2022-12-04, 22:59
Medlem
lurifaxxs avatar
https://prnt.sc/IynEpv2ORkui

Bonnie & Schlajf!
Citera
2022-12-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Nu har han den bruna hoodien på dig igen från NK som han burit i typ 3 veckor nu 🤣

Dom absolut rikaste människorna har samma outfit varje dag.

Ceesay slänger kaniner på alla med företagskonto - vår alldeles egna Zuckerberg!
Citera
2022-12-04, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Jadu... kan ingen smart person räkna ut vad det här bedrägeriet ska handla om? 😅 Förslag...?

Det där håret är ett mysterium, men jag trodde hon typ kommit ut ur duschen eller något men kan ju också vara så fett att hon inte vet vart hon ska göra av det därav allt kletande och kladdande i håret?

Men jag tror de är nyktra i den videon, för den nivån av missbrukare som de är kan inte ta lite tjack eller ett glas inför en video de kör all the way när de väl tar. Tror de är helnyktra i nästan alla videos, man märker direkt när brytningen kommer fram då är habbarna framme!
Asså sluta, nyktra?!?!
Kolla på dem, o gå tbx o kolla Alva o Alex kroppsspråk för ett år sen tex ! Dem va inte heeelt väck, men det va ju typ den,
På morgonen efter en tre dygns fest o de precis vaknat och tagit återställaren, första linan och första medicinen för att ens kunna plocka upp en kamera ! Fyllda med substanser från tidigare dagar. De hade bara börjat punda just då när de satte på kameran. Ger mig fan på att två timmar efteråt va de båda tbx i psykosen igen!
Shit tom ett barn kan se hur väck de var. Och kommenterarna på Youtube som också sett talar sitt tydliga språk, kan se det!
( Fast Alva försöker radera, har sett minst 15 stycken som e borta nu )
Citera
2022-12-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det är otroligt läskigt att se Alvas personlighetsförändring i denna video! Fyfan jag tror hon är en mkt mkt beräknande människa! Märker man redan nu direkt, hon raderar alla dåliga kommentarer i alla forum och är inne o kommenterar i folks livear och håller på! Anine verkar också rädd för henne! Alex gör som vanligt spänner musklerna, speglar sig i kameran vem kan inte älska honom liksom? "Och vem vill inte va som AC"?!
Sen fick han passat på o säga att de hade kontakt under hela uppbrottet han fick ju skicka pengar till Alva såklart osv osv. Sen den feta ringen skulle visas upp PARA FINNS MANNEN! Och så tyckte han själv att han borde starta only fans med tanke på att ingen kan väl stå emot honom när han tar av tröjan!
Han va tjackad som fan, det avslöjade käk spelet hur lätt som helst! Hon va både packad och på nån benzo. Slirig, vidrig. Extremt äcklig o smutsig såg hon ut dessutom!
Det enda positiva va att Alex erkände han va 22 i huvudet, han va omogen. Men det var ju tack vare han suttit halva sitt liv, det va ju inte pga av honom själv att han inte va fullt utvecklad! Och Gud nåde om Youtube och följarna sviker dem, för då måste han börja sälja ladd och gå runt och "jappa folk IGEN"
Haha snubben började typ ”gråta” och psyko Alva ba ja gråt då vi ska va transparent 😂 tkr det verkar mer o mer som att hon är psyko och när Alex är aktiv är det väl delvis lättare att styra han.
Och only fans grejen skulle inte förvåna mig om det kommer snart, riktig haram med en muslim som knullar en gris🐷
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Vilken live har hon varit inne i? Och vad skrev hon?
hon skrev ”murda murda” och det framkom att anine har noll vilja, han fick frågan om han skulle släppa ep eller album och han mumla fram typ de kmr album eller aa ep kanske de var, typ 5/6 låtar, fråga alva😂
Citera
2022-12-04, 23:49
Medlem
knark-kungens avatar
Det var inte lite kritik på tuben, dom är fkn körda, Alex får börja beckna ladd igen för ett vanligt jobb är tydligen inget alternativ

