2022-04-26, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja det är sant, vi är hatade här av nån anledning, rätt sorglig utveckling många har en tjej från asien idag i sverige...

Tycker du borde ta en rejäl fundererare på att träffa en tjej från Filippinerna. Dom pratar engelska, är kristna och många kvinnor är väldigt sexiga.

Vita långa män är väldigt populära där. Onödigt att gå år efter år och vänta på en svensk kvinna som åkt kukkarusell i flera år.
Citera
2022-05-02, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zerocola
Jag måste bara skriva en kommentar. "Det går över".
När man kommer upp i åldern så minskar sexualdriften, och det där med sex och kvinnor är inte så viktigt längre.

Det finns faktiskt hur mycket som helst annat man kan intressera sig för!

Mitt uppfattning är, att det som kallas "hämnd" i sammanhanget, hellre borde vara att helt enkelt ersätta det där med kvinnor med något annat intresse som man har sedan innan.

Där vill jag notera att dataspel förmodligen inte är lämpligt i sammanhanget.
I mitt resonemang är det visuella i dataspelen en signifikant faktor. Jag har sett att i spelen förekommer ofta avatarer med överdrivna kvinnliga attribut, vilket självklart stimulerar spelaren på det sexuella planet.
Dessutom så verkar många spel innebära att mörda och skjuta ihjäl representationer av mänskliga figurer, i detta fall t o m i kvinnlig form. Det, att tillgripa dödligt vapenvåld, om och om igen- även om det är imaginärt, så utförs handlingen ändå på spelarens initiativ. Det bildar inte några bra associationer för problemlösning.

Så jag är en proponent av idén att "våldsamma dataspel är inte nyttigt för barnen".

Jag tycker att män, särskilt de i incel-situationen, istället aktivt bör söka information om hur man tränar sig mentalt för att öka sin förmåga till problemlösning, i första hand relaterat till att klara sig bra i dagens samhälle- både ekonomiskt, och i sociala sammanhang.
Även om man inte har stor framgång genom att ägna sig åt den typen av aktivitet, så har man ändå försökt. Och minsta lilla förändring mot en mer positiv upplevelse av livet, genom en bättre livsföring är ovärderligt: Ni har bara ett liv, och tiden går fort. Så se till att skapa ett värde för er själva. "No fate"!

Rätt som det är, har den där magin i det sexuella försvunnit, och livet handlar mer om retrospektion än progressiv förändring. Sorgligt måhända, men det är min subjektiva upplevelse av åldrandet.

Man går förmodligen då från ofrivilligt celibat till att man förnöjt ser tillbaka på tiden då det sexuella verkligen betydde någonting. Den erfarenheten har ett värde i sig, även i jämförelse med ett konkret resulterat- det att bilda en familj och skaffa avkomma. Själva upplevelsen i det läget, den av magisk dragningskraft som kvinnor och kvinnokroppen utgör, är ju också en angenäm tilldragelse.

Även om de sinsemellan inte är kommensurabla.

Jag vill tillägga att kvinnors fägring i allra högsta grad är en förgänglig företeelse. Och kvinnor är själva mycket medvetna om att perioden, då de kan utöva den makt som den där förtrollningen av män utgör, bara är tillgänglig under en kort period av livet. Så de ser naturligtvis till att maximera sin upplevelse under den tiden. Och det, att förespegla en tilltalande fasad, är en press i sig- så även kvinnorna har sina utmaningar i att navigera genom livet.

Om ni inte tänkte på det, så är skönhetsbranschen extremt lukrativ, och utgör en essentiell nödvändighet för de flesta kvinnor med attraktivt yttre.

Nog skrivet, samhällsfenomenet kan trakteras ad infinitum, så som det gjorts i skrift sedan antiken.

Fast det är ju ett evigt runkande, om jag får säga det själv. Så sexualdriften finns ju kvar.

Däremot är jag lat och det har nog kommit med åldern. Har man en dam man vet man har chans att ligga med så skiter man lätt i det iallafall. Det är inte som på film där man i första scenen ringer på dörren och i scen nummer tre har man härligt samlag. Scen två handlar om något annat med andra personer.

