2022-12-01, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hälften av alla flickor under 15 år blir utsatta för sextrakasserier över nätet hur många som blir det av någon som är över 18 år är svårt att få fram eftersom de flesta inte talar om sitt namn och personnummer. Chattande är nog i de flesta fall endast en monolog med tillhörande bilder av manliga könsorgan
Jag är emot sexuella trakasserier och övergrepp. Särskilt sadistiska övergrepp på små barn utan egen vilja och framförallt på djur om de lider, annars inte.
Men jag är även emot morallagar då jag inte ser skillnad när veterinärer kör in en hel arm i en hästafetta jämfört med om en "brunstig" man vill jucka densamma.
Jag emot alla former av trakasserier, inklusive Dumpens, men inser som sagt att sidan gör nytta för att för att damma av ett ytterst känsloladdat ämne. Luften behövde rensas.
Ballongen var förut så spänd och syrefattig att den höll på att både kvävas och explodera samtidigt. Numera är luften utsläppt och "gummit" från den har flugit upp på en nivå där frågan nu går att diskutera mer sakligt, vilket väl måste gynna nästan alla?
Som pedofil idag börjar det snart bli en icke-fråga att faktiskt söka hjälp för oönskad sexualitet (vad nu det är och utifrån vems perspektiv) på ett avdramatiserat sätt. Så ska det vara och det om något kan fungera brottsförebyggande.
Citera
2022-12-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Tyvärr verkar det vara så, att dumpenfiskaren triggat igång våldtäkt. Fy fan alltså. Har du domen att lägga upp?

Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
Har du något målnummer? Jag fixar fram FUP och dom i så fall.

Är väldigt nyfiken på att läsa den utredningen. För om Dumpen har triggat denna person till att våldta så cementerar det bara ytterligare hur destruktivt Dumpen arbetar i vissa fall.

När två så vackra damer inkommer med en begäran så bugar jag så klart! Varse god!

Dom Tingsrätten:
https://anonfiles.com/A4F2xcK9ye/Attunda_tingsr_tt_B_4451-22_Dom_20221201_pdf

FUP (Förundersökningsprotokoll, dvs polisutredningen)
https://anonfiles.com/J4F4xeKeyb/M_rstag_ddan_-_FUP_rar

Så här tror jag att våldtäkten som MammaKarin3 (Dumpen) triggade kan ha ägt rum. Tror att han hämtat inspiration från sina filmer:

Jag tror inte att han penetrerade flickan med kuken. Han använde nog henne som runk-redskap. Tryckte kuken mot flickans slida och anus. Använde lite leksaker på henne. Samtidigt som han masturberade. Jag tror att han avslutade genom att hålla fast hennes huvud och spruta in i hennes mun medan hon skrek.

Observera det som står i domen att de misstänker vaginala och anala samlag. Men samtidigt att det nedan står att det inte kräver att du ska ha varit inne. Du tränger inte in i en 2-åring med 17cm kuk utan att lämna ordentliga spår efter dig. Flickan var dessutom halv filippinsk, med andra ord säkert späd för sin ålder.
Citera
2022-12-01, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Janne Josefsson om Dumpen
https://www.dn.se/sverige/janne-josefsson-dumpen-jagar-pedofiler-men-konsekvenserna-blir-for-stora/

Sänker trovärdigheten i artikeln då han skriver att "pedofili är ett avskyvärt brott". Han verkar inte kunna skilja mellan läggning och ett brott. Brott blir det när de har sex med dem, inte när de runkar till peddo-fantasier.

Sen verkar han inte heller fatta att Gäddorna inte stämmer träff med ett barn, utan med en vuxen som spelar barn. Det är jävla stor skillnad, och det borde han ha koll på om han ger sig in i debatten.

