2022-12-03, 00:29
Medlem
Varför har dom alltid ett tredje hjul med sig?
Citera
2022-12-03, 01:15
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314YJH
Varför har dom alltid ett tredje hjul med sig?

Alex är livrädd att behöva vara ensam med Alva antar jag. Då kanske han måste pussas och kramas och sånt...
Han har hellre ett tredjehjul som sover emellan Alex och Alva som en dubbelmacka. På säkert avstånd
Han försökte ju bli av med henne genom att förnedra henne stenhårt i en dumpvideo men trots allt så kikade hon fortfarande upp i varenda toalett han öppnade sitsen på för o slå en plink.
Citera
2022-12-03, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Haha ja men faktiskt, kanske folk som ser dom tycker det är fint av prefab att bjuda två hemlösa på middag 😂

Hahah smygvideos kan man inte påstå att det var med tanke på hur högt han andades 😂
Hahaha iofs men så däckade som alla var i videon hade han typ kunnat spränga en atombomb utan att nån hade märkt

Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Han måste ha tagit bort mig från att se story såg nu från ett annat konto
Spännande Hahah, har du någon misstanke varför han ska ha blockat dig?
Citera
2022-12-03, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
Hahaha iofs men så däckade som alla var i videon hade han typ kunnat spränga en atombomb utan att nån hade märkt

Spännande Hahah, har du någon misstanke varför han ska ha blockat dig?
Kunde se storyn nu. Måste vart instagram som buggade eller nåt
Citera
2022-12-03, 08:25
Medlem
FoxHounds avatar
Har dom blivit bjudna på en kebabtallrik av prefab bögen alltså? Klart det ska filmas
Citera
2022-12-03, 09:25
Medlem
se8035s avatar
Vad väger den skinny gambianen nu? Då menar jag inte Spöket aka Ghost utan Alexander såklart.
Tror ni han ångrar sig att han punda efter mecka resan?
Han hade världen i sin hand men fuckade det ordentligt
Citera
2022-12-03, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Alex är livrädd att behöva vara ensam med Alva antar jag. Då kanske han måste pussas och kramas och sånt...
Han har hellre ett tredjehjul som sover emellan Alex och Alva som en dubbelmacka. På säkert avstånd
Han försökte ju bli av med henne genom att förnedra henne stenhårt i en dumpvideo men trots allt så kikade hon fortfarande upp i varenda toalett han öppnade sitsen på för o slå en plink.

Tror verkligen på att det ligger något i det där alltså..
vet jag gjorde typ en sån grej när jag var liten och inte vågade eller visste hur jag skulle bli av med fanskapet 😂
Citera
2022-12-03, 10:16
Medlem
Detta involverar lite andra ”influensers” FANTASTICO&FANTASTICA.

Orkar inte dra hela storyn så kopierar det jag skrev i deras tråd.

Känns som detta kan stämma 😂

Såg på deras live på TikTok igår att flera personer fråga henne om varför hon försökte få tag på Alex ceesay när djibbe satt, först så ignorerades frågan stenhårt under lång tid.

Sen så tröttnade hon för folk lackade och spammade, och sa något om hon skulle vara med i nån musik video blablabla.
Djibbe avbröt henne snabbt.

Folk skrev även till Djibbe att dom skulle skicka dm på foton på hennes sms/medelanden som hon skickade Alex, och tydligen ska då t.o.m Alex ha nobbat henne. 😂🤡
Djibbe svarade snabbt då, ja gör det ska kolla min dm redan nu.

Sen hur vida det stämmer vet man ju inte , men en person påstod att han kände folk som var på plats både på musikvideo inspelningen samt efteråt. (Antar det blir efterfest efter en inspelning).
Citera
2022-12-03, 10:46
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Hon har asperger

Är du säker? Har själv Asperger, och tycker mig inte känna igen mig nåt i henne. Tycker hon framstår mer som IQ befriad och naiv.

Men alla Asperger är ju inte lika. Kan tänka mig att Asperger, Adhd och form av psykopati passar mer in på Alex.
Citera
2022-12-03, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Nej inte om han har fakturerat ifrån sitt aktiebolag.

Utan då måste han själv betala in pengarna till kronofogden.

Shiit va många amatörer de finns i denna tråd som yttrar sig utav att ha koll.

