Citat:
Ursprungligen postat av
Trollsvans
En sak som jag funderar över.
Är om JJ kommer igenom den här p7an för hon vet hur man säger de rätta sakerna och för att hon är en ung kvinna, som inte förekommer i polisens register tidigare.
Jösses.
Klassikern:
”Jag har provat en gång, men kände mig…”
Really?
Här lägger hon sig säkert nära sanningen.
Utelämna de andra drogerna som faller henne bättre i smaken.
Då erkänner hon droger, fast ändå inte. Ett snyggt sätt att gå runt. Men knappast första gången den meningen använts.
Men det vet väl både psykologer och poliser idag.
De underskattar väl inte tjejerna nu just för att de är unga och av honkön?
Vad krävs egentligen för att de ska märka att en person har psykotiska drag?
Det kan ju vara väldigt svårt att upptäcka. Särskilt när det är en kvinna som lärt sig hur de borde vara och agera.
Jag har själv träffat en kvinnlig psykopat.
Det tog lång tid innan omgivningen märkte något. Vissa förstod nog aldrig.
Men hon var otroligt charmig. Hon märkte att jag såg rätt igenom henne. Då var hon inte så charmig kan jag säga.
Jag funderade väldigt på varför ingen såg det jag såg.
Inte förrän mängder av lögner kom upp till ytan var det några som vaknade upp. Jag tog ett jättekliv bort från den hör personen. Ansåg att det kunde bli farligt.
Det kanske var de Tove giorde, hon såg rätt igenom JJ och hennes BS?
Nu är de ju utbildade och till skillnad mot dig bryr de sig inte om sina egna fria fantasier när de ska utreda någon.
Du är pinsam i dina larviga påhittade historier som du lyfter fram som om de på något vis har något med verkligheten att göra.
Noll av det du skriver är relevant.
Pajas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grand-canyon
Då är han nog misstänkt.
Självklart är han inte misstänkt för att polisen åker dit och samtalar.
Är du dum i huvudet? De kan ha frågat om vad som helst, bett honom bekräfta ditt eller beskriva datt.