Men han tycker ändå Dumpen gör fel som hänger ut och dömer folk som en i folkdomstol. Det måste prövas rättsligt innan, men det begriper inte horan och höjdhopparn.
Artikeln är låst. Använd gärna internet archive istället
https://web.archive.org/web/20221201113052/https://www.dn.se/sverige/janne-josefsson-dumpen-jagar-pedofiler-men-konsekvenserna-blir-for-stora/
Citera
2022-12-01, 18:19
Medlem
trueforgoods avatar
Vad i helvete är det jag läser!?

Kan det alltså vara så att gädda #96 blivit triggad av Dumpens fiskare att begå våldtäkt på sin dotter? Det är ju för fan helt sinnessjukt. Dumpen måste verkligen göra en rejäl självrannsakan. Det är ingen jävla lek detta.

Fy fan om detta stämmer.
Citera
2022-12-01, 18:26
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
När två så vackra damer inkommer med en begäran så bugar jag så klart! Varse god!

Dom Tingsrätten:

Så här tror jag att våldtäkten som MammaKarin3 (Dumpen) triggade kan ha ägt rum. Tror att han hämtat inspiration från sina filmer:

Jag tror inte att han penetrerade flickan med kuken. Han använde nog henne som runk-redskap. Tryckte kuken mot flickans slida och anus. Använde lite leksaker på henne. Samtidigt som han masturberade. Jag tror att han avslutade genom att hålla fast hennes huvud och spruta in i hennes mun medan hon skrek.

Observera det som står i domen att de misstänker vaginala och anala samlag. Men samtidigt att det nedan står att det inte kräver att du ska ha varit inne. Du tränger inte in i en 2-åring med 17cm kuk utan att lämna ordentliga spår efter dig. Flickan var dessutom halv filippinsk, med andra ord säkert späd för sin ålder.
Tackar och bugar!

Usch, det där var väldigt målande faktiskt. Lika målande som när Sara vid något tillfälle skrev något i stil med "...under pappans mage där hennes kladdiga ansikte visas upp för miljontals". Någon kanske kommer ihåg exakta citatet.
Citera
2022-12-01, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Vad i helvete är det jag läser!?

Kan det alltså vara så att gädda #96 blivit triggad av Dumpens fiskare att begå våldtäkt på sin dotter? Det är ju för fan helt sinnessjukt. Dumpen måste verkligen göra en rejäl självrannsakan. Det är ingen jävla lek detta.

Fy fan om detta stämmer.

Tror du Sara och Patrik skulle göra något sådant? Jag tror inte de bryr sig annat än att det är besvärande att det uppmärksammas. De skiter högaktningsfullt i barn. De är värre än vad jag är på den fronten. De vill ha pengar och uppmärksamhet.

Kommer säkert komma en massa snyftartiklar snart för att försöka släta över det hela.

Däremot kan man fråga hur deras fiskar mår? De är idioter. Men jag tror att de har ett samvete någonstans under hjärntvättningen.
Citera
2022-12-01, 18:30
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Tror du Sara och Patrik skulle göra något sådant? Jag tror inte de bryr sig annat än att det är besvärande att det uppmärksammas. De skiter högaktningsfullt i barn. De är värre än vad jag är på den fronten. De vill ha pengar och uppmärksamhet.

Kommer säkert komma en massa snyftartiklar snart för att försöka släta över det hela.

Däremot kan man fråga hur deras fiskar mår? De är idioter. Men jag tror att de har ett samvete någonstans under hjärntvättningen.
Någonting som jag reagerade starkt på var att de verkade vilja starta någon slags konflikt med ett av alla offer som kommer med uthängningarna. Den där Moa (eller om det var Clara), och det stör mig lite grann. För det går inte att ta det på allvar när de beter sig som tjejerna i Pink Room på Facebook.
Citera
2022-12-01, 18:41
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vi vet inte till 100% vad som har hänt. Kan ju vara så att allting är ett missförstånd och hon är oskyldig. Tiden får utvisa.

Min invändning mot det är att jag tror ändå att Dumpen har rejält på fötterna innan de hänger ut. Å andra sidan kan lusten efter en hongädda gett dem dåligt omdöme.

