2021-08-30, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Hur kan du vara säker på att du inte får några biverkningar? Kan ju komma flera år senare
Jag återkommer med en uppdatering i så fall.
2021-08-30, 19:26
Medlem
AmazonenRosas avatar
One America News. OAN. Är ett välkänt nyhetsboag i USA. Där har länge fler tagit "vaccinet" men ändå är ca hälften av alla vuxna där ovaccinerade.
Den här killen berättar om vad som kommit in till VAERS. Deras inrapporteringssystem för biverkningar. Det är krångligt ch svårt att använda så endel tror att endast 10% av alla biverkningar blir anmälda dit.
I vilket fall som helst så saknar dödsfallen å annat motstycke i vaccinhistorian världen över.
Detta genetiska experiment borde ha stoppats för länge sen.
https://www.bitchute.com/video/JBGPqgyZtoEh/
2021-08-30, 23:43
Medlem
Det värkte litet i armen dagen efter andra sprutan (Pfizer). Jag känner inte någon som inte vaccinerat sig och den värsta effekten någon har haft har varit feber i över ett dygn. De allra flesta kände kortvarig värk i armen.

Det här gör att jag har svag tilltro till många av de mardrömsscenarier som listas i tråden. Att jag inte har hört talas om en enda grov sidoeffekt, medan vissa i tråden hävdar att nästan alla drabbas känns fruktansvärt osannolikt.
2021-08-30, 23:46
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmazonenRosa
One America News. OAN. Är ett välkänt nyhetsboag i USA. Där har länge fler tagit "vaccinet" men ändå är ca hälften av alla vuxna där ovaccinerade.
Den här killen berättar om vad som kommit in till VAERS. Deras inrapporteringssystem för biverkningar. Det är krångligt ch svårt att använda så endel tror att endast 10% av alla biverkningar blir anmälda dit.
I vilket fall som helst så saknar dödsfallen å annat motstycke i vaccinhistorian världen över.
Detta genetiska experiment borde ha stoppats för länge sen.
https://www.bitchute.com/video/JBGPqgyZtoEh/

Jag hörde i en podd att år 1968 kom det en nytt stelkrampsvaccin, vilket sedan dess har orsakat 38 dödsfall.
Till och med så relativt låga tal hade man reagerat på och forskat om varför.
Nu dör tusentals och ingen reagerar, läkaretiken har flugit sin kos och man tycker numera det är etiskt försvarbart att injicera och promota ett oklart och ofärdigt vaccin där "man ska chansa". Det är sinnessjukt.

Att myndigheter sedan det gör svårt att få en överblick över biverkningarna och inte utreder högst suspekta dödsfall, i många fall döljer och mörklägger, och media hjälper dem, samtidigt som man bestämt sig för att man vet precis vilka som dog av Covid och hur många, gör det ännu sjukare och västvärlden är invaggad i ett stort mörker.

Så gränserna har definitivt förflyttats och vanliga människor ställer sig längst fram i kön. Intalar sig att bli sjuk efteråt som standard är något "bra".
Senast redigerad av -GG 2021-08-30 kl. 23:49.
2021-08-31, 00:11
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det värkte litet i armen dagen efter andra sprutan (Pfizer). Jag känner inte någon som inte vaccinerat sig och den värsta effekten någon har haft har varit feber i över ett dygn. De allra flesta kände kortvarig värk i armen.

Det här gör att jag har svag tilltro till många av de mardrömsscenarier som listas i tråden. Att jag inte har hört talas om en enda grov sidoeffekt, medan vissa i tråden hävdar att nästan alla drabbas känns fruktansvärt osannolikt.

Så vi ska lita på just dina anonyma skriverier och vad du listar, men inte de vars inlägg du inte håller med om/ogillar?

Om man har fått en kraftig biverkning, är det inte ett spekulativt scenario, utan pågående verklighet.

