Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenuno
Nej inte om han har fakturerat ifrån sitt aktiebolag.
Utan då måste han själv betala in pengarna till kronofogden.
Shiit va många amatörer de finns i denna tråd som yttrar sig utav att ha koll.
Jag har drivit ab i 15 år med kfm privat jah om någon bör veta har över 2 miljoner i privata skulder
ja måste hålla med dig, är ganska logiskt att kf inte rensar ett AB konto för att ägaren har skulder 😂
Citat:
Ursprungligen postat av
ATTENTI0NWH0RE
Hahaha iofs men så däckade som alla var i videon hade han typ kunnat spränga en atombomb utan att nån hade märkt
sant, man sover tungt efter att festat i stort sett dygnet runt i veckor
Citat:
Ursprungligen postat av
FoxHound
Har dom blivit bjudna på en kebabtallrik av prefab bögen alltså? Klart det ska filmas
Tror det var nån trött köttbit, såg ut som make a Wish middag med toppstudenterna från särklassen
Citat:
Ursprungligen postat av
se8035
Vad väger den skinny gambianen nu? Då menar jag inte Spöket aka Ghost utan Alexander såklart.
Tror ni han ångrar sig att han punda efter mecka resan?
Han hade världen i sin hand men fuckade det ordentligt
Ärligt så tror jag inte han ångrar sig, han älskar att knarka och han älskar att verka badass gangster boss😂 men han borde ångra sig för han har haft alla chanser i världen, men gång på gång så sumpade han sina chanser, skönt att hans följare och fans äntligen sågar han i kommentarerna
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluntzillo
Detta involverar lite andra ”influensers” FANTASTICO&FANTASTICA.
Orkar inte dra hela storyn så kopierar det jag skrev i deras tråd.
Känns som detta kan stämma 😂
Såg på deras live på TikTok igår att flera personer fråga henne om varför hon försökte få tag på Alex ceesay när djibbe satt, först så ignorerades frågan stenhårt under lång tid.
Sen så tröttnade hon för folk lackade och spammade, och sa något om hon skulle vara med i nån musik video blablabla.
Djibbe avbröt henne snabbt.
Folk skrev även till Djibbe att dom skulle skicka dm på foton på hennes sms/medelanden som hon skickade Alex, och tydligen ska då t.o.m Alex ha nobbat henne. 😂🤡
Djibbe svarade snabbt då, ja gör det ska kolla min dm redan nu.
Sen hur vida det stämmer vet man ju inte , men en person påstod att han kände folk som var på plats både på musikvideo inspelningen samt efteråt. (Antar det blir efterfest efter en inspelning).
Hahaha Alvz och Alxz borde göra collab med FANTASTICO&FANTASTICA och Quatrossa och hennes bakgrundsbild kaninen😂 förstå den kombinationen, suicide squad från AliExpress 😂
Såg att anine svara på frågor igår/natt och berättade att det dyraste plagget han någonsin köpt var ”trumvirvel” tröjan han köpte till Alex 😂 och han svarade på varför Alva var bästa managern också, minns inte svaret på det dock men inget konkret var det iaf 😂