Jag har drivit ab i 15 år med kfm privat jah om någon bör veta har över 2 miljoner i privata skulder
ja måste hålla med dig, är ganska logiskt att kf inte rensar ett AB konto för att ägaren har skulder 😂

Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTI0NWH0RE
sant, man sover tungt efter att festat i stort sett dygnet runt i veckor
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Har dom blivit bjudna på en kebabtallrik av prefab bögen alltså? Klart det ska filmas
Tror det var nån trött köttbit, såg ut som make a Wish middag med toppstudenterna från särklassen
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vad väger den skinny gambianen nu? Då menar jag inte Spöket aka Ghost utan Alexander såklart.
Tror ni han ångrar sig att han punda efter mecka resan?
Han hade världen i sin hand men fuckade det ordentligt
Ärligt så tror jag inte han ångrar sig, han älskar att knarka och han älskar att verka badass gangster boss😂 men han borde ångra sig för han har haft alla chanser i världen, men gång på gång så sumpade han sina chanser, skönt att hans följare och fans äntligen sågar han i kommentarerna
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo

Såg på deras live på TikTok igår att flera personer fråga henne om varför hon försökte få tag på Alex ceesay när djibbe satt, först så ignorerades frågan stenhårt under lång tid.

Sen så tröttnade hon för folk lackade och spammade, och sa något om hon skulle vara med i nån musik video blablabla.
Djibbe avbröt henne snabbt.

Folk skrev även till Djibbe att dom skulle skicka dm på foton på hennes sms/medelanden som hon skickade Alex, och tydligen ska då t.o.m Alex ha nobbat henne. 😂🤡
Djibbe svarade snabbt då, ja gör det ska kolla min dm redan nu.

Sen hur vida det stämmer vet man ju inte , men en person påstod att han kände folk som var på plats både på musikvideo inspelningen samt efteråt. (Antar det blir efterfest efter en inspelning).
Hahaha Alvz och Alxz borde göra collab med FANTASTICO&FANTASTICA och Quatrossa och hennes bakgrundsbild kaninen😂 förstå den kombinationen, suicide squad från AliExpress 😂
Såg att anine svara på frågor igår/natt och berättade att det dyraste plagget han någonsin köpt var ”trumvirvel” tröjan han köpte till Alex 😂 och han svarade på varför Alva var bästa managern också, minns inte svaret på det dock men inget konkret var det iaf 😂
Citera
2022-12-03, 11:02
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Där ser man ju verkligen hur hon ser ut i verkligheten bakom allt smink. Jag kan säga att jag hade nog använt min egna hand istället hon ser ut att ha någon diagnos typ asperger.

Henne ihärdighet och upphakning är lite aspig, vulnerable narcissism eller sociopati på det... och skapad ADD pga livsstilen. Min amatörgissning.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo

bla bla bla .

Makes absolutely no sense... fattar nada av detta....
Citera
2022-12-03, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
ja måste hålla med dig, är ganska logiskt att kf inte rensar ett AB konto för att ägaren har skulder 😂

sant, man sover tungt efter att festat i stort sett dygnet runt i veckor

Tror det var nån trött köttbit, såg ut som make a Wish middag med toppstudenterna från särklassen

Ärligt så tror jag inte han ångrar sig, han älskar att knarka och han älskar att verka badass gangster boss😂 men han borde ångra sig för han har haft alla chanser i världen, men gång på gång så sumpade han sina chanser, skönt att hans följare och fans äntligen sågar han i kommentarerna

Hahaha Alvz och Alxz borde göra collab med FANTASTICO&FANTASTICA och Quatrossa och hennes bakgrundsbild kaninen😂 förstå den kombinationen, suicide squad från AliExpress 😂
Såg att anine svara på frågor igår/natt och berättade att det dyraste plagget han någonsin köpt var ”trumvirvel” tröjan han köpte till Alex 😂 och han svarade på varför Alva var bästa managern också, minns inte svaret på det dock men inget konkret var det iaf 😂
Jag måste nog säga trots dessa jätte svårt sjuka människor du nämner ovanför, så slår ju Kanye dem med häst längder! Men vem vet. Han kanske kan bli deras stora nya ledare och de får flytta in i hans kommande stad han ska bygga upp där det finns plats för alla! Vita, svarta, Hitler, nazister, pedofiler, crack heads, scammers osv! För han älskar ALLA! Han hade tagit hand om denna svårt sjuka klick som härjar runt Gbg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in