Vilken loser som inte tar ansvar för sina handlingar.
Citera
2022-12-05, 00:23
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurifaxx
https://prnt.sc/IynEpv2ORkui

Bonnie & Schlajf!
Där ser hon ju söt ut iaf, men bäng. Alex liknar skånska porrskådisen Samson här.
Citera
2022-12-05, 00:39
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det var inte lite kritik på tuben, dom är fkn körda, Alex får börja beckna ladd igen för ett vanligt jobb är tydligen inget alternativ

Vilken loser som inte tar ansvar för sina handlingar.

Håller med, dom är körda. Totalt tappat ansiktet. Deras minuter i rampljuset är över. Han är exakt samma jävla narcissist som vanligt. Vet ju att det är obotligt, men man förvånas ändå över att han kan med att vara så självgod.
Henne orkar jag inte ens gå in på. Vilket jävla våp. Alva, hoppas du fattar att han inte älskar dig nu heller. Han behöver dig för youtubekarriären. Inget annat.

Och Anine, du ser ut som en jävla toffeltönt.
Citera
2022-12-05, 01:09
Medlem
Det är så komiskt hur sexig Alva tycker hon är med sina ”bad girl gangsta bitch ride or die” försök till hårda ögon. Hon är så skarrig och pinsam det är helt sjukt haha.
Citera
2022-12-05, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sssflex
Det är så komiskt hur sexig Alva tycker hon är med sina ”bad girl gangsta bitch ride or die” försök till hårda ögon. Hon är så skarrig och pinsam det är helt sjukt haha.
Ja hon sitter o styr hela hip hop världen i bakgrunden nu tror hon, Queen Alva the Gangsta manager! Pushar i dem knark och sen får dem att skriva över avtal, kontrakt och bolag på henne själv!
Men i slutet av dagen, eller slutet på natten rättare sagt, så står hon o bankar på bolaget 09.40 o skriker att dem Fucking ska öppna dörren för henne fattar dem inte vem hon är eller!? Fucking fru till den store AC mångmiljonären som delar ut kaniner till hela Sverige !
Citera
2022-12-05, 04:24
Avslutad
Citat:
Blir på riktigt lack på denna äckliga fullbords narcissist! Hyllar, prisar pussar sig själv, tvingar Alva i princip säga hur dåligt hon mådde utan honom och nästan ta på sig att han va TVUNGEN o lämna! Va? Dessutom har han mage att ljuga om droger hit o dit och dumförklara precis ALLA som tittar! En fullt frisk nykter människa laddar väl för helvete inte upp en video där båda är rejält svängda, och dessutom avslutar allt med att "på Gud snälla svik inte oss jag vill inte bli en jappare igen"

aa det där va det mest patetiska jag nånsin har sett nån göra... snälla snälla jag ska inte skämma ut mig mer och sitta släppa pundiga lives där jag ser ut som en hemlös tomte snälla jag ber er snälla lämna oss inte 😒 man ser igenom det hela så glasklart, han vet att Youtube är en inkomstkälla han inte vill förlora han skiter i sina "fans"
Citera
2022-12-05, 06:31
Medlem
se8035s avatar
Citat:
I Anines
Att han inte fick röka hasch, han våga ingenting för då va hon där direkt! ( Dock va det en cigg han rökte i livean)
Han fick inte rymma snuten och skulle inställa, om den situationen uppkom, då va Alva där direkt o skrev, inställ dig!
Sen va det ju massa hat mot Alva o Alex i Anines live, och Alva bara skrev: "purrrr" hela tiden till allt och Anine uppmana hans följare sluta skriva skit om dem Alva e hans FUCKING manager och vi fattar inte hur mycket pengar dem gör just nu!
Det är Alex som skriver från Alvas lur
Citera
2022-12-05, 07:38
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Där ser hon ju söt ut iaf, men bäng. Alex liknar skånska porrskådisen Samson här.
Samson var Göteborgare…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in