Citat:
Ursprungligen postat av haser
En match som Ronaldo avgjorde och Zlatan missade i.
Jösses, sämre bollbehandling än Benzema och "medioker spelförståelse" mycket ska man höra innan öronen trillar av.
Jösses, sämre bollbehandling än Benzema och "medioker spelförståelse" mycket ska man höra innan öronen trillar av.
Det är helt otroligt i mina öron att folk säger att Ronaldo bara är en tränad produkt, det är sinnessjukt.
Vem fan är ni att säga vad fotboll är? Ni är dom värdelösaste fans som finns, culés det vill säga, ni är hjärntvättade att tro att den enda korrekta fotbollen är ert passningsspel som får den piggaste personen att somna, ni tror att den ultimata fotbollsspelaren är liten, kvick och snabb. Ni äcklar mig och jag hade hoppats undvika er i Ronaldo tråden men det är omöjligt, ni är överallt och försöker sprida era budskap likt Jehovas vittnen.
Min åsikt när det gäller fotboll är mer värd än er och jag ska säga varför:
Jag kan uppskatta Chelseas parkerade buss, det krävs enormt kunnande och talang för att klara av det.
Jag kan uppskatta italiensk fotboll där man gör 1-0 och sedan dödar matchen, det krävs en enorm disciplin att kunna neutralisera sin motståndare.
Jag kan respektera Barcas spel, att kunna hålla bollen inom laget kräver enorm bollbehandling.
För några år sedan när Reals galacticos var på väg ut en efter en och Real inte hade ett speciellt imponerande lag var jag den första att fördöma deras dåliga spel.
Men nu, sättet Real spelar på är inget annat än underbart, snabbt, kvickt, tekniskt, dödligt och med så få passningar som möjligt, det är målen och chanserna som räknas i dagens Madrid inte bollinnehavet.
Lär er uppskatta alla aspekter som fotbollen har att erbjuda era jävla imbeciller. Ni är fotbollens största motståndare.
Ronaldo är bara en FIFA produkt? Han har ett enormt skott som INGEN i fotbollsvärlden delar med honom, sättet han skjuter bollen är helt galet.
Snabbheten, spänsten, styrkan.
Spelförståelsen då? Alltid på rätt plats för att sätta dit bollen, öppnar upp ytor för sina medspelare, ligger bakom de flesta öppnande passningarna för att sedan ta position och sätta dit bollen själv.
Med dessa sektfans mått mätt så är spelare som, Yaya Toure, Rooney och en massa andra spelare inget annat än fysik och tränade produkter.
Ni är sorgliga, lämna tråden innan ni fortsätter förpesta dagens fotboll.
), motbevisar dig.