Citat:
Ursprungligen postat av
Drozd
Vet inte vad du länkar till för degenererad skit, men om du är lagd åt nekrofilhållet kan du kolla indonesiska Tribun Timur, där
vimlar det av klipp på ukrainare som blir sprängda i bitar:
https://www.youtube.com/@tribuntimur
Citat:
Ursprungligen postat av
ABanderas68
Du är förstås en sån där som hellre tittar på bilder och klipp på tjejen som blir våldtagen än när våldtäktsmannen åker på stryk av polis som kommer till platsen?
På samma sätt som du nu sitter och gottar dig åt ukrainare vars enda "fel" är att de försvarar sig mot sexualsadistiska nazister i wagner-gruppen.
Hur i helvete kan man bli så genomvidrig?!
Citat:
Ursprungligen postat av
Drozd
Jag gottar mig verkligen inte åt klipp där UAF-soldater dör, jag tycker bara det är tragiskt. Tråden är däremot fylld av klipp på ryska soldater som dör, delade av de hånjublande hjonen i Zelenskyj-klacken. Det visar klart och tydligt hur blodtörstiga obildade fån kan bli efter långvarig propaganda. Vi har sett det för, i NS-tyskland, i Rwanda, i Jugoslavien, i Kambodja....
Jaha. Så du tänkte att du skulle "kompensera" lite, ändra tyngdpunkten på de övergrepp som redovisas i tråden? Visa mer av Ukrainare som "sprängs i bitar", kanske även mer av ukrainare som blir bakbundna, får ett nackskott och knuffas ner i en grop? För att "jämna ut" historiebeskrivningen?
Du kanske kan länka till några klipp där vi får se ryska soldater våldta några småbarn, för att sedan spetsa dem på bajonetten, så att det inte råder några oklarheter att även ukrainare dör i den här konflikten?
Hör du inte själv
hur jävla sjuk i huvudet du låter?!