2022-03-19, 00:42
Bannlyst
New York times analyserade emailen funna i hunter bidens laptop och konstaterade att de är äkta. Märk väl att new York Times fortfarande är fake news, men inte när de uppfyller confirmation bias för MAGA sekten.
vi inser väl alla att modus operandi i altr right expertis/propaganda är att ta varje ny meningslös skvätt och marknadsföra den som en slam dunk i "Trump hade rätt" mytologi för folk som i förbifarten får hörs fakta på sin favorit youtube stream eller en överskådlig rubrik på gateway pundit och liksom inte bryr sig om substans.
Dvs... allting Durham skriver är sant, förutom när han har fel.
Och allt med hunter bidens laptop är kroniskt bevis på att Donald Trump hade rätt.. Förutom när han inte hade det.
Jag vill passa på att berätta om varför som detta blåsts upp enormt av högerns propaganda maskin.

Idag fick Jan6 utredarna tag på videofilmer där proud boys och en annan militant rörelse samlas i en tunnel i Washington DC och diskuterar attacken på kapitoleum. De nämner ord som, vita huset koordinerar våra rörelser, och så nämner de att alla måste radera innehållet i sina mobiler för att de innehåller bevis.

Jag ser fram emot en seriös diskussion kring hunter bidens laptop och hur de påverkar nuvarande presidentens policy beslut , men jag är trött på sektens alla charmslösa försök till att distrahera från verkligheten.
Och jag bryr mig väldigt lite om hunter bidens sex filmer eller naken bilder eller drogmissbruk.
Senast redigerad av seppolundgren 2022-03-19 kl. 00:46.
Citera
2022-03-19, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Alternativet att de vet att en skitstorm är på väg är mycket rimligt. Jag hoppas Putin släpper all skit han har på Biden (men det är tyvärr troligare att han bara använder denna skit till utpressning).
Hur skulle denna utpressning vara effektiv ifall joe biden förmått EU och usas kongress att belägga sanktioner mot samtliga av Rysslands oligarker.
Samt sanktioner mot den ryska ekonomin.
Snacka om gaslighting.

Menar du att Putin har kompromat som förhindrar en total nedmontering av den ryska ekonomin?
Isåfall vill jag lära mig mer om detta. Varsågod sekt följare. Scenen är din.
Citera
2022-03-19, 07:11
Medlem
Citat:
Kabalen i USA har kontrollerat Biden sedan dag ett. Han vet att de vet allt om hans korruption och är nöjd med situationen så länge han kan berika sig och lajva president.

Citat:
Stackars granvall. Det föreligger ingen motsägelse mellan att Biden å ena sidan är senildement och å andra sidan är kabalens nickedocka.

Han vet ju att de vet allt om hans korruption och är nöjd så länge ha kan berika sig och lajva president. Det låter inte som någon som är senildement. Hur ska du ha det?
Citera
2022-03-19, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Han vet ju att de vet allt om hans korruption och är nöjd så länge ha kan berika sig och lajva president. Det låter inte som någon som är senildement. Hur ska du ha det?
Stackars jävla mongo. Demensen har inte gått så långt att allt är utraderat. Han vet fortfarande att han varit familjekorruptionens överhuvud i snart 50 år. Detta kommer att bli det sista han glömmer.
Citera
2022-03-19, 07:24
Medlem
Citat:
Stackars jävla mongo. Demensen har inte gått så långt att allt är utraderat. Han vet fortfarande att han varit familjekorruptionens överhuvud i snart 50 år. Detta kommer att bli det sista han glömmer.

Jaha demensen är olika för olika saker hahahaha. Du är rolig du. Men jag ser fram emot bevisen på detta. De kommer väl snart?
Citera
2022-03-19, 07:35
Medlem
Citat:
Jaha demensen är olika för olika saker hahahaha. Du är rolig du. Men jag ser fram emot bevisen på detta. De kommer väl snart?
Du är faktiskt riktigt rolig nu. Ibland undrar jag om du bara låtasas ha IQ under 90. För att svara på din fråga: nej granvall, dementia fungerar tyvärr inte som du tror att det gör. Man glömmer först vissa saker, sedan andra. De viktigaste brukar man glömma sist. Det viktigaste i Bidens liv är makt och pengar åt honom och hans familj. Han är och har alltid varit spindeln i den bidenska klanens nätverk.

Detta lär stanna i hans huvud ytterligare några månader, kanske t o m ett par år.
Citera
2022-03-19, 07:37
Medlem
Citat:
Ja, jag har sett flera exempel på hur demens utvecklas i människor och vet därför hur händelseförloppet fungerar. Saknar du helt livserfarenheter av dementia i andra människor?
Citera
2022-03-19, 10:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
New York times analyserade emailen funna i hunter bidens laptop och konstaterade att de är äkta. Märk väl att new York Times fortfarande är fake news, men inte när de uppfyller confirmation bias för MAGA sekten.
vi inser väl alla att modus operandi i altr right expertis/propaganda är att ta varje ny meningslös skvätt och marknadsföra den som en slam dunk i "Trump hade rätt" mytologi för folk som i förbifarten får hörs fakta på sin favorit youtube stream eller en överskådlig rubrik på gateway pundit och liksom inte bryr sig om substans.
Och allt med hunter bidens laptop är kroniskt bevis på att Donald Trump hade rätt.. Förutom när han inte hade det.
Jag vill passa på att berätta om varför som detta blåsts upp enormt av högerns propaganda maskin.

