2022-11-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Hongädda som ville hyra ut sitt barn för 10K i timmen gripen! https://dumpen.se/2022/11/29/polisen...adda-napp-169/

Vilken jävla idiot!!!

Någon som känner igen henne?
Citera
2022-11-29, 20:34
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Jäklar va lågt. Vidrig jäkla kärring!
Vad säger alla peddon nu?
Tycker ni att detta är ok?
Vet inte om jag förstod det rätt. Men det verkar som hon hade en manlig hallick som förmedlade.
Citera
2022-11-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Jäklar va lågt. Vidrig jäkla kärring!
Vad säger alla peddon nu?
Tycker ni att detta är ok?

Hade det varit en flicka i rätt ålder så hade det lätt varit värt tio tusen. Nu var det en pojke som förmodligen var rätt ung, utan att åldern anges så pratar honan om ett liv före barnet.

Moraliskt är det väl inte rätt. Men jag kan inte påstå att jag är upprörd. Hon och hennes kille är desperat efter pengar. Låter som en desperat åtgärd av en desperat person. Kan ju förstå varför hon har svårt att jobba i hopp till pengarna själv.

Står bara försöks-brott dvs hon har antagligen inte gjort det tidigare. Hur kom hon på idén om att sälja ungen? En idé som Dumpen gav henne?
Citera
2022-11-29, 20:52
Medlem
fululfs avatar
Googla på användarnamnet som Dumpen publicerat, swebbw92, så hittar ni länkar till porrsidor där den flabbiga påskkärringen blir påtryckt i kolan. Folköl på bordet också.

Får via detta fram en potentiell bostadsort: Sotenäs.

Edit: och därifrån var det relativt lätt att hitta fullständigt namn. Öppen FB-profil med foton på sonen. Det värker i mig att någon kan ha sådana grymma tankar. Jag hoppas innerligt att barnet klarat sig undan våldtäkter och att det så förblir.
Senast redigerad av fululf 2022-11-29 kl. 21:26.
Citera
2022-11-29, 21:06
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Googla på användarnamnet som Dumpen publicerat, swebbw92, så hittar ni länkar till porrsidor där äckliga fittkärringen blir påtryckt i kolan. Folköl på bordet också.

Edit: och därifrån var det relativt lätt att hitta fullständigt namn. Öppen FB-profil med foton på sonen. Det värker i mig att någon kan ha sådana grymma tankar. Jag hoppas innerligt att barnet klarat sig undan våldtäkter och att det så förblir.

Samma användarnamn på Instagram - och xhamster
Citera
2022-11-29, 21:11
Medlem
Citat:
Googla på användarnamnet som Dumpen publicerat, swebbw92, så hittar ni länkar till porrsidor där äckliga fittkärringen blir påtryckt i kolan. Folköl på bordet också.

Bra grävt! Kollade hennes Instagram. Det fanns pengar till alkohol men ändå väljer hon att sälja sitt barn...
Citera
2022-11-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PointNemo
Bra grävt! Kollade hennes Instagram. Det fanns pengar till alkohol men ändå väljer hon att sälja sitt barn...
Inte bara pengar till alkohol pengarna räckte till väldigt mycket tatueringar och diverse annat i den vägen
Citera
2022-11-29, 21:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Nu var det en pojke som förmodligen var rätt ung, utan att åldern anges så pratar honan om ett liv före barnet.
Barnet föddes 2020 enligt hennes Facebook.
Citera
2022-11-29, 21:25
Medlem
BeachBobs avatar
Vill inte försvara henne. Men hon bor med en kille som kör en Mercedes och tycker om när hon blir påsatt av andra män. Tycker nog han verkar vara ett riktigt praktsvin. Det kan även vara så att han har tvingat henne. Det vet vi inte. Det finns sådana grisar till män.
Citera
2022-11-29, 21:26
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Samma användarnamn på Instagram - och xhamster
Motbjudande människa på alla sätt. Förstörd både utan och innan. Jag förstår inte hur killen som tar henne i anus på klippet kan få erektion där. Bara tanken på att behöva dela säng med henne gör mig illamående. En reaktion som förstås stärks av att veta vad hon är kapabel till.
Citera
2022-11-29, 21:28
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Googla på användarnamnet som Dumpen publicerat, swebbw92, så hittar ni länkar till porrsidor där den flabbiga påskkärringen blir påtryckt i kolan. Folköl på bordet också.

Ungefär hur gammal är barnet?
Citera
2022-11-29, 21:29
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vill inte försvara henne. Men hon bor med en kille som kör en Mercedes och tycker om när hon blir påsatt av andra män. Tycker nog han verkar vara ett riktigt praktsvin. Det kan även vara så att han har tvingat henne. Det vet vi inte. Det finns sådana grisar till män.
Han ser jäkligt tanig ut. Hon hade kunnat trycka fast honom mellan sina skinkor och klämt åt för att mosa honom som en mygga.
Men ja, i sak och ur affekt så håller jag det för sannolikt att han kan ha en betydande och otäck roll i det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in