Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Menar du att man är foliehatt för att man kan tänka och dra logiska slutsatser så är jag foliehatt, det stämmer
Du som inte kan tänka eller analysera fakta, jag förstår att det är svårt att förstå att andra klarar det
Att analysera fakta är inte det samma som att ta en drös fakta, hitta på kontrasvar/motsats på varje bevisad sak och sedan presentera detta som "självständigt tänkande", alternativt "objektiv neutralitet". Det är just detta som gör att fastnar i din egen loop utav förskräkt misstro till allt, och därför agerar resistent till till och med den uppenbara FAKTAN. DU, är övertygad om att det stärker både din åsikt som person genom att hävda att vänster fot egentligen är höger fot, men endast den som är klarsynt kan se detta. Ja, du.....efter ett helrör på bänken utanför systemet kan du hitta ett par och fler som är lika klarsynta. Själv brukade jag dela med mig utav en kopp då och då till en av dessa klarsynta tänkarna. Han hade med spritpenna och STORA bokstäver skrivigt H och V (följt av öger/änster fot) på sina skor. Allt för att vara säker på att han inte skulle bli lurad till att ta fel. Men han hade definitivt kunnat köpa dina teser om motsatsens vara.....efter lite T-doja i en marinellapava.
Nu har du suttit här och hävt ur dig det ena ogrundade skitet efter det andra här, samt gjort allt för att det skall LÅTA som att det har med Ukrainakonflikten att göra. Dessutom har du på intet sätt kommit med något som helst underlag för dina vilda fantasier (klara visioner byggda på fakta för dem som kan se) utan istället hävdat andras dumhet som anledning till att de ber dig om underlag på dina påståenden. De gånger du har presenterat sådana så har de varit så ur tid att det får betraktaren att undra om du ens läser vad du själv postar. Du satt och hävdade att småföretagandet blomstrar i Ryssland pågrund utav kriget, sedan presenterar du EN artikel från 2015 för att stödja detta. Du kritiserar en annan användare för att han inte presenterar några "läsbara" länkar till wikipediasidan han vänligt gav dig....när det de FACTO är SETIOFYRA källhänvisningar presenterade där. SIGH
Ja du lille klarsynte man.....Världen är tacksam för att det inte är du som hanterar ekonomin, vare sig BRICS eller annan, och världen är förbaskat tacksam att det inte är du som hanterar logistiken och utförandet i Ukrainakonflikten....på NÅGON sida. Citat utan källhänvisning - "När du kastat ut verkligheten från ditt fönster är endast den desperata tanken på hur du själv skall komma ut och lyckas fånga den det du har kvar"
Be för helvete inte folk hålla sig till TS och konflikten när du själv agerar mästare på att just inte göra detta. Tack på förhand och här - ta denna spritpennan så blir det enklare att hålla reda på dojorna....åtminstone