Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Nej det ät inte för att du har en annan åsikt som du är empatistörd, utan för att du i så många trådar visat att du skiter i att oskyldiga män döms till många års fängelse. Allt detta toppade du nu dock genom att skriva "Så då är det alltså bättre att folk som vill falskt tillvita en person, mördar personen istället.".
Att resonera att det är bättre att mörda personen visar hur extremt empatistörd du är.
Hur vet du att dessa män är "oskyldigt dömda"? Har du bevis på att så är fallet? Källa tack! Jag är
inte empatistörd för att jag litar på rättsväsendet. Du har som sagt var ingen koll på vad som menas med att vara empatistörd.
Det är inte jag som resonerar så. Just eftersom jag har en viss grad av inlevelseförmåga, så kan jag dock tänka mig att empatistörda individer skulle kunna tänka att mord är bättre än falsk tillvitelse, om de vill göra en person illa och mord ger lägre straff än falsk tillvitelse. kalla det logiskt tänkande.
Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Vilket många kvinnor gör. Kvinnor kan bli extremt hatiska när de känner sig förorättade och tänker då inte ens rationellt, kvinnor är känslostyrda.
Men varför känner sig kvinnorna förorättade, tror du? Har de måhända blivit våldtagna och det är därför de känner sig förorättade?
Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Du låter som en av kvinnorna som anmälde Assange för våldtäkt, hon publicerade innan sin anmälan en 7-stegslista på hur man sätter dit en man som varit otrogen. Ett av stegen var en falsk anmälan för våldtäkt.
Då låter jag
inte som henne. Eftersom jag anser att falsk tillvitelse ska man
inte pyssla med överhuvudtaget.
Det är ett lagbrott och kan förstöra livet för den som blir falskt tillvitad. Vad jag skrev var att det finns minst tre sorters sett att hämnas på som är betydligt bättre. Den bästa är att leva ett gott och bra liv och nonchalera den idiot man ogillar. Inte ge personen en ny chans, ingenting. Så kan denna få lida och ångra sin otrohet eller vad det nu är den har gjort. Och sakna en. Medans man själv lever det goda livet. Mycket bättre hämnd.
Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
2-4 år för varje fall skrev jag och denna kvinna har gjort detta minst 5 gånger unders sitt liv. Givetvis ska hon inte bli straffimmun efter det första fallet utan hon ska få det för varje fall.
Hon har
bevisligen gjort det en gång. Du har inte bevis för fler än
en gång. Och det är helt sjukt att du anser att falsk tillvitelse är ett värre brott än mord. Snacka om empatilöst. Beröva en människa livet är det allra värsta brott som finns. Det anser förmodligen varenda människa. I synnerhet om dödandet var långt och utdraget med tortyrliknande inslag. Och sedan dör personen. Mördad. Givetvis ska mord ha högre straffskala än något annat brott. Men du anser alltså att falsk tillvitelse är det värsta brottet, så att det tom. toppar brottet mord. Ja, tjena.