gubben ur lådan kommer då...

*trumvirvel*

Robert ROBBAN Ferm!

Fan kan ingen duktig avatarskapare göra en bild där ROBBANs fula nuna sticker upp som gubben ur en låda? Blir den riktigt bra tar jag den som avatar.

https://pasteboard.co/Tnno5bNitNtz.jpg
Citera
2022-12-04, 21:15
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nej då, det har inte alls spårat ur. Dumpengänget håller på och lägger ny räls och bygger ut för framtiden.

Snart kommer kanske även uppdaterade lagar gällande förberedelse till sex med minderårig, efter regeringens och riksdagens sedvanliga processer, och då kommer Dumpen samtidigt att ha gjort en resa från något obskyrt och radikalt, till en rörelse som jobbar för framtida generationer, och som numera även får bjudas in och debattera och verka i finrummen, likt den transformering som SD sakta men säkert har genomgått under de senaste decennierna.

Du beskriver Dumpen som om dom kommit på något nytt genialiskt koncept som kommer bli "det nästa stora".

Är du medveten om att exakt det dom pysslar med har man gjort i England, USA och säkert dom flesta andra västländer under lång tid? Det är en så vanlig företeelse att det till och med finns gjorts en stor mängd forskning på det (en googling bort).

Inte oväntat visar forskning att denna typ av verksamhet ofta är kontraproduktiv då man förhindrat pågående polisiär verksamhet eller att peddoäcklen hunnit radera övergreppsmaterial då "pedofiljägarna" varit så upptagna med att få upp sina konfrontrationsvideos, istället för att direkt kontakta polisen.

Intressant är att det visat sig att flertalet såna här pedofiljägare själva visat sig vara pedofiler, som alltså använt detta dels som täckmantel (a la Kapten Klänning) samt för att nästla sig in i pedofilnätverk för att själva få tillgång till övergreppsmaterial.
Senast redigerad av populopidus 2022-12-04 kl. 21:22.
Citera
2022-12-04, 21:16
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Denna kanske?

https://pasteboard.co/YI1yS2o1NDK2.jpg

Vilket mästerverk, apan! Ska genast printa ut och sätta opp på piltavlan.
Citera
2022-12-04, 21:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
https://pasteboard.co/Tnno5bNitNtz.jpg
Snyggt cj! Man tackar. Nu har jag till och med två att välja mellan. Jag gillade dock ansiktsuttrycket på Apans variant lite mer. Sådär härligt förvånad som bara en avslöjad pedofil kan se ut. Man skulle kunna göra en hel serie av dessa med ansikte på de absolut värsta gäddorna. Tömmar-Janne skulle passa bra som ett peddo i lådan. Grejen med Robban var dock just att han sa att han absolut inte ville bli kallad Robban. Just därför kommer han självklart att bli Robban med hela svenska folket.

Rent metaforiskt känns det också bra att ha pedofilerna i varsin låda. Där kan de vara tycker jag. Man tar fram dem när man vill skratta åt dem.
Senast redigerad av Lysturken 2022-12-04 kl. 21:24.
Citera
2022-12-04, 21:23
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Snyggt cj! Man tackar. Nu har jag till och med två att välja mellan. Jag gillade dock ansiktsuttrycket på Apans variant lite mer. Sådär härligt förvånad som bara en avslöjad pedofil kan se ut. Man skulle kunna göra en hel serie av dessa med ansikte på de absolut värsta gäddorna. Tömmar-Janne skulle passa bra som ett peddo i lådan. Grejen med Robban var dock just att han sa att han absolut inte ville bli kallad Robban. Just därför kommer han självklart att bli Robban med hela svenska folket.

Hahahaha! Jag har faktiskt redan gjort flera stycken Robban in the box. Otroligt beroendeframkallande. Och ja, det där förvånade uttrycket (från första konfrontationen tror jag) är priceless!
Citera
2022-12-04, 21:27
Medlem
cj035s avatar
Mina damer på mina herrar (för att citera en viss Lys… jag menar Sean Banan), vi har ett årsjubileum idag! Då jag har ägnat kvällen åt att photoshoppa en himla massa Robban in the box så snor jag helt sonika en gammal ”krönika” från Lysturken. Enjoy!
Citat:
Efter den senaste cirkeldiskussionen är det nu dags att knyta ihop dagens säck, plocka fram oboy-pulvret och svälja sin insomningstablett. Vad passar då bättre än att känna den där trygga värmen man bara kan uppnå genom att njuta av någon annans totala undergång, och så att säga vaggas till sömns av att åter få se någons liv bli förstört. Vi har kommit fram till...

DAGENS ÅTERBLICK!

https://dumpen.se/2021/12/04/3125/

Ikväll kollar vi närmare på kökstomten från Göteborg som enligt utsago tränar på #satskompassen där han tycker om att gå på gruppträningspass och som så artigt tackade Sara för att han nu äntligen skulle få bli uthängd:

"Så nu kommer du hänga ut mig då..."
"Det kommer vi göra..."
Svar: "Tack!"

Det var ju lite besynnerligt att han tillslut tackade för uthängningen när han inledde så fint med att blanda ihop nutid och framtid:

"Du har bestämt träff med en 14-åring..."
Svar: "Nej, inte idag."

Vi kan alltså dra slutsatsen att köksmästaren, som lär få svårt att hitta jobb som kock igen, har för vana att vänta minst 24 timmar på den han ska träffa.

Sen är det ju inte så farligt att han ska träffa en 14-åring. Bara man säger att man är äldre än man egentligen är så räknas 14 som 16. Det står väl i lagen?

"Hon sa att hon var äldre än vad hon va".

Ja, och jag är alltså 30. Men om jag säger att jag är äldre än 30 så räknas det alltså som att jag är 32. Standardhöjningen är alltså beslutad till två år.

Nämnvärt är också att kastrullpeddot tänkte betala våldtäkten med en vinterjacka. För det ville han ha en "undergiven" flicka och hoppades att få "valuta för pengarna". Enda valuta han kan räkna med i fortsättningen är nog hårdvaluta i form av en stekpanna i huvet. Jag gissar att hans framtida kollegor, om han nu någon gång får ett jobb inom branschen igen, inte lär vara så glada i att behöva stå och flippa pannbiff bredvid en barnknullare.

Vad ska nu du och jag göra med denna information? Jo, det är jävligt enkelt. Vi ska fortsätta mysa av tanken på att hans liv nu kommer att förbli ett lidande. Med lite tur kanske han ändå kan få en vinterjacka av socialtjänsten nästa år när sparkapitalet börjar sina.

Förnamn: Dansk form av namnet Georg.
Efternamn: Första delen: motsats till gammal. Andra delen: Samma som polis-Martin (och då menar jag inte Melin).
Födelseår: Samma som Sverige hade folkomröstning om kärnkraften.
Senast redigerad av cj035 2022-12-04 kl. 21:35. Anledning: Tillägg av rebus
Citera
2022-12-04, 21:32
Medlem
Nåddes av ett rykte i kväll och hoppas att någon kan bekräfta eller dementera?
Dumpen-copy cats ska ha knivskurit en man i eller runt Lessebo i helgen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in