Nu när man kommit in i medelåldern är kvinnor som stadigt sällskap onödigt. Jag vill verkligen inte göra en 43-åring gravid. Skulle vara rädd för att vi vore på god väg att föda ett handikappat barn. Ja man älskar dessa barn också men bäst är om barn kan växa upp till att vara självständiga individer som klarar sig utan en själv.
Citera
2022-05-03, 14:48
Medlem
Om man vill ligga med kvinnor måste man behandla dom respektfullt, vara omtänksam och snäll. Att ta på sig incell offerkoftan är inte attraktiv. Om man bestämmer sig för att ”oj ingen vill ha mig starkts mig” då kommer ni ju inte äns försöka och då aldrig lyckas. Testa och skriv något roligt på tinder det finns inga roliga straight killar på tinder så ni kommer definitivt sticka ut på ett bra sätt.
Citera
2022-05-03, 16:36
Medlem
kNegarn55s avatar
Fattar inte varför folk som är så besatta av att ligga inte bara sätter på en hora och får det överstökat. Vill de ändå inte förbättra sig själva eller sin omgivning så kan dem ju åtminstone få problemet löst och sluta gnälla om det.

Minns en gång när jag klubbade i Helsingör (Danmark) att en dansk snubbe snackade om en bordell som låg runt hörnet där man kunde få ligg för typ tusen danska. Prövade det aldrig men tänkte på det nu när jag läste detta. Bor ni i sydsverige så är det väl bara att hosta upp 500krför en buss och 1500 för ett knull en kväll sen är det ingen mer ångest igen?
Citera
2022-05-04, 08:34
Medlem
Muppetys avatar
En tokfeminist hjälpte faktiskt mig ur "incel-livet". I tonåren låg jag med ett par stycken o har aldrig känt ett särskilt hat mot just kvinnor. Men när jag var 20-30 år så var jag väldigt ensam o undrade vad det var för fel på mig. Fick en autism-diagnos när jag var 25 år men brydde mig inte så mycket om det.

Men jag satt bara hemma, sjukskriven o drack öl. Kände mig väldigt ensam. Hatade mer allt o alla, inte bara kvinnor. Men sen träffade jag en tokfeminist som jag började umgås med, så hade vi sex på skoj o gick på swingersklubb. Sen blev jag ihop med hennes bästa kompis o hon blev inte sur för det. Så träffade jag fler o fler vänner som jag fortfarande umgås med. Dock inte tokfeministen själv som inte kunde acceptera att jag röstade höger...

Men visst, lite tjurig blev jag på henne när vi var osams o hon gick till polisen o sa att jag hade livsfarliga saker hemma, så de spärrade av kvarteret o gick in med full styrka, men hittade inget. O nu har jag polisanmält henne för hon har stulit mitt platina o mina dyrkar.

Men jag kan inte låta bli att vara lite tacksam mot henne ändå...
Citera
2022-05-04, 20:31
Medlem
....

Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Om man vill ligga med kvinnor måste man behandla dom respektfullt, vara omtänksam och snäll. Att ta på sig incell offerkoftan är inte attraktiv. Om man bestämmer sig för att ”oj ingen vill ha mig starkts mig” då kommer ni ju inte äns försöka och då aldrig lyckas. Testa och skriv något roligt på tinder det finns inga roliga straight killar på tinder så ni kommer definitivt sticka ut på ett bra sätt.
Man måste behandla en man bra också.
Du vill att man ska behandla en kvinna på ett annat sätt än för männen?
Senast redigerad av Lejonet95 2022-05-04 kl. 20:33. Anledning: .....
Citera
2022-05-04, 20:52
Medlem
.......

Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Egentligen är det inte konstigt om någon man blir sur på en kvinna eller andra män då sexmoralen innehåller en mobbningskultur.
Orimligt, taskigt, ologiskt.

Det är typ lite hypotetiskt som någon skulle säga att man ska få säga hora till en kvinna men kvinnan ska inte få klaga eller ha en åsikt om det eller tycka synd om sig själv efter det.

Om någon får ha en åsikt om andra som kan vara väldigt taskigt samt samhället kretsar till själva saken