Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Jag vägrar fortfarande titta tills det re-uploadas. Om nu min view spelar roll, men dom är så värdelösa som människor så jag vägrar av ren princip. Hoppas fler gör samma.
Tack till er som beskrivit eländet iallafall! Verkar som man trodde. De laddar upp gammal skit som de tror att ingen redan visste. Minsta möjliga ansträngning för att suga ut lite pengar till ur sin fasad som "förändrade människor" . De är och förblir svin. Ljuger tittarna rakt i ansiktet. Går inte ha respekt för såna. Alva kan gott ha allt ont Alex gör mot henne at this point.
Och till de dumma jävlar som nu tror att de ska nyktra till och göra grymt content. Nej. Kommer inte hända. De har inte insett ett skit och söker därmed inte hjälp heller. De ville begå bedrägeri senast idag! De pundade senast idag!
Det är otroligt läskigt att se Alvas personlighetsförändring i denna video! Fyfan jag tror hon är en mkt mkt beräknande människa! Märker man redan nu direkt, hon raderar alla dåliga kommentarer i alla forum och är inne o kommenterar i folks livear och håller på! Anine verkar också rädd för henne! Alex gör som vanligt spänner musklerna, speglar sig i kameran vem kan inte älska honom liksom? "Och vem vill inte va som AC"?!
Sen fick han passat på o säga att de hade kontakt under hela uppbrottet han fick ju skicka pengar till Alva såklart osv osv. Sen den feta ringen skulle visas upp PARA FINNS MANNEN! Och så tyckte han själv att han borde starta only fans med tanke på att ingen kan väl stå emot honom när han tar av tröjan!
Han va tjackad som fan, det avslöjade käk spelet hur lätt som helst! Hon va både packad och på nån benzo. Slirig, vidrig. Extremt äcklig o smutsig såg hon ut dessutom!
Det enda positiva va att Alex erkände han va 22 i huvudet, han va omogen. Men det var ju tack vare han suttit halva sitt liv, det va ju inte pga av honom själv att han inte va fullt utvecklad! Och Gud nåde om Youtube och följarna sviker dem, för då måste han börja sälja ladd och gå runt och "jappa folk IGEN"