Det är exakt så ni vill ha diskussionen, i stället för att låta folk läsa alla sidor och bilda sig en egen uppfattning utifrån information och transparens. Det avslöjar er som jävligt rädda och rena kräk många gånger.
Du kan lika gärna ljuga om allt du skriver för att vaccinet ska se bra ut. Men du tänkte givetvis inte på att dina ord kan appliceras på dig själv och skapa lika många motfrågor.
Senast redigerad av -GG 2021-08-31 kl. 00:15.
2021-08-31, 00:37
Medlem
drvinds avatar
Ni som tror att man får ”Big Pharmas” sida kommer uppmärksamma oss om de upptäcker biverkningar av det allvarligare slaget, så kan jag passa på att dra en jämförelse med Talidomid (Neurosedyn), och hur sugna branschen var då på att erkänna att de begått ett fel. De stoppade 1961, och erkände att de gjort ett klandervärt fel 2012! Fattar ni?

Spegelvänd molekyl, dessutom skapad av kroppen själv, var visst inte något man räknat med som källa till biverkningar. kort sagt fick man igenom ett godkännande som idag inte skulle gått igenom hos t.ex. FDA. Och vi, människorna, skulle ju kunna tyckas vilja dra lärdom av gamla misstag? Fast, då bara om vi inte lät lättjan styra oss, och vi slutade önska oss vetenskapliga resultat och istället var beredda att gå den långa vägen via evidensbaserad forskning. Men då blir det ingen Greta mer, vilket jag tror gör att media skulle känna sig förbigångna. Tror knappast de existerande skulle vilja begränsa sig till att rapportera händelser

Kanske skulle vi, om vi såg historien som en tillgång, även ha en annan syn på vänsterns ”hjärtliga” argumentation.
2021-08-31, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Så vi ska lita på just dina anonyma skriverier och vad du listar, men inte de vars inlägg du inte håller med om/ogillar?

Om man har fått en kraftig biverkning, är det inte ett spekulativt scenario, utan pågående verklighet.

Det är exakt så ni vill ha diskussionen, i stället för att låta folk läsa alla sidor och bilda sig en egen uppfattning utifrån information och transparens. Det avslöjar er som jävligt rädda och rena kräk många gånger.
Du kan lika gärna ljuga om allt du skriver för att vaccinet ska se bra ut. Men du tänkte givetvis inte på att dina ord kan appliceras på dig själv och skapa lika många motfrågor.
Jag skrev bara om mina egna erfarenheter, samt erfarenhet från alla jag känner, som råkar överstämma med det förväntade resultatet. Jag antar att de biverkningarna för dig inte är OK att skriva om i den här tråden? Istället är jag ett ljugande kräk?

Eller var det mitt misstänkliggörande över sannolikheten i vissa skribenters inlägg, som gick emot ditt eget mässande?
2021-08-31, 02:47
Medlem
Just nu pågår massvaccinationer i Rinkeby sa min mamma som sett det på TV. Är det nån som vet hur det går för dom som blivit vaccinerade?
2021-08-31, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Just nu pågår massvaccinationer i Rinkeby sa min mamma som sett det på TV. Är det nån som vet hur det går för dom som blivit vaccinerade?
Skulle det gå på något annat sätt för dem? Är väl samma vaccin som alla andra får?
2021-08-31, 11:37
Medlem
Tog andra sprutan i förra veckan. Inte känt ett skit efter första eller andra, förutom lite ont i armen dagen efter är den enda biverkning jag fått.

Inget annat! Pfizer var det jag fick.
2021-08-31, 12:06
Medlem
Dille24s avatar
På min arbetsplats är alla utom jag vaccinerade, i princip alla har varit dåliga med feber och frossa 2-3 dagar vid både första och andra sprutan..
2021-08-31, 12:08
Medlem
Tog andra sprutan Pfizer igår. Både jag och sambon fick feber, ont i hela kroppen och mår fruktansvärt illa. Som att man är bakis och vill spy konstant.. Hemskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in