Citat:
Ursprungligen postat av
Crowdy
Mooneshine är inte du också dömd för djurplågeri?
Nu måste jag börja fundera på om du supit eller något? Varför skulle jag vara dömd för djurplågeri? Jag har ALDRIG haft problem med någon myndighet. Dem erfarenheten jag har är för att de jag känner och inom släkten har drabbats av myndigheterna och jag har vuxit upp i misär. Jag har självklart inte mina riktiga personuppgifter här eller något annat ställe på Internet. Jag är inte blåst. De som känner mig vet vem jag är.
Förövrigt .Tom har hamnat i helt galet sällskap, och de vettiga sunda människorna han haft i sin absoluta närhet kommer nog antingen ta avstånd helt eller backa med tanke på att han lämnar ut offentliga känsliga uppgifter och att han litar på senaste mamman L. Som jag gjort efterforskningar på och hon ska fån inte ha barn! Hon är sinnessjukt livsfarlig och Tom kommer få lära sig snart att hon har förstört och kommer förstöra för honom ännu mer. Men de beror ju på om han kommer lyssna på någon vettig och ta in råden han får. De är skrämmande att man blir utskriven från tvångsvård och sedan åker till polisstation och tar upp polisanmälan emot famhem ned mamma L där de själva ställt till det och det är en av anledningarna till hans LPT beslutades var vansinnesfärden med L.