Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Ja igår skulle Anine swicha en följare en lax också. Sen va det fin middag på kvarterskrogen. Och nu söker Alva skönhetssalonger på Instagram. Alex har bytt tröja och varit hos barberaren. Har de fått in en slant igår ändå kanske? Underbart är kort!
Inte gör att va sån men skönhetssalong är väl något båda dom är i behov av, iaf Alva eftersom hon vägrar ha slöja. Eller kanske don ska göra nån face off scen och bytta identitet
Citat:
Ursprungligen postat av
Silentrunner
Spöket laban som har beef med Alex heter Ebou Saidy
de är lite roligt ändå, den beefen verkar väldigt ensidig och oprovocerad😂 har fortfarande inte fått något vettigt svar av han vad som triggade igång han😂
Citat:
Ursprungligen postat av
Silentrunner
Hahaha gollum vibes sen hon pratar med vinet ”my precious”
Citat:
Ursprungligen postat av
Monsteria
Nu har han den bruna hoodien på dig igen från NK som han burit i typ 3 veckor nu 🤣
Haha vafan han bytte ju till svarta moose tröjan, men den kanske är för dyr att ha längre stund
Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Jepp han håller den hårt! Han har ingenting annat att hålla fast vid helt enkelt!
Pantade nog resten av kläderna för en 3 liters bag in box och en gubbe fultjack
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluntzillo
https://vm.tiktok.com/ZMFVHYt7Y/
Hittade detta m noll koll på vem det är, men han verkar ha tröttnat. 😂
Han nämner Alex snabbt här..
Har tydligen emot ”Big drippa” verkar det även som.
Hahah har sett den där snubben på TikTok ibland, helt retarded! Han kan väl inte va seriös? Eller är han det?😂
Btw är det någon som vet vad som hände med Karo? Alex la upp en bild och skrev krya på dig bror. Och jag hittar inte hans insta, är han på psyket? Eller skjuten/död? Fängelse? ( ja vet man kryar inte på sig från det men det är Alex vi pratar om, han kanske tror de funkar så )
Och Alva har varit häftig hela natten på instagram med sin luva och gangsigns och finger glizzy ser jag, är det bara jag som stör mig på hennes utstrålning? Liksom hennes ”gangster kisande bänga farliga hybris cool bad bitch baddie” blick och uttryck?
Kommande generationer på jobbintervju kommer liksom lista sina bästa egenskaper som lipsync teckenspråk vicka på huvudet och lipa