Citat:
Ursprungligen postat av
odif6891
Jag gillar människor som kämpar i motvind. Det gör hon.
Hon verkar överrygad och självsäker på att hon kommer att frikännas. Antingen är hon korkad. Eller så stämmer det och utredningen mot henne läggs ner.
Kommer Dumpen då be om ursäkt och ta ned artikeln? Hålla käft och låta publiceringen ligga kvar? Eller anfalla henne ytterligare i artiklar och poddar?
Är hon oskyldig är det ju ett enormt övertramp. Hur många här inne vill ha en motsvarande artikel om sig själv publicerad?
Edit.
Just det... Glömde! Din flickvän hälsar till dig!

Dumpen kommer inte ta ned något om hon inte döms. De kommer påpeka att om det stämmer som hon säger att allting var en set-up eller ett skämt eller vad som helst så har hon en väldigt osund inställning till livet när det finns barn som faktiskt blir våldtagna. Och det resonemanget går ju att köpa.
De kommer också ifrågasätta varför hon inte gjorde en polisanmälan direkt när hon stötte på en pedofil som ville köpa tid med hennes barn.
Enda anledningen till att Dumpen skulle backa i ärendet vore om hennes beteende kan förklaras med en stark hotbild och rädsla för sitt liv om hon inte gör som sambon säger. Även i detta fall är det dock orimligt att man inte är beredd att offra sitt liv för att ens barn ska vara tryggt från pedofiler. Omständigheterna mildras dock eftersom ingen kan förväntas agera rationellt vid stark rädsla för sitt liv.
Att döma av den information som finns tillgänglig framstår hon dock som omdömeslös och alltför obrydd för att någon slags hotbild skulle vara ett giltigt skäl till hennes beteende. Nä, jag tror inte hon tar sig ur detta. Hon saknar all form av förtroendeingivande kapital för att kunna rubba Dumpen även om Dumpen vore fel ute.
Edit: Åh, hon är så gullig som alltid ska hälsa från sina kära våldtäktsmän. Du får suga på hennes korviga små stortår från mig!