Citat:
Ursprungligen postat av
rhis
Om jag har faktafel? så påpeka det i så fall! Alltså INTE fakta som kommer från grannen under!
En annan sak på samma tema. Vad svarade JJ på den oundvikliga frågan från grannarna i trapphuset "vad var det som hände i lägenheten för ett tag sedan?", om det inte nu var det att MH spytt och ramlat som var svaret?
Hur som helst så får vi väl vänta på svaret. Jag bara berättar mina tankar då de är lika trovärdiga för mig som era uppfattningar om av vad som hände.
Kom bara ihåg att. En annan mgm KAN ha placerat ut Tove EFTER att ha fått uppgifter om JJ och MHs rörelseschema, när allt lugnat ner sig.
Sen så kan det ju mina idéer uppfattas som galna, men alla galna idéer måste till för att hitta rätt mgm!
ALLA påpekar att du har faktafel men ändå fortsätter du ju!
Vad JJ svarade på frågan från grannarna? Hon har inte kunnat svara för hon ÄR HÄKTAD.
Och att någon skulle åkt och placerat Toves kropp mitt ute i skogen efter JJ och MHs rörelsechema? frågan är ju varför det rörelsechemat ens existerar? varför var dom mitt ute i skogen mitt i natten när dom var alkoholpåverkade? Där ute i skogen finns ju INGENTING mer än skog? Skulle dom ha ett raveparty för två mitt i natten?
Hör du inte att dina "teorier" går ifrån verkligenheten? det finns ingen logik alls i det.
Polisen har gått ut med info flertalet gånger för att förhindra sånt här men ändå sitter du och avfärdar polisens egna ord "
Det finns inga andra misstänkta"