2022-11-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Nej, du har missuppfattat alltihop, redan innan covid-injektionen/mRNA-genterapin lanserades så var det väldigt många normalt friska, majoriteten, som endast fick lindrig sjukdom eller inga symtom alls, notera också vad 1177 skriver om covid-19:

https://www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/lungor-och-luftvagar/inflammation-och-infektion-ilungor-och-luftror/om-covid-19--coronavirus/covid-19-coronavirus/

20% of Coronavirus Infections Are Asymptomatic but Still Contagious

Du måste ju skämta, du påstår alltså att republikanerna lidit skada och förlorade mellanårsvalet på grund av att så många av deras väljare dött av covid? Haha, republikanernas väljarbas lär ju inte bestå av de mest ohälsosamma individerna, snarare tvärtom, ohälsosamma, överviktiga och feta väljare som inte heller tänker själva utan tar order från auktoriteter som Bidan, Dr. Fauci och Fake news/MSM är nog överrepresenterade bland de demokratiska väljarna.

Många som inte tog sprutan fick det också lindrigt eller helt utan symtom, hur kan du veta eller bevisa att du skulle ha blivit sjukare om du inte hade tagit injektionen?

Bra och träffsäker sammanfattning.

Inte sagt annat. Men av de som fick de alvarligt var ovaccinerade kraftigt överrepresenterade.

Du hittar de kraftigt överviktiga framförallt i republikanska stater. Bibelbältet är det fetaste området I USA. Miljoner har dött av covid i USA, och dödsfallen kopplade huvudsakligen till feta trailertrash, dvs republikaner.

Kolla Trumpsters, alla feta i stort. Sen är det inte den enda faktorn. Att man ville statligt förbjuda abort körde nog bort en hel del republikanska kvinnor tex.

Trumps kandidater förlorade mot andra republikaner, så kan även vara så att det kostar röster att vara kopplad till honom.

Aldrig sagt att jag skulle blivit alvarligt sjuk utan spruta. Men oddsen hade ökat.
Citera
2022-11-29, 16:25
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
Ingen rök utan eld skulle jag säga, med tanke på att jag har läst anekdotiska berättelser om galopperande cancer efter vaccination samt olika läkare och forskare som har larmat om saken. Alltid misskrediterade så klart.

Enligt en förklaring jag har läst till kopplingen mellan vaccinet-cancer så kan det i många fall röra sig om människor som redan har cancer vid vaccination, och när kroppen blir upptaget av att hantera vaccinet så får cancern fritt spelrum att sprida sig under den tiden, vilket ger oss den galopperande cancer som har nämnts. Det låter som en logisk förklaring, men borde detta i så fall gälla vanliga influensavacciner också?

Om folk får cancer av vaccinet är det ju rätt naturligt att alla som är inblandad i dess torgförande kommer göra allt för att det inte ska vara fallet.

Då skriver dom ju under på att de lurats till medhjälp av folkmord, med motivationen pengar och status. Så som dom alltid jobbat.

Personligen lägger jag igen energi på att ge ut skuld och peka finger då jag ser på den här världen som det mentalsjukhus det är och ”alltid” varit i brist på medvetande.

Om folk i stort vaknar av det här var vart enda dödsfall av vaccinet värt det.

Det är inte synd om dom som dör, det är synd om de som måste fortsätta leva i det här helvetet av absolut ingenting mer än konsumtion av ”materia” och trycka ner andra.

Att återfödas in i det här livet är jag mer rädd för än att avsluta det nuvarande.
Senast redigerad av Synitize 2022-11-29 kl. 16:28.
Citera
2022-11-29, 16:37
Medlem
P4 Extra Titti satt och samtalade med Sara Byfors idag promotade för att folk ska ta fler vaccin i framtiden Titti skulle ta fler sa hon
Citera
2022-11-29, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
P4 Extra Titti satt och samtalade med Sara Byfors idag promotade för att folk ska ta fler vaccin i framtiden Titti skulle ta fler sa hon

Ja, vi får hoppas att fler "media-personer" och pk-kändisar fortsätter injicera sig så vi blir av med dem...
(vet inte mycket om just hon du nämner men gissar vad det är för typ av människa).

Tragiskt dock att många vanliga människor också kommer få lida då de låtit sig luras.
Citera
2022-11-29, 21:16
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:

Om man söker på P4 Extra får man detta som senaste:

"Sverige i nya samtal med Turkiet om nya Natomedlemskap, Jerringpriskandidaten "Mondo" Duplantis, 13-åriga Elton har levt med pacemaker hela livet."

https://sverigesradio.se/p4extra?date=2022-11-29
P4 Extra - alla avsnitt | Sveriges Radio

P4 Extra Sara Byfors ger ingen träff.

Hade varit intressant att höra det avsnittet.
Citera
2022-11-29, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridax
Om man söker på P4 Extra får man detta som senaste:

"Sverige i nya samtal med Turkiet om nya Natomedlemskap, Jerringpriskandidaten "Mondo" Duplantis, 13-åriga Elton har levt med pacemaker hela livet."

https://sverigesradio.se/p4extra?date=2022-11-29
P4 Extra - alla avsnitt | Sveriges Radio

P4 Extra Sara Byfors ger ingen träff.

