Citat:
Ursprungligen postat av
Krakkens
På Truefact.se forum så svarar Matte Oskarsson som driver sidan och ljudförbättrar LAC banden, så här:
"Folk måste kunna ta till sig att jag löst mordet med att ta fram gärningsmäns namn samt visat på flera inblandade, men det går inte riktigt hem, det är för stort och tidningarna ligger lågt." .
Tror ni och håller med om att han faktiskt har lyckats identifiera mördaren / Mördarnas namn i det ljudmaterial som är förstärkt?
Om det verkligen är sant detta, så är det ju ett astronomiskt genombrott som borde undersökas och belysas här på forumet och andra ställen betydligt mycket mer.
Hur som helst så är ett sådant uttalande som han gör djärvt sagt.
Jag finner att det skulle vara ytterst dumt om inte fler sätter sig in i hans material på ett seriöst sätt och går in med ett proffsigt sinne och har en objektiv syn.
Och sen kommer med sina personliga tankar och åsikter om dessa s.k avslöjande som framkommit.
Nej han har inte avslöjat någonting men han kanske tror det själv. Det går inte på något sätt att få klarhet i vad som exakt sägs ens med namn eller något och ännu mindre att dom pratar om något specifikt runt mordet på statsministern. Det där finns bara i hans eget huvud där han är tunnelseendet personifierad.
Nu skall vi komma ihåg vad Matte är för en slags människa och vad han har för en agenda.
1. Han har döden om hans pappa som ingångsvariabel och där vill han få saker och ting bekräftade genom att hitta namn och saker han från början letar efter. Han har med andra ord ingen neutral ingångsvinkel till det han håller på med utan han har en fast agenda och då hittar han saker som han vill hitta och och blir så kallad hörselblind. Letar man efter något specifikt i namn då hittar man det bara på grund av att det är exakt det han letar efter och hör det han vill höra således oavsett vad som sägs
2. Grabben är säljare i grunden och vi har sett, vilket jag förutspådde från början, att det är precis så han jobbar med att "sälja" in sin teori och vill övertyga personer med att bland annat skriva ut det han tror sägs och med det påverkar personer som lyssnar att då får han inga neutrala lyssnare som är direkt fria i tankarna innan dom lyssnar.
3. Det med sälja in saken har vi sett hela tiden. När han och Otto skulle "avslöja" hans saker 10/6 2022 men där kom det inget utan det sköts upp och det var precis det jag trodde skulle ske. Alltså att han inte avslöjar något då utan drar ut på hela processen bara för att dessvärre tjäna pengar. Han drar då igång en hemsida där han börjar ta betalt. Han slänger iväg Otto på tippen då han inte behöver Otto längre då hans "mission" där är klart med att ta Ottos lyssnare som var det han var ute efter.
4. Sen tar det ett halvår innan han skall komma med sitt avslöjande 6/11 2022 och återigen kommer det absolut ingenting där han försöker inbilla sina mindre begåvade följare att han blivit utsatt för hackers som pajat hans filer!! Där ramlar han i sin egen fälla med att han har sagt tidigare att han har filerna på flera ställen och då klara backuper. Men den dumheten går hans trogna hundvalpar på och tror att han talar sanning fast det är givetvis inget annat än bullshit då jag absolut tror att det var planerat från hans del bara för att bibehålla intresset och styra över till hans hemsida där han nu säljer filer istället för gratis. Det har varit hans plan hela tiden att dra in pengar på det hela som den självupptagna säljare han är
5. Har kollat lite på honom med hjälp av en kompis och nu kommer det ett par saker som jag inte kan hålla käften om nu. Matte har skulder vid kronofogden på lite drygt 1,5 miljon. Han är skriven vid en person i Skärholmen tillsammans med nio andra där den personen som står för radhuset på 113 kvm är dömd för svindleri vid kreditföretag på ca 900 000 kr vid sex olika målsägare och han har Matte som c/o adress. Där blev det en treskodomsmål. Med det klientelet så kan man ju ännu mera anta att Matte själv är av samma skrot och korn med att försöka svindla sina lyssnare.
Det sista har jag hållit på men nu är det dags att ta fram den biten också tycker jag för att avslöja vilken charlatan och skojare han är