Idag fick Jan6 utredarna tag på videofilmer där proud boys och en annan militant rörelse samlas i en tunnel i Washington DC och diskuterar attacken på kapitoleum. De nämner ord som, vita huset koordinerar våra rörelser, och så nämner de att alla måste radera innehållet i sina mobiler för att de innehåller bevis.

Jag ser fram emot en seriös diskussion kring hunter bidens laptop och hur de påverkar nuvarande presidentens policy beslut , men jag är trött på sektens alla charmslösa försök till att distrahera från verkligheten.
Och jag bryr mig väldigt lite om hunter bidens sex filmer eller naken bilder eller drogmissbruk.
Du skriver om allt annat än laptoppen. Att du, av alla, efterlyser "en seriös debatt" under tiden ditt narrativ rasar sönder runt dig är stor komik. Din bibel NYT sade åt dig att allt på laptoppen var falskt, vilket du givetvis genast gjorde till en sanning. Nu säger NYT plötsligt tvärtom & du framstår exakt så hjärntvättad som du faktiskt är.

NYT har givetvis hela tiden känt till att uppgifterna på laptoppen var äkta. Men för att inte påverka Bidens chanser i presidentvalet så valde man att medvetet ljuga & undertrycka uppgifterna. Idioter lät sig luras av detta, du var en av dom. Det är inte svårare än så.

Här har du för övrigt Jen Psaki som står & säger att emailen från laptoppen var "rysk desinformation".

https://twitter.com/RNCResearch/status/1504508053219119113

https://nypost.com/2022/03/17/psaki-ignores-posts-hunter-biden-laptop-scoop-verification/
Citera
2022-03-19, 10:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du måste väl ändå begripa att detta inte är begriplig svenska??
Det är bara ett derivat av ert svammel om hunter, ni får väl öka sakligheten då och inte fantisera ihop saker.
Då kanske det finns nått att förstå här som har nått med nått och göra, för nu finns inget som ens har den allra minsta relevans för nått.
Och det är väl där skon klämmer och det går fel för er.
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren

Jag älskar hur de validerar media när det passar dom, det berättar de är medvetna om att det är saklig och faktabärande press.

Undra om de kommer med fakta som har betydelse för nått någon gång?
För jag har väntat i åratal på detta och allt vi hör är irrelevans och någon slags vuxen mobbning pga att hans farsa är Joe.
Men detta är väldigt låga människor, så det är att förvänta att de tappar bollen hela tiden.

Och denna besatthet är inte hälsosam för dom.
Citera
2022-03-19, 10:58
Medlem
Japhys avatar
There’s more for our reborn media sleuths to investigate. Mr. Bobulinski provided these pages with documents showing Hunter was looking to use the Biden name to profit from a business deal with a Shanghai-based company with ties to the Chinese government.

One May 2017 “expectations” email from Hunter associate James Gilliar shows Hunter receiving 20% of the equity in the venture, with another “10 held by H for the big guy.” Mr. Bobulinski says the “big guy” is Joe Biden. To this day the Bidens have not had to explain their business arrangement.
https://www.wsj.com/articles/all-the-news-thats-finally-fit-to-print-hunter-biden-laptop-new-york-post-new-york-times-joe-biden-1 1647637814

Så Joe Biden har alltså använt sin crack-rökande och sexmissbrukande son till att samla in pengar till familjen och Joes bankkonto. Det hela är avslöjat, bevisat och väl dokumenterat. Det hela utreds numera av en grand jury. Vi kan räkna med en rejäl exponering av denna korrupta familjs förehavanden om midterms går vägen.

Det verkar även som om etablerad media förstår att Biden är helt fel person på sin plats och att även de börjar oroa sig för hans inrikes- och utrikespolitiska misstag. Det är svårt att vara demokrat när man tankar bilen i USA, eller när man ser sina pensionsbesparingar gå upp i rök. Än svårare är det nog för journalisterna att försvara sina underliga lögner inför familj och vänner.
Citera
2022-03-19, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag älskar hur de validerar media när det passar dom, det berättar de är medvetna om att det är saklig och faktabärande press.

Ja det är intressant för mig.

Skulle new york times påstå att joe bidens iq är högre än Trumps skulle väldigt få MAGA hålla med. Det är enbart när New York times skriver något kritiskt om deras opponenter som denna tidning plötsligt blir relevant för dem. Nästan så att man kan tro att det rör sig om en sekt.

Tillåt mig att ge ett exempel. Joe biden i en intervju med new york times, lät meddela att han tänker kräva hårdare antikorruptionsutredningar av Ukrainas justiedep.
Det var fake news för dem.

Samtidigt är new york times trovärdiga om det handlar om en laptop. För att något ska vara fake news så är motsatsen även korrekt. Ex gateway pundit är real news. Eller hur?
Kan någon för en gångs skull avgöra detta för mig. Är etablerade medier fake news?
Ja eller nej tack
Citera
2022-03-19, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du skriver om allt annat än laptoppen. Att du, av alla, efterlyser "en seriös debatt" under tiden ditt narrativ rasar sönder runt dig är stor komik. Din bibel NYT sade åt dig att allt på laptoppen var falskt, vilket du givetvis genast gjorde till en sanning. Nu säger NYT plötsligt tvärtom & du framstår exakt så hjärntvättad som du faktiskt är.

Jag uppskattar inte att du sitter o ljuger om mig och vad jag skrivit eller inte. Jag har aldrig skrivit något om hur äkta eller hur falskt innehållet i hunter bidens laptop(plural) varit.

Aldrig.
Aldrig.

För att återgå till min frågeställning :mot bakgrund av dagens rapportering, så är New York times fake news eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in