2022-11-27, 12:42
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Malmö är inte ens 1:a eller 2:a som finaste eller bästa fotbollsstad.

Korrekt! De är både 1:a, 2:a och 3:a. 😉
2022-11-27, 19:56
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Varför skulle Diawara gå till Häcken? Du skriver ju själv att han håller allsvensk toppklass (även om jag inte håller med, för svaga fötter), det lär inte saknas utländska bud i så fall.

Jag vet men fått tecken från gud för någon månad sen angående det.

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Malmö är inte ens 1:a eller 2:a som finaste eller bästa fotbollsstad.

Det är Växjö enligt dig(?)
2022-11-27, 20:58
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Innan MFF var Diawara topp 3 men i sina egna och övriga ligans ögon medelmåtta, nu trots lite speltid inser han och övriga vilken potential han besitter så trots han är lika bra som han var när han anlände så har han insett mentalt att han är nummer 1 inte second hand, speciellt inte bakom en gammal målvakt med ryggproblem. Därför kommer han tyvärr lämna MFF trots fint lönekuvert.

Om min magkänsla som jag yttrat sen augusti har rätt så hamnar han i Häcken och de enda förlorarna i slutändan är vi med en miljard på banken i Sveriges finaste och bästa fotbollsstad.

Diawara är för dålig på fötterna för Rydströms spel?
2022-11-27, 20:59
Medlem
eternussermos avatar
Magyar avslutar karriären

https://www.hammarbyfotboll.se/aktuellt/nyheter/tack-for-allt-richard/
2022-11-28, 15:22
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Diawara är för dålig på fötterna för Rydströms spel?

Bollen kommer inte vara i MFFs straffområde nästa säsong så de kan kvitta.
2022-11-28, 17:28
Medlem
https://aikfotboll.se/nyheter/rui-modesto-klar-for-aik-fotboll-2022-11-28

Då var Modesto klar för AIK. Spännande värvning men kan gå hur som helst så klart.
2022-11-28, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CV90

Då var Modesto klar för AIK. Spännande värvning men kan gå hur som helst så klart.
Klubben har redan gjort klart med ny tränade i Brännan, Modedto, Faraj, Magashy och Ali inför kommande säsong dessutom sparkat sportchefen.

Känns som inte mellanmjölk i alla fall.
2022-11-28, 17:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Klubben har redan gjort klart med ny tränade i Brännan, Modedto, Faraj, Magashy och Ali inför kommande säsong dessutom sparkat sportchefen.

Känns som inte mellanmjölk i alla fall.
Jadu nu är det jävligt oförutsägbart.. Vågar inte ens sia om vart vi kommer nästa år med så mycket nytt men med Milosevic tillbaka och Haliti under Brännström kommer defensiven säkert bli mycket säkrare nästa år.

Frågan just nu är vem fan som tar hand om våra fasta situationer, Thill?

Och än så länge inget nytt om Bahoui, visserligen skadedrabbad och något till åldern men för en billig peng så fine.
2022-11-28, 18:01
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CV90

Var han aktuell för andra allsvenska eller utländska klubbar?
2022-11-28, 18:06
Medlem
snurresprettiss avatar
Borde inte Ludvig Nåvik vara aktuell för allsvenska klubbar när Gffarna åkte ur? Eller borde han stanna ett år och spela kontinuerligt i superettan en säsong?
2022-11-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Borde inte Ludvig Nåvik vara aktuell för allsvenska klubbar när Gffarna åkte ur? Eller borde han stanna ett år och spela kontinuerligt i superettan en säsong?

Speltid skadar nog inte.

Sebban förlängde, det är jag helt ok med, han är fortfarande en hyfsad allsvensk spelare och jag tror det är bra att ha ett par spelare med hans karaktär i lag också, han skall inte vara startgubbe dock.

Är egentligen bara en eller ett par yttrar som skall in, sedan är det ju till numerären sett rätt så klart, eller så tänker dom att Trondsen och SebO kan spela där också.

Eventuellt en mittback också som ersättare till Bjärsmyr, men Felix Eriksson finns ju och Gurra, SebO och Sebban kan spela där om det krisar.

Edit:

Jonatan Jonsson i Sogndal gjorde en bra säsong, 11 mål och 12 assist, 23 år, högerytter, dock 2 år kvar på kontraktet.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2022-11-28 kl. 20:08.
2022-11-28, 20:58
Medlem
cokehyenas avatar
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-kontaktade-berg-utan-kffs-tillatelse-det-ar-ett-klart-fel/
Citat:
MFF försökte värva Oliver Berg - dagar innan övergången till Djurgården.
Skåningarna fick dock aldrig Kalmar FF:s godkännande att prata med spelaren.
- Jag förväntar mig att det är ett misstag som gjorts, säger sportchef Jörgen Petersson till Barometern.
Malmö förlorade dragkampen.

Punkt.

Jag förväntar mig avbön från Skåne-Chelsea02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in