2022-12-01, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Tre barn eller vad menar du?

Eh va?!
Citera
2022-12-01, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Vart hittar Linn alla dessa kompisar hon hänger med? Alla ser ut att vara 1. 13-17 år gamla 2. Inte gått ut skolan 3. Föder barn på löpande band. Skrämmande. Har inga tjejer inget annat för sig idag?
Lika barn leka bäst
Citera
2022-12-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Eh va?!

Det va ju inget nytt på deras instagram när du skrev ”Får ta o be lite extra till gud av ren tacksamhet över att man inte har ett liv som linnsans och simmes fy💀🤮”, så undrade vad du syftade på 😅
Citera
2022-12-01, 17:33
Medlem
Linnsan har fått upp sina efterlängtade gardiner nu också. Undra vem som hjälpte henne
Citera
2022-12-01, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Det va ju inget nytt på deras instagram när du skrev ”Får ta o be lite extra till gud av ren tacksamhet över att man inte har ett liv som linnsans och simmes fy💀🤮”, så undrade vad du syftade på 😅

Nej det är inte alltid man referera till ett instagram inlägg.. vet inte varför du tänkte det?! Tänkte generellt överlag. enligt mig är deras liv fruktansvärt tragiskt.
Citera
2022-12-01, 23:18
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Linnsan har fått upp sina efterlängtade gardiner nu också. Undra vem som hjälpte henne
🤣
Citera
2022-12-01, 23:55
Medlem
Cloud88s avatar
Åhhh nej, imorgon ska hon va ensam igen, på en freeeedag!!!!!!! Simme ska ha match… Och de går absolut inte hitta på något med någon annan? Eller försöka njuta av sitt eget sällskap en stund? En osäkrare människa får man ju leta efter…klängig som fåååå. Som ett litet litet obekräftat barn som alltid måste ha sin partner hemma.
Citera
2022-12-02, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Åhhh nej, imorgon ska hon va ensam igen, på en freeeedag!!!!!!! Simme ska ha match… Och de går absolut inte hitta på något med någon annan? Eller försöka njuta av sitt eget sällskap en stund? En osäkrare människa får man ju leta efter…klängig som fåååå. Som ett litet litet obekräftat barn som alltid måste ha sin partner hemma.

Verkligen! Vad är hennes patetiska problem?? En normal människa hade tyckt det varit skit skönt med lite hederlig egentid eller dragit ut o gjort något skoj..
hon är ju förfan alltid hemma! Ush.
Hon är nog lika mycket fästing som Simme fast på ett bekräftelse sökare och klängigt sätt.
Citera
2022-12-02, 06:14
Medlem
Bilden på story med henne och S där hon skrev Want och ett grått hjärta.

Fick mig att tänka på bilden hon la upp med G bara några veckor innan de gjorde slut där de stod lyckliga kära och typ texten ”önskar vi kunde känna som vi gjorde här” (kommer inte ihåg exakta ord)
Citera
2022-12-02, 08:07
Medlem
Jag kan inte låta bli att tycka synd om Linn när hennes sömn är så kass. Jag sitter i samma sits med en bebis som är vaken nästan hela nätterna och sedan tar morgon typ 6 på morgonen, samtidigt som man har fler barn som inte sover middag så det blir ingen vila för en på dagarna. Om jag förstått det rätt så spelar Simon inte hockey på professionell nivå, utan mer på hobbynivå. Enligt min mening så borde han pausa hockeyn ett tag och bara fokusera på studierna för att kunna vara hemma mer och avlasta Linn. Hur surt det än är att behöva lägga sitt stora intresse på is, så är det sådana uppoffringar man får göra när man blir förälder, man måste vara redo att prioritera barnet och familjen framför allt annat. De är faktiskt två föräldrar, men det märks knappast.
Citera
2022-12-02, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Bilden på story med henne och S där hon skrev Want och ett grått hjärta.

Fick mig att tänka på bilden hon la upp med G bara några veckor innan de gjorde slut där de stod lyckliga kära och typ texten ”önskar vi kunde känna som vi gjorde här” (kommer inte ihåg exakta ord)

Hon skrev en text från Molly Sandéns låt "va det då", en låt som för övrigt handlar om ett förhållande som gradvis blir sämre och sämre. Hon skrev "snälla, låt mig känna det som jag kände då"
Citera
2022-12-02, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Verkligen! Vad är hennes patetiska problem?? En normal människa hade tyckt det varit skit skönt med lite hederlig egentid eller dragit ut o gjort något skoj..
hon är ju förfan alltid hemma! Ush.
Hon är nog lika mycket fästing som Simme fast på ett bekräftelse sökare och klängigt sätt.

Alltså Linn är ju ensam i princip alla kvällar om man skall tro det hon skriver? Framförallt på helger? Så jag förstår verkligen om hennes tanke inte är ”oj vad skönt”. För ”egentid” utan Simon får hon nog så att det räcker och blir över.
Hon lär ha åtminstone ett barn hemma, så att dra ut och göra något skoj kanske inte är så lätt (och mycket till egentid kanske det inte heller blir om nu Belle dessutom är vaken)

Sedan kan jag absolut ändå historiskt uppleva att Linn är klängig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in