Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Som exempel på när "den vite mannen"/"demkraitierna" sätter sig över internationella lagar är Kosovo utmärkt.
Jag tror att ett Nato-medlemskap NU skulle införskaffa säkerhet nu och i framtiden för Ukraina. Det är ju säkerhet man framförallt vill uppnå med sitt krig.
Att ryssland nu står enat mot USA och Nato har jag som exempel tidigare lagt in filmer på krigiska och arga ryska barn som sjunger. Här ett ryskt barn som hanterar svärd till den sång som framförallt handlar om segern över de tidigare fachisterna. Han börjar som en yogi men...
https://www.youtube.com/shorts/xxBEyMOZdik
Missförstår jag nu eller menar du Ukraina ska gå med i NATO NU? Isåfall bör du sluta skriva här då man inte kan gå med i NATO under pågående konflikt.
Hela Ukraina kommer aldrig att gå med i NATO det finns inte på kartan att Putin kommer låta Bill Gates m.fl ha åkermark på Rysktalande mark intill Rysslands gräns och med fullt globaliststyre och en stor USA tränad militär nära gränsen med Amerikanska kärnvapenparaplyet nära till hans.
Här har du tre utgångar:
1. Ryssland annekterar vad dom behöver, och sedan går det som blir kvar av Ukraina (VästUkraina) med i NATO. Om inte Polen/Ungern tar sig en smakbit av sina regioner i Ukraina (Osannolikt det sistnämnda)
2. Förhandlingar där det bestäms att Ukraina aldrig får gå med i NATO (Osannolikt då inga länder följt något av avtal tidigare ex. Minsk-avtalet. Kriget startades ju för att de inte kan förhandla och tror att inget av länderna vill hamna i "avtal" igen.
3. Kärnvapenkrig
Som jag alltid sagt, U-landet skulle delats upp i 2 delar från början. Då hade västra Ukraina kunnat göra exakt vad de ville, gå med i EU/NATO, slippa bli förstörda och få den fina dollarn och ett bra västukraina. Östukraina hade blivit Ryskt.
Nu sker samma sak fast efter säkerligen 1 miljon + döda från båda sidor och ett totalkvaddad Ukraina