Citat:
Ursprungligen postat av
Kaktusmongo
Jadu... kan ingen smart person räkna ut vad det här bedrägeriet ska handla om? 😅 Förslag...?
Det där håret är ett mysterium, men jag trodde hon typ kommit ut ur duschen eller något men kan ju också vara så fett att hon inte vet vart hon ska göra av det därav allt kletande och kladdande i håret?
Men jag tror de är nyktra i den videon, för den nivån av missbrukare som de är kan inte ta lite tjack eller ett glas inför en video de kör all the way när de väl tar. Tror de är helnyktra i nästan alla videos, man märker direkt när brytningen kommer fram då är habbarna framme!
Asså sluta, nyktra?!?!
Kolla på dem, o gå tbx o kolla Alva o Alex kroppsspråk för ett år sen tex ! Dem va inte heeelt väck, men det va ju typ den,
På morgonen efter en tre dygns fest o de precis vaknat och tagit återställaren, första linan och första medicinen för att ens kunna plocka upp en kamera ! Fyllda med substanser från tidigare dagar. De hade bara börjat punda just då när de satte på kameran. Ger mig fan på att två timmar efteråt va de båda tbx i psykosen igen!
Shit tom ett barn kan se hur väck de var. Och kommenterarna på Youtube som också sett talar sitt tydliga språk, kan se det!
( Fast Alva försöker radera, har sett minst 15 stycken som e borta nu )