Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Du måste väl ändå begripa att detta inte är begriplig svenska??
Det är bara ett derivat av ert svammel om hunter, ni får väl öka sakligheten då och inte fantisera ihop saker.
Då kanske det finns nått att förstå här som har nått med nått och göra, för nu finns inget som ens har den allra minsta relevans för nått.
Och det är väl där skon klämmer och det går fel för er.
Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
New York times analyserade emailen funna i hunter bidens laptop och konstaterade att de är äkta. Märk väl att new York Times fortfarande är fake news, men inte när de uppfyller confirmation bias för MAGA sekten.
vi inser väl alla att modus operandi i altr right expertis/propaganda är att ta varje ny meningslös skvätt och marknadsföra den som en slam dunk i "Trump hade rätt" mytologi för folk som i förbifarten får hörs fakta på sin favorit youtube stream eller en överskådlig rubrik på gateway pundit och liksom inte bryr sig om substans.
Dvs... allting Durham skriver är sant, förutom när han har fel.
Och allt med hunter bidens laptop är kroniskt bevis på att Donald Trump hade rätt.. Förutom när han inte hade det.
Jag vill passa på att berätta om varför som detta blåsts upp enormt av högerns propaganda maskin.
Idag fick Jan6 utredarna tag på videofilmer där proud boys och en annan militant rörelse samlas i en tunnel i Washington DC och diskuterar attacken på kapitoleum. De nämner ord som, vita huset koordinerar våra rörelser, och så nämner de att alla måste radera innehållet i sina mobiler för att de innehåller bevis.
Jag ser fram emot en seriös diskussion kring hunter bidens laptop och hur de påverkar nuvarande presidentens policy beslut , men jag är trött på sektens alla charmslösa försök till att distrahera från verkligheten.
Och jag bryr mig väldigt lite om hunter bidens sex filmer eller naken bilder eller drogmissbruk.
Jag älskar hur de validerar media när det passar dom, det berättar de är medvetna om att det är saklig och faktabärande press.
Undra om de kommer med fakta som har betydelse för nått någon gång?
För jag har väntat i åratal på detta och allt vi hör är irrelevans och någon slags vuxen mobbning pga att hans farsa är Joe.
Men detta är väldigt låga människor, så det är att förvänta att de tappar bollen hela tiden.
Och denna besatthet är inte hälsosam för dom.