2022-12-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Säg även att paret Frankensteins var ute på fin restaurang med herr prefab! Tjeeeeenaaa
Under vem som står för notan? Och vilken seriös företagare skulle vilja bli sedd med Alex i nuvarande skick? Inte direkt bra reklam

Haha älskar att du kallar BM i Halmsyad för fin resturang. Det är ett alkis hak där du förmodligen pröjsar 59 för de dom åt + 29 kr ölen så passar de fint
Citera
2022-12-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Haha älskar att du kallar BM i Halmsyad för fin resturang. Det är ett alkis hak där du förmodligen pröjsar 59 för de dom åt + 29 kr ölen så passar de fint
Riktigq luffare, varför har bajamaja stängt för kommentarer på instagram, vågar hon inte ta källkritik stugbajsaren
Citera
2022-12-03, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Allt jag vet om resturangen är det klippet på några sekunder
Citera
2022-12-03, 20:07
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
Henne ihärdighet och upphakning är lite aspig, vulnerable narcissism eller sociopati på det... och skapad ADD pga livsstilen. Min amatörgissning.

Makes absolutely no sense... fattar nada av detta....

Man får ju hoppas hon inte får några barn och sprider sina dåliga gener vidare.
Citera
2022-12-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Riktigq luffare, varför har bajamaja stängt för kommentarer på instagram, vågar hon inte ta källkritik stugbajsaren

Hon vill bara ha positivt energi i sitt liv hörde jag därav stänga av kommentarerna😂
Om hon vill ha positiv energi kanske hon ska lämna sin psykotiska pojkvän?😁
Men vem är jag att döma….
Citera
2022-12-03, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hon vill bara ha positivt energi i sitt liv hörde jag därav stänga av kommentarerna😂
Om hon vill ha positiv energi kanske hon ska lämna sin psykotiska pojkvän?😁
Men vem är jag att döma….
Hon är farligare än honom och mkt mer beräknande! Psyko! Visst Alex är empatilös. Saknar spärrar. Men han är korkad, långt ifrån smart. Dessutom har han en livslång sjukdom, missbruk. Som alltid kommer komma som nr 1 för honom för resten av hans korta liv!
Hon däremot är livsfarlig i hjärnan, även spik nykter!
Citera
2022-12-03, 21:36
Medlem
Är det någon som vet som hände med Tiktok-tävligen med 5 lax i potten? Riktigt fult att lura sina följare att göra gratis marknadsföring för sin musik när man aldrig ens tänkt ge vinnaren sitt pris.

Jag förmodar att det är Stugbajsaren som står bakom detta bedrägeri.
Citera
2022-12-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Är det någon som vet som hände med Tiktok-tävligen med 5 lax i potten? Riktigt fult att lura sina följare att göra gratis marknadsföring för sin musik när man aldrig ens tänkt ge vinnaren sitt pris.

Jag förmodar att det är Stugbajsaren som står bakom detta bedrägeri.
Den tävlingen glömdes nog bort samma sekund den laddades upp😂 anine skrev att han skulle ge sina fans en RIKTIG tävling på 5000kr 😂
Citera
2022-12-03, 22:55
Medlem
knark-kungens avatar
Är det här ghost som har en personlig vendetta mot Alex?

https://youtu.be/UfaaIjVmVTA
Citera
2022-12-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Den tävlingen glömdes nog bort samma sekund den laddades upp😂 anine skrev att han skulle ge sina fans en RIKTIG tävling på 5000kr 😂
Ja igår skulle Anine swicha en följare en lax också. Sen va det fin middag på kvarterskrogen. Och nu söker Alva skönhetssalonger på Instagram. Alex har bytt tröja och varit hos barberaren. Har de fått in en slant igår ändå kanske? Underbart är kort!
Citera
2022-12-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det här ghost som har en personlig vendetta mot Alex?

https://youtu.be/UfaaIjVmVTA

Spöket laban som har beef med Alex heter Ebou Saidy
Senast redigerad av Silentrunner 2022-12-03 kl. 23:17.
Citera
2022-12-04, 00:04
Medlem
https://gyazo.com/628f2e5e60bf408a7e327a5e0dbaeef6

Stugbajsaren, snart på ett AA-möte nära dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in