Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Tv4 har förstört Robinson-formatet. Enligt det egentliga upplägget så skulle Helen ha varit borta för länge sedan. Men du är väl sen 90-talist alternativt 00-talist och kan därför inte jämföra med det riktiga Robinson då du aldrig har sett det och så sitter du och runkar till Helen och därför håller på henne.
Är nog i minoritet men jag föredrar det nya formatet med gränslandet och att folk far fram och tillbaka och ja, jag är gammal nog att minnas mannen och legenden, som höll gudstjänster på stranden och paktade, innan nån deltagare ens hade fattat, att det var i grund och botten allt Robinson handlar om - Kent Larsen. Gränslandet har dessutom gett oss bra ögonblick. Det avslöjade Valentino som pissfeg, när han inte ville dit av skräcken inför att konfronteras med LO, som dock inte kom dit i det läget utan det gjorde Valles fjälla Julie. Det gav det underhållande gnällgnabbet mellan Britten och LO och rent farsartade scener, där Bella och Sandra skrikande och fjomsande rullar runt, medan Helen snörper på mun.
Sen är det verkligen inget fel i att runka till Helen. Bruden är skärpt, smidig och ger sig aldrig. Jag kanske har taskig smak men jag skulle inte tacka nej till en svettig holmgång med henne.