När har jag sagt att filmen fokuserar på en persons sexualitet? Det jag stör mig på är att det nämns/uppmärksammas i filmen att en av negerkaraktärerna är homosexuell. Vad har det att göra i en barnfilm?
Hur mår du själv egentligen?
Jag mår prima.
Det nämns alltså att grabben är gay någonstans? Jaha. Oj. Då kanske jag inte ska se den med barnen. Tänk om någon blir bög liksom!
...
Disneys bästa film hittills, Fantasia, gjorde också ett uselt resultat till en början. Uppenbarligen har de både råd och lust att experimentera, vilket är glädjande. Om de dessutom lyckas orsaka hjärtattack hos några högertroll är det en välkommen bonus.
En form av "the Galileo gambit". Visst finns det filmer som gått dåligt i början och sedan ändå blivit framgångar.
Det är dock inte det vanliga. Troligare är att en film som går dåligt i början fortsätter att vara en flopp.
Jag kommer definitivt se den. Jag är väldigt nyfiken på att se vad det är som får högersnöflingorna att gråta så högljutt den här gången.
Disneys bästa film hittills, Fantasia, gjorde också ett uselt resultat till en början. Uppenbarligen har de både råd och lust att experimentera, vilket är glädjande. Om de dessutom lyckas orsaka hjärtattack hos några högertroll är det en välkommen bonus.
Pedofili och önskan för andras olycka är det enda som verkar göra er vänstringar glada nu för tiden.
Disneys aktiekurs, allt går ut på att ha en hög aktiekurs, har sjunkit med 75% senaste året och det känns bra. Disney gör alla fel man kan och till slut tar pengarna slut. Det är inte något konstigt. Där kvinnorna kommer in går vettet ut, och utan vett inga vinster att ha lekstuga med.
Hahahaha, jag bara visste det. Bögar, negrer och miljön.....what a surprise!!!
Exakt så var det. Nästan ordagrant. Nästan omöjligt att finna något PK de inte bakat in i filmen. Tror faktiskt något slags rekord är taget på riktigt…
Jag har aldrig påstått att jag har sett filmen; mitt första inlägg i den här tråden förkunnade att jag tänker se den. Jag har till skillnad från dig heller inte uttalat mig om innehållet i den.
Exakt så var det. Nästan ordagrant. Nästan omöjligt att finna något PK de inte bakat in i filmen. Tror faktiskt något slags rekord är taget på riktigt…
Och detta sitter pk-fjollorna och vänsterpedofilerna och försvarar.
Jag har aldrig påstått att jag har sett filmen; mitt första inlägg i den här tråden förkunnade att jag tänker se den. Jag har till skillnad från dig heller inte uttalat mig om innehållet i den.
Ja snälla. SE DEN! Lämna gärna omdöme. Låtom oss le & underhållas!
Självklart är det så då de är kulturellt hjärndöda. Det ENDA som spelar roll är ”the mission”. Verkar till och med vara lika illa med…fotboll!??
Jag kollar inte på Fjollboll. Motorsport och främst Motocross/Supercross/Enduro är det jag tittar på, och där finns ingen vänsterpropaganda. Och det blir svårt att få in det där, motorsport över lag är reko människor.