2022-11-29, 20:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jag märker när folk är efterblivna. Så jag ska försöka förklara detta tydligt så att du förstår.

Vad vi vet:
-Att har går på dejt klädd som ett mongo.
-Att han pratar som ett mongo.
-Han tänker som ett mongo.
-Förutom klädseln så ser han ut som ett mongo.
-Att han har god man.

Jag kan absolut tänka mig att han ljuger en hel del, lika trovärdigt som ett barn. Den där anställningen, du tror inte att det är skattebetalarna betalar hela/delar av lönen?

Eller du kanske menar att han representerar en normal Jönköpingsbo?
Du vet ingenting. Jag vet eftersom jag vet vem personen är.
Citera
2022-11-29, 20:17
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Lundberg! Låter som hämtat ur en buskis. Ja, här var det VM i byfånighet igen. Och det är själva fan att de alltid kommer i reflexjacka. Märkligt mode i kretinsvängen ändå. Måste vara någon som köpt åt dem någon gång med omtanken att de inte ska bli påkörda när de går över vägen. Han hade dock ingen riktig gimmick som en tekaka i munnen eller en pipig röst.
Reflexvästar indikerar för mig nu någonting annat än yrken där det behövs. Videon verkar ligga nere tyvärr
Citera
2022-11-29, 20:17
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Nu ska vi inte märka ord här, sirgsitatop. Killen kan med gott samvete betraktas som efterbliven. Inte gravt utvecklingsstörd men klart lågbegåvad. Smygkretin är ett annat förslag, eller lyskretin då han kör med reflexjacka.

En normalbegåvad person som har två undulater som husdjur vet hur fågelnamnet stavas. En normalbegåvad person vet också att karlsonger stavas utan r. Nej, det är ingen felstavning. Bokstäverna ligger långt ifrån varandra på tangentbordet. Och innan någon gapar om att dyslektiker visst kan vara normalbegåvade kan vi konstatera att normalbegåvade inte klär sig som han gör, inte pratar som han gör och framför allt inte har god man.

Hade vi nu inte varit på Flashback forum hade man kunnat ifrågasätta det nedsättande ordvalet. Då hade man uttryckt sig som att killen har någon funktionsvariation. Men nu befinner vi oss just här, och då är det snarast en skyldighet att kretinen benämns som sådan.
Normalbegåvad har en långt större omfattning än du tycks tro.
David är inte efterbliven han är inom sekvensen normalbegåvad men har vissa svårigheter. Gränsen mellan rätt och fel när det gäller sex med barn är inget han har svårt att förstå.
Senast redigerad av silopsilop 2022-11-29 kl. 20:20.
Citera
2022-11-29, 20:20
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Det är inget ovanligt att man är snabb att döma. Och många gånger visar det sig att man hade fel. Men vad är din åsikt att Dumpen tagit honom.
Citera
2022-11-29, 20:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker sett ett mönster hur Dumpen presenterar sina gäddor. Först presenteras en svagbegåvad med gul reflexjacka. Därefter kommer det en riktigt grisig pedofil. Om min teori stämmer så kommer inom kort en riktig jävlig pedofil att presenteras på Dumpen.
Borde gå att undersöka närmare. Vilka är det som haft reflexväst?

Identifierade reflexvästar och övriga kretiner:

Lelle Sköj
Candyman Kent
Mannen som tappat räkningen
Cigarett-Berra
Pärmobilgäddan
Grönstrumpan
Lagan-gäddan
Törebodamassören
Darth
Citera
2022-11-29, 20:21
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är inget ovanligt att man är snabb att döma. Och många gånger visar det sig att man hade fel. Men vad är din åsikt att Dumpen tagit honom.
Han är varnad flera gånger förut så jag tycker det är bra att han åkte dit på Dumpen den här gången.
Citera
2022-11-29, 20:22
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Hongädda som ville hyra ut sitt barn för 10K i timmen gripen! https://dumpen.se/2022/11/29/polisen...adda-napp-169/

Jäklar va lågt. Vidrig jäkla kärring!
Vad säger alla peddon nu?
Tycker ni att detta är ok?
Citera
2022-11-29, 20:23
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Då löser du en rebus då förstår jag.
Citera
2022-11-29, 20:23
Medlem
Citat:

Jaha, det var ju jävligt informativt... Bor ni på samma LSS-hem?

Du påstår att han är normal. Han varken ser, låter eller verkar normal. Dessutom har han en god man.

En liten förklaring/story som styrker ditt påstående om att han ändå är normal vore på sin plats?
Citera
2022-11-29, 20:25
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Borde gå att undersöka närmare. Vilka är det som haft reflexväst?

Identifierade reflexvästar och övriga kretiner:

Lelle Sköj
Candyman Kent
Mannen som tappat räkningen
Cigarett-Berra
Pärmobilgäddan
Grönstrumpan
Lagan-gäddan
Törebodamassören
Darth
Vet inte om det stämmer. Bara fått den känslan att dom först kommer med en mindre uppseendeväckande och direkt därefter kommer en riktig gris. Har inga belägg alls för det. Bara en känsla jag fått.
Citera
2022-11-29, 20:25
Medlem
Vidrig människa, stakars barn, vet vi vem hon är och bor?
Citera
2022-11-29, 20:32
Medlem
https://dumpen.se/2022/11/29/polisen...adda-napp-169/

"I kontakt med kvinnan så delade hon ett stort antal påklädda bilder på sig själv och barnet till fiskare Sanna.
För 10.000 ville hon hyra ut barnet i en timme."

Vem är denna vidriga "mamma"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in