Citat:
Ursprungligen postat av
EinsteinAfricAnus
Och så energiklass E på det. Det enda positiva är att det åtminstone inte är energiklass F eller G. Utgångspriset är helt befängt.
Om jag inte misstar mig så har denne lirare alltså bakat in runt 4.3m i den kåken. Skall nu sälja för över millen i vinst - standard bostadskarriär och helt i sin ordning att tjäna 20 lakan i månaden för att boooooooo.
Blir nog inte som tänkt denna gången dock - men det tas nog med en klackspark för jag är säker på att denna killen gått in med miljoners miljoner i handpenning och lånat upp resten för att göra klipska affärer på börsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kebabfrulle
Bland det stördaste jag sett,hade inte ens betalat 2009 priset idag för den skiten.
Finns det verkligen folk som betalar över 5 miljoner för den skiten ? Fyfan vad dumma folk är, inte konstigt att bostadsmarknaden ser ut som den gör.
Det är tur att det inte finns en takrosett i sikte, annars är jag rädd att flanders hade slagit till på rimligt prissatta drömvillan och släpat dit sina hantverkare för att få lite extra stil och klass på kalaset.