2022-12-08, 17:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Jag trodde och hoppades att pandemin skulle försvinna, men det verkar komma tillbaka hela tiden. Man hör om folk som blir riktigt dåliga även om de inte dör. Folk sjuka i 6 veckor med feber och huvudvärk etc. Då tar jag hellre 3 dagar med samma symptom efter vaccinet.

Jag är inte så nojjig för långtidseffekter av vaccinet.

Sannolikt vaccinerade som sabbat sitt immunförsvar.
2022-12-08, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Sannolikt vaccinerade som sabbat sitt immunförsvar.

Nej, alltså jag har inte haft covid än, men hör om andra i min ålder som drabbas så hårt.

Jag kanske har tur och har en 2 dagars förkylning men kan ju också ha otur.
2022-12-08, 17:15
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Jag trodde och hoppades att pandemin skulle försvinna, men det verkar komma tillbaka hela tiden. Man hör om folk som blir riktigt dåliga även om de inte dör. Folk sjuka i 6 veckor med feber och huvudvärk etc. Då tar jag hellre 3 dagar med samma symptom efter vaccinet.

Börja kolla vid 39 minuter tex. Accelererar cancer...

Lite senare. Bilder på vaccinproppar som är ett par decimeter långa.

https://youtu.be/2SLp6B_kkRI
2022-12-08, 17:21
Avstängd
Citat:
Nej, alltså jag har inte haft covid än, men hör om andra i min ålder som drabbas så hårt.

Och de var vaccinerade?
2022-12-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty-66
Börja kolla vid 39 minuter tex. Accelererar cancer...

Lite senare. Bilder på vaccinproppar som är ett par decimeter långa.

https://youtu.be/2SLp6B_kkRI

Till och med han säger dock "Good new is most people are fine" så det verkar vara väldigt sällsynt som tur.
2022-12-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Och de var vaccinerade?

Ne, ovaccinerade eller inte tagit vaccin på över ett år exempelvis.
2022-12-08, 17:37
Medlem
Citat:

Hur många sprutor har dessa tagit som är hemma 6 veckor?
Jag har inte tagit en enda och var hemma 5 dagar.
Äldsta dottern så hade lite på 37 grader två dagar och var hemma 2 dagar med Corona...
Har ännu tvillingar ovaccinerade på 15år som inte haft det ännu.
Fast alla andra i klassen haft detta som har tagit vaccinet....
Senast redigerad av joohnn 2022-12-08 kl. 17:41.
2022-12-08, 17:45
Medlem
qwerty-66s avatar
Citat:
Till och med han säger dock "Good new is most people are fine" så det verkar vara väldigt sällsynt som tur.

Men risk-benefit kalkylen pekar nu på att man inte ska ta några mrna sprutor.

Även fertilitet verkar påverkas av sprutan. Istället för en baby boom som brukar komma efter att folk är hemma o har tråkigt har ersatts med en kraftig nedgång på vissa ställen.

tex.
Barnafödandet i Lund på bottennivåer: ”Vet inte varför”
8 december 2022 12:00
sydsvenskan.se
2022-12-08, 18:14
Avstängd
Citat:
Ne, ovaccinerade eller inte tagit vaccin på över ett år exempelvis.

Om de vaxxades för över ett år sedan har de gamla antikroppar, vilket kan ge Antibody-dependent enhancement.
2022-12-08, 19:09
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Bokat vaccinering om två veckor, ska be om den nya "kombinerade" sorten som de skriver om, den som ska skydda mot alla varianter.

Vet någon om denna generellt har hårdare eller mildare bieffekter? Dos 1 + 2 var moderna, enbart lite ont i armen för mig, dos 3 var pfizer, var helt utslagen i 3 dagar med feber, enorm trötthet och svullen körtel i armhålan, ingen trevlig dos, så hoppas dos 4 inte kommer vara så hård men det verkar bara gå att få pfizer :O

Igår, 7 december, höll senator Ron Johnson en Roundtable Discussion - på Capitol Hill - angående de skador som injektionerna orsakat och kommer att orsaka. Många av de censurerade läkarna och FDA-representanterna var med och berättade om det som alla borde veta, vid det här laget.

Det är högst lämpligt att ta del av all information - såväl den som ingår i MSM's narrativ som den som undanhålls och censureras av MSM och BigTech, innan man funderar på att fortsätta detta högst ovetenskapliga injektionsprogram.

Håll till godo:

https://www.bitchute.com/video/7t82nWilZcKj/
2022-12-08, 19:34
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:

Okej.

Har någon givit dig garanti på att du bara kommer bli sjuk 3 dagar om du tar sprutan? Nä, det tror jag knappast va.
Jag menar, du har redan tagit tre sprutor? Och dom hjälper ju tydligen inte längre, om dom nu någonsin gjorde det.

Orolig eller ej, om du väljer att INTE ta den här nya sprutan så kommer du i alla fall garanterat inte få några biverkningar av DEN.

Personligen satsar jag på några burkar kosttillskott i form av D-vitamin och zink, som bevisligen stärker immunförsvaret mot alla former virusinfektion. Sen käkar man en varierad kost och tränar lite kondition några dagar i veckan, så är man rätt helgarderad. Jag tycker att man ska lita på sitt inbyggda immunförsvar, snarare än på Pfizer. Immunförsvaret är fantastiskt. Och några veckors förkylning är faktiskt inte det värsta i världen heller, om det nu skulle bli så.
2022-12-08, 19:36
Avslutad
Citat:

Ovaccinerad, fick covid en gång men inte igen. Nu har jag flera vaccinerade släktingar och bekanta som verkar få återkommande covid hela tiden och blir rätt sjuka.

Jag som ovaccinerad har umgåtts med dessa och utsatt mig för smitta men har trots detta inte blivit det minsta sjuk igen.

Tycker mer det verkar som att de vaccinerade har förstört sin naturliga immunitet mot sjukdomen medan vi som besegrat covid med hjälp av vårat naturliga immunförsvar har ett mycket starkare skydd.

Spelar ingen roll om de inte tagit sprutan på ett år, de är fortfarande vaccinerade och kan permanent ha sabbat sitt immunförsvar.
Senast redigerad av kommenurjorden 2022-12-08 kl. 20:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in