Citat:
Ursprungligen postat av
TonyDRarSiffrorUrA
Har ju inte en suck mot det 100.000 T-14 som förbereds i Uralbergen tyvärr. Eller var det 1000 miljarder stycken?
Den svensk avundsjukan efter debaclet med stridsvagn S lyser igenom... tornet var fast,,, gick inte att vrida. kunde skjuta framåt, inte åt vänster, inte åt höger. Bra ide, Sverige briljerar. Stort plogblad så den kunde gräva ner sig och skäms.
Bakåtförare ingick, kokade mest te. Idag möjligen med micro-ugn. Jämför med t-72 som på samma tid. Hade låg signatur.