Citat:
Ursprungligen postat av
vapor21
Jag tycker synd om dig om du bettar mycket på fotboll med den bristfälliga kunskapen. I rådande ekonomiska situation måste din plånbok fått sig en rejäl törn.
Att sitta på bänken är inte att bli förolämpad. Att däremot gå ut i tv-studio och gråta ut samt kritisera allt och alla är oacceptabelt. Hur ska ett lag kunna må bra om en spelare sitter och gnäller över hela organisationen?
Ronaldo har varit en fantastisk spelare i närmare två decennier, men så som det sett ut senaste halvåret och hur han uppträtt så finns det inget annat logiskt alternativ än att göra sig av med honom. Tyvärr verkar Ronaldo själv hamnat i en falsk verklighetsbild där även han tror sig vara större än allt och alla, men faktum är att han är långt ifrån att vara bland de bästa ens i PL. Han vill dock tro att han fortfarande är bäst i världen. Tråkigt om det är såhär hans avsked till fotbollen kommer bli ihågkommet i framtiden.
Javisst, jag har fått kontot avstängt på Bet365 och blivit extremt kraftigt limiterad hos ett tiotal andra bolag för att jag förlorar så mycket...
Se om du hittar ett enda inlägg av mig i spelmissbrukstråden?
Självklart är inte Ronaldo lika bra nu som när han var yngre, men han är ändå klart bättre än sina rivaler i United. Eller du menar att Elanga är bättre?
Och hur kan någon tycka att Ten Haag har hanterat detta bra? Även om man tar Ten Haags parti så är man uppriktigt sagt dum i huvudet om man tycker det.
Men ok nu är Ronaldo borta, så nu är inte frågan om United vinner ligan utan i vilken omgång de säkrar guldet...