Men att hongäddan bryter helt ett normalt händelseförlopp, alla gäddor försvinner från Facebook men inte hon, är till och med kvar och diskuterar med dumplingarna som attackerar.
Citera
2022-12-01, 18:46
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Skulle hon vara, likt Dumpen, spelat för att sätta dit pedofilen menar du eller utpressa honom på pengar?
Ingen fiskare/pedoofiljägare vill väl använda sitt eget eller annat riktigt barn som lockbete. Bara tanken....

Hon verkar vara totalt urflippad och gränslös, så hennes avsikt kan kanske också vara att utpressa eller råna den presumtiva pedofilen som hon tror att hon chattat med, vem har sagt att inte även hon kan låtsas som Dumpen gör? I sig helt absurt, men ändå. Det som talar mot det är att hon även skickat bilder på barnet.
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-12-01 kl. 18:48.
Citera
2022-12-01, 18:46
Medlem
Julius-Tonkers avatar
Citat:

Dom Tingsrätten:

Du eller andra som påstår att Dumpen i det här fallet triggat en våldtäkt mot barn får gärna hänvisa till var i domen eller FUP:en det framgår att det kontot tillhör en av Dumpens fiskare.
Citera
2022-12-01, 18:47
Medlem
Citat:
Tackar och bugar!

Usch, det där var väldigt målande faktiskt. Lika målande som när Sara vid något tillfälle skrev något i stil med "...under pappans mage där hennes kladdiga ansikte visas upp för miljontals". Någon kanske kommer ihåg exakta citatet.

Jo... Tanken var att det kan vara bra att förstå vad det hela handlar om. Inte bra för mitt rykte att jag vet sådant. Men det var i ärlighetens namn inte på topp innan heller.

Domstolen tar Gäddans målande beskrivning i chatt som ett bevis för att han skulle ha gjort det. Men de tänker inte på att han kan ha sett det. Men flickans starka reaktion gör att jag tror att han verkligen gjort det ändå.

Citat:
Någonting som jag reagerade starkt på var att de verkade vilja starta någon slags konflikt med ett av alla offer som kommer med uthängningarna. Den där Moa (eller om det var Clara), och det stör mig lite grann. För det går inte att ta det på allvar när de beter sig som tjejerna i Pink Room på Facebook.

Det var absolut onödigt av Patrik och Sara och angripa mamman. Hon var ett anonymt offer i en tidning.

Patrik hånskrattar verkligen. På direkt fråga om varför säger han ju som det är. Att han skrattar åt hennes olycka och åt henne. Sen försöker han släta över det hela i en pod när det blir publikt. Men det säger ju en hel del om vad som händer när de tror att ingen hör. Och vad de är för typ av människor.

Sara myser verkligen av att få plåga Moa. Lockar med av-publicering trots att hon inte gör sådant. Allt för att riktigt gnida in och dra ut på de anhörigas olycka. Jag känner igen en sadist när jag ser en!
Citera
2022-12-01, 18:51
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Det var absolut onödigt av Patrik och Sara och angripa mamman. Hon var ett anonymt offer i en tidning.

Patrik hånskrattar verkligen. På direkt fråga om varför säger han ju som det är. Att han skrattar åt hennes olycka och åt henne. Sen försöker han släta över det hela i en pod när det blir publikt. Men det säger ju en hel del om vad som händer när de tror att ingen hör. Och vad de är för typ av människor.

Sara myser verkligen av att få plåga Moa. Lockar med av-publicering trots att hon inte gör sådant. Allt för att riktigt gnida in och dra ut på de anhörigas olycka. Jag känner igen en sadist när jag ser en!
Patrik verkar vara ganska bränd i skallen faktiskt. Jag läste denna intetsägande krönikan från honom och jag förstår fortfarande inte vad rubriken ska betyda?

Jag antar att det kan bli snurrigt när två narkomaner finner varandra och ska skapa projekt tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in