2022-11-21, 11:41
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Är du 2 meter lång (egentligen oviktigt) skötsam, har humor och ett bra jobb.. så misslyckas du för att du är en amatör!

Överskottet på killar gör Sverige till en avancerad spelplan! men vem har sagt att man inte får manipulera spelet? Eller skräddarsy en egen spelplan? Dom absolut mest hopplösa killarna i Sverige kommer naturligtvis behöva BYTA spelplan.

Nu menade jag mer generellt, man kan vara lång, skötsam och ha ett ok jobb och vara runt 190 lång som kille ändå kammar man hem noll, men är man amatör för kvinnor har för höga krav så är det knappast killars fel då man inte väljer hur man ser ut direkt när man föds..
Citera
2022-11-21, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nu menade jag mer generellt, man kan vara lång, skötsam och ha ett ok jobb och vara runt 190 lång som kille ändå kammar man hem noll, men är man amatör för kvinnor har för höga krav så är det knappast killars fel då man inte väljer hur man ser ut direkt när man föds..

Struntprat! Men man måste vara beredd att misslyckas tills man lyckas. Jag kan inte på något sätt säga att jag har haft svårt att få fruntimmer men jag har fått nobben en jävla massa gånger. Ibland har man fått nobben av en 4:a en helg, för att nästa helg landa en 8:a. Det ingår för nästan alla killar att få nobben 20-90% av gångerna men man får inte ta det så hårt. PM:a om du vill ha ett bergsäkert tips på framgång
Citera
2022-11-21, 15:33
Medlem
Emellies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Det är inte så att många överskattar sex o mår dåligt av det?

Dels sex, men också förhållanden i största allmänhet. Ser många som skriver att de är missnöjda i livet nämna just den biten väldigt ofta, om inte alltid, att de saknar ett förhållande.

Jag tror också att många överskattar både förhållanden och sex.
Citera
2022-11-21, 16:46
Medlem
Finns ju män i förhållanden som aldrig får knulla. Är dom också incels?
Citera
2022-11-25, 14:38
Medlem
Megalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderhorse
I feel with you, bro. Man får väl bara glädjas åt att man åtminstone fick ha sex någon gång i sitt liv. Det är inte alla som får uppleva det (sad but true).
Tips för er som är s.k. "incels": Starta en förening där både manliga och kvinnliga incels kan mötas istället att alla ojar sig i sin lya. Alla kan hitta en partner om man verkligen vill.
Visst nappar det!
Citera
2022-11-25, 17:56
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Roligt hur vissa kommer med massa bortförklaringar när man själv bla känner ett fetto som får till det med 5-6 plusare och en småknubbig kille som dessutom saknar ett öga och hans glasöga gör så han ser helt sönderdrogad ut när ögonen tittar åt olika håll, och han har inga problem alls att få till det med brudar både helt ok och en del mycket snygga. De ser inte särskilt bra ut men däremot får man ge dem att de är väldigt bra på snacket och hur man bär sig åt beteendemässigt. Utseendet är lååångt ifrån allt, det är mycket viktigare med självförtroende, att kunna sköta flirtandet och snacket och att kunna skapa bra vibbar.

Kvinnor har inte ens så höga krav egentligen, och om man har det svårt och vill öka sina chanser markant så räcker det med att

- Ha ett ordnat liv med stabil inkomst, hem och mat på bordet
- Sköta basic hygien
- Se till att sköta kroppen (dvs var ej fet) och se välvårdad ut
- Ha ett socialt liv, visa att du är avslappnad och att du är rolig att umgås med

Thats it.

Listan kan se lite smått lång ut men allt det där är något som normala människor redan besitter och är absolut inget utöver det vanliga. Är det nåt man saknar så kan man i de allra, allra flesta fall fixa till det ordentligt. Alla kan gå ner i vikt och se mycket bättre ut. Alla kan gå till en bra barberare och få till ett nytt och snyggt look med fräsch frilla + skägg och mustasch. Kombinera det med nya stiliga och främst passande kläder + halsband och klocka och man har nyss klättrat upp med iallafall 2-3 poäng på 10-skalan. Det behövs inget mer.
Citera
2022-11-25, 22:08
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Intressant fråga. Jag skulle säga nej, eftersom det ofta kan hänga samman med ålder. Men tror inte det är den mest förekommande uppfattningen.
Citera
2022-11-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
- Ha ett ordnat liv med stabil inkomst, hem och mat på bordet
- Sköta basic hygien
- Se till att sköta kroppen (dvs var ej fet) och se välvårdad ut
- Ha ett socialt liv, visa att du är avslappnad och att du är rolig att umgås med
Det där räcker inte för de flesta kvinnor idag. Utseendet (som ligger i vårt DNA) är otroligt viktigt. Kvinnor vill ha barn med bra gener.
Citera
2022-11-26, 23:21
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Det där räcker inte för de flesta kvinnor idag. Utseendet (som ligger i vårt DNA) är otroligt viktigt. Kvinnor vill ha barn med bra gener.

Hur förklarar du då att fetton och uppriktigt fula killar kan få till det med fullpoängare till tjejer…? För att andra egenskaper väger mer.

Så länge man inte ser ut som en naturkatastrof eller en downie så räcker det även om man uppfattas som ful och dessutom kan man förbättra sitt utseende rejält genom att fixa frilla, skägg & murre + snygga kläder.
Citera
2022-11-27, 05:11
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus

Jag tror snarare att de är imbeciller.
Citera
2022-11-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Hur förklarar du då att fetton och uppriktigt fula killar kan få till det med fullpoängare till tjejer…? För att andra egenskaper väger mer.

Så länge man inte ser ut som en naturkatastrof eller en downie så räcker det även om man uppfattas som ful och dessutom kan man förbättra sitt utseende rejält genom att fixa frilla, skägg & murre + snygga kläder.
En del människor har "det" i sig som gör att kvinnor dras till dom utan att dom gör något. Det är något medfött som bara vissa har och inget man kan skaffa sig.
Citera
2022-11-27, 12:41
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jag har bara ett ok jobb. Halvomhalvt skötsam. Är ganska kort(175). Känner mig som en rätt värdelös person i det mesta med låg självkänsla..Men jag har ihop med en vacker kvinna som är 8 cm längre som stått ut med mig och vi hintar om att kunna flytta ihop.

Har haft två förhållanden innan som jag själv avslutat!

Jo. Det GÅR. Kan inte säga exakt hur bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in