Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-12-02, 18:03
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Är ju bara att skriva här, inom spoilertag såklart.

Råspoiler så kolla bara om ni verkligen har lust.

2022-12-02, 18:07
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om det är någon som inte har i finalen att göra är det Helen som blivit utröstad två gånger. Hon har fått sina chanser.

Du är som en gammal skiva som hamnat på repeat. Vi vet att du inte tycker Helene är värdig en finalplats. Men det är du garanterat ensam om. Hon har spelat enligt Robinsons regler och förtjänar platsen precis lika mycket som alla andra.
2022-12-02, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Uj då..
"Någon" (dvs du) hoppade in här & efter att ha fått en boost av ömmande känslor för Alex & Martin så outade du dej själv som en jävla loser som inte fattar nåt.

Haha fyfan vad gött det är att vara en jävla loser som inte fattar nåt, vandrades in i solnedgången med Martin.
2022-12-02, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Du är som en gammal skiva som hamnat på repeat. Vi vet att du inte tycker Helene är värdig en finalplats. Men det är du garanterat ensam om. Hon har spelat enligt Robinsons regler och förtjänar platsen precis lika mycket som alla andra.

Jag tycker inte hon ska vara i final!
2022-12-02, 18:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Nej. Jag är garanterat inte ensam om det. Det är många fler som tycker att det vore skandal om Helen som blivit utröstad två gånger kom till final. Sen vet jag ju också att du och flera andra inte hade hållit på Helen om hon var lika fet och ful som Natalie.
2022-12-02, 18:11
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piptaz
Jag tycker inte hon ska vara i final!

Och? Jag tycker inte att Homayon ska vara i final. Men de har spelat enligt reglerna. Så det kvittar vad du eller nån annan tycker.
2022-12-02, 18:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
De hade bara otur att Merdi blev vald till tävling och försvann så fort i spelet, samt att Alex kom in i deras lag.
Annars hade det varit pakterna:
Merdi
Sofia
Helen
Pelle (han röstar ju lite som han själv tycker men han ville ju ha ut de svaga först)

mot

Greta
Nathalie
Homayon
Pernilla

och det hela hade kunnat sluta annorlunda.

Det kan vi bara spekulera om.
2022-12-02, 18:12
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Nej. Jag är garanterat inte ensam om det. Det är många fler som tycker att det vore skandal om Helen som blivit utröstad två gånger kom till final. Sen vet jag ju också att du och flera andra inte hade hållit på Helen om hon var lika fet och ful som Natalie.

Nä det är bara du och nån fjolla till som inte tycker om Robinsons regler. Gå och titta på ett annat program, typ bingolotto om du inte gillar Robinsons upplägg.
2022-12-02, 18:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Nä det är bara du och nån fjolla till som inte tycker om Robinsons regler. Gå och titta på ett annat program, typ bingolotto om du inte gillar Robinsons upplägg.

Tv4 har förstört Robinson-formatet. Enligt det egentliga upplägget så skulle Helen ha varit borta för länge sedan. Men du är väl sen 90-talist alternativt 00-talist och kan därför inte jämföra med det riktiga Robinson då du aldrig har sett det och så sitter du och runkar till Helen och därför håller på henne.
2022-12-02, 19:09
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Tv4 har förstört Robinson-formatet. Enligt det egentliga upplägget så skulle Helen ha varit borta för länge sedan. Men du är väl sen 90-talist alternativt 00-talist och kan därför inte jämföra med det riktiga Robinson då du aldrig har sett det och så sitter du och runkar till Helen och därför håller på henne.

Är nog i minoritet men jag föredrar det nya formatet med gränslandet och att folk far fram och tillbaka och ja, jag är gammal nog att minnas mannen och legenden, som höll gudstjänster på stranden och paktade, innan nån deltagare ens hade fattat, att det var i grund och botten allt Robinson handlar om - Kent Larsen. Gränslandet har dessutom gett oss bra ögonblick. Det avslöjade Valentino som pissfeg, när han inte ville dit av skräcken inför att konfronteras med LO, som dock inte kom dit i det läget utan det gjorde Valles fjälla Julie. Det gav det underhållande gnällgnabbet mellan Britten och LO och rent farsartade scener, där Bella och Sandra skrikande och fjomsande rullar runt, medan Helen snörper på mun.

Sen är det verkligen inget fel i att runka till Helen. Bruden är skärpt, smidig och ger sig aldrig. Jag kanske har taskig smak men jag skulle inte tacka nej till en svettig holmgång med henne.
2022-12-02, 19:19
Medlem
Bajjamannen87s avatar
....
Senast redigerad av Bajjamannen87 2022-12-02 kl. 19:27.
2022-12-02, 19:21
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Skandal? Hm jag undrar verkligen hur många som hade tyckt det är skandal att någon som kämpat för sin överlevnad såsom Helen gjort?
Heja Helen! Du är värd finalen 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in