2022-12-20, 16:57
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Detta har säkert dryftats tidigare, men vore det inte idé att dela upp den här tråden i två varianter:

1. Dumpentråden för de som vill diskutera huruvida Dumpen som fenomen (brottsbekämpande, moraliskt/etiskt, rättssäkerheten etc.) är bra eller inte, och vilken samhällspåverkan Dumpen har.

2. Dumpentråden exklusivt för diskussioner kring Gäddorna och eftermälet efter outningarna.

Känns som det blir mycket scrollande för oss som inte är intresserade av pajkastningen mellan haters och fanboys.

Alla trådar om dumpen har mer eller mindre havererat , många har startats och åsikterna går isär och övergår i ren pajkastning.

Är man emot dumpen är man pedofil.
Är man för är man lurad etc.

Om du bara vill se uthängningar så finns ju dumpen.se
Sen har du ju en chat på deras Facebooksida men den tolererar inga som tycker annorlunda eller är emot dumpen.
Bara de som hyllar är välkomna.

Därför är flashback ganska bra ändå då alla få komma till tals.
Citera
2022-12-20, 16:58
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Är det bara för mig som varken den senaste gäddan eller hans fru inte längre kommer upp om jag googlar? Inte Eniro, Hitta, Mrkoll etc.

Noterar även att hustrun begränsat sin Facebooksida och tagit bort sin profil på Linkedin. Jag förstår henne - mängden sektmedlemmar från Dumpen som kontaktar och trakasserar henne lär ju vara…

Dock positivt för henne i längden att detta avslöjades. Hoppas jag. Jag hoppas att hon kan tänka så i framtiden.
Har du provat på ratsit?
Ratsit tar inte bort uppgifter som dom andra gör.
Jag kan inte kolla för jag har inte klurat vad han heter ens.
Citera
2022-12-20, 17:16
Medlem
BeachBobs avatar
Dom har varit extremt flitiga båda två på att sanera sig på nätet. Dom finns kvar på Ratsit. Men misstänker att dom redan har ansökt om skyddad identitet så det är bara en tidsfråga innan dom försvinner från Ratsit också.
Citera
2022-12-20, 17:36
Medlem
Sommargays avatar
Ratsit och mrkoll tar inte bort någon utan att de får skyddad identitet så där finns båda kvar.
Citera
2022-12-20, 17:40
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Ratsit och mrkoll tar inte bort någon utan att de får skyddad identitet så där finns båda kvar.
Mrkoll är dom borta. Står "Dold adress (?)"
Citera
2022-12-20, 17:42
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Mrkoll är dom borta. Står "Dold adress (?)"

Det går att välja att få sin adress dold på mrkoll.
Citera
2022-12-20, 17:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det går att välja att få sin adress dold på mrkoll.
Det står så nu!
Citera
2022-12-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Detta har säkert dryftats tidigare, men vore det inte idé att dela upp den här tråden i två varianter:

1. Dumpentråden för de som vill diskutera huruvida Dumpen som fenomen (brottsbekämpande, moraliskt/etiskt, rättssäkerheten etc.) är bra eller inte, och vilken samhällspåverkan Dumpen har.

2. Dumpentråden exklusivt för diskussioner kring Gäddorna och eftermälet efter outningarna.

Känns som det blir mycket scrollande för oss som inte är intresserade av pajkastningen mellan haters och fanboys.

Bra där!!
Less att se allt som postas kategori 1.
Citera
2022-12-20, 17:45
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det står så nu!

De finns kvar. Adressen har de valt att dölja.
Citera
2022-12-20, 17:47
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
De finns kvar. Adressen har de valt att dölja.
Men det har jag skrivit hela tiden att dom har "Dold adress".
Citera
2022-12-20, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Självfallet , majoriteten klarar av även vuxna partners eftersom att vara gift eller sambo ger ett bra skydd precis som många förr när homosexualitet var olagligt gifte sig
Skönt att vi har någon med riktigt solid kompetens och som gjort en utredning på samtliga gäddor
Citera
2022-12-20, 18:48
Medlem
ZlatanManias avatar
Ser att Teslagäddan fyller år idag.

Antar att han fått många hälsningar och trevliga presenter å antagligen en födelsedag han aldrig kommer glömma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in