Citat:
Ursprungligen postat av
Urbizzo
Jag fick ont i armen i somras och hade mycket som jag behövde göra. Men det har fått vänta. Nu först känner jag att jag kan använda armen - men vågar inte köra för fullt, av risken det kommer tillbaka. Det är över fyra månader nu..
Så lång tid kan jag inte vänta haha. Får hoppas att de går fortare för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
448
Tennisarmbåge , tar skitlänge - går att hålla nere smärtan med typ diklofenak o dyl
Stick till fältskäraren o så sätter han en kortisnspruta i muskelfästet o simsalabim efter lite vila
Ja jag funderade på kortison men då ska man få tag på en läkare som är villig att hjälpa till först och de är svårare.
Sen hörde ja nåt om att kortison kan öka risken att man får tillbaka problemet senare, men om de ligger nåt i de låter jag vara osagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
fantomsmurfen
Jag minns inte att jag skulle fått så sjuk arm tidigare heller men i alla fall när jag börjat bli lite äldre. Jag spänner armen och trycker den även mot ratten ofta och styr även mest med vänster arm medan höger arm mestadels hänger och vilar.
Jo jag kör bara med vänster hand. Svänger bara med handen. Höger vilar på sidan, sköter gps och radio

Ska försöka köra med höger istället så kanske vänsterarmen får vila, men risken är väl att man kör i diket då