Hade varit intressant att höra det avsnittet.
1 h 04min 19 sek in i sändningen.
Citera
2022-11-29, 21:45
Medlem
Ridaxs avatar
Citat:
1 h 04min 19 sek in i sändningen.

Aha, tack! Då var länken rätt i alla fall.
Citera
2022-11-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridax
Aha, tack! Då var länken rätt i alla fall.
Yes box
Citera
2022-11-29, 22:43
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Har ni ju inte.. Finns ju massvis som dött och fått bestående men av COVID, och ovaccinerade var innan viruset muterade KRAFTIGT överreprecenterade på den fronten. Så DU har klarat dig bra, men så många av dina åsiktsvänner har dött att det blivit ett seriöst problem för republikanerna inför valet.

Dom förlorade mellanårsvalet med stor sannolikhet för att så många av deras stödjare dött i COVID.
Really? Kan du backa upp det? Nej det kan du inte. För hela den här farsen är bullshit. Det har aldrig varit en "pandemic of the unvaccinated" som den retarderade låtsaspresidenten i USA påstått. Kvaxxinet har inte hjälpt en enda själ, snarare har den haft ihjäl. Allt snack om långtidscovid och covid i stort är ta mig fan bullshit. Och varför då frågar du?

Jo därför att total dödlighet under 2020 inte översteg snittet globalt. Och nuvarande överdödlighet ligger långt ÖVER det normala efter att kvaxxinet kom på marknaden.

Sorry, men det är game over och shack matt. Kvaxxister har verkligen noll och ingenting att komma med vid det här laget. Hur man än vrider och vänder datan så talar det EMOT kvaxxisterna. Erkänn förlust. Det är okej. Ibland fuckar man upp
Citera
2022-11-30, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Really? Kan du backa upp det? Nej det kan du inte. För hela den här farsen är bullshit. Det har aldrig varit en "pandemic of the unvaccinated" som den retarderade låtsaspresidenten i USA påstått. Kvaxxinet har inte hjälpt en enda själ, snarare har den haft ihjäl. Allt snack om långtidscovid och covid i stort är ta mig fan bullshit. Och varför då frågar du?

Jo därför att total dödlighet under 2020 inte översteg snittet globalt. Och nuvarande överdödlighet ligger långt ÖVER det normala efter att kvaxxinet kom på marknaden.

Sorry, men det är game over och shack matt. Kvaxxister har verkligen noll och ingenting att komma med vid det här laget. Hur man än vrider och vänder datan så talar det EMOT kvaxxisterna. Erkänn förlust. Det är okej. Ibland fuckar man upp

Trump säger ju att vaccinet är jättebra. Till och med att han till stor del av pengarna kom ifrån honom. Så varför tar du upp Biden? Trump är väll vax-presidenten om någon?

Jag känner personligen 3 pers som fick långtidscovid, så, den e jag rätt säker på. Å alla 3 var ovaccinerade på det.

Well, för dig var det game over från start eftersom dina ideer är ofalsifierbara i sin grund. Källor du inte gillar ursäktar du bort med att big pharma eller deep state ligger bakom eller finansierar.

Konsensus är fortfarande att vaccinet är bra. Du har bara ignorerat de källor du ogillar.
Senast redigerad av LucianMacAndrew 2022-11-30 kl. 11:45.
Citera
2022-11-30, 11:56
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Trump säger ju att vaccinet är jättebra. Till och med att han till stor del av pengarna kom ifrån honom. Så varför tar du upp Biden? Trump är väll vax-presidenten om någon?

Jag känner personligen 3 pers som fick långtidscovid, så, den e jag rätt säker på. Å alla 3 var ovaccinerade på det.

Well, för dig var det game over från start eftersom dina ideer är ofalsifierbara i sin grund. Källor du inte gillar ursäktar du bort med att big pharma eller deep state ligger bakom eller finansierar.

Konsensus är fortfarande att vaccinet är bra. Du har bara ignorerat de källor du ogillar.
Mina källor är officiella. Det räcker med en titt på läkemedelsverket för att se att vaxxet är skit. Det är bara enkel statistik, som talar emot vaccinet för en frisk person i min ålder.

Konsensus från en skock bräkande får bryr jag mig inte om. Konsensus var förut att invandring från Mena var bra och lönsam. Hade dom rätt? Nä
Citera
2022-11-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Mina källor är officiella. Det räcker med en titt på läkemedelsverket för att se att vaxxet är skit. Det är bara enkel statistik, som talar emot vaccinet för en frisk person i min ålder.

Konsensus från en skock bräkande får bryr jag mig inte om. Konsensus var förut att invandring från Mena var bra och lönsam. Hade dom rätt? Nä

Är du PhD i medicin? Annars förstår du ju inte studierna och kommer närmare sanning genom att bara gå på konsensus. Du har gjort en amatörtolkning av vad tex läkemedelsverket säger å gissat dig till en slutsats.

Den enda anledningen att inte gå på konsensus är att man vill cherry picka.

Aldrig sett en ordentlig uträkning på kostnaden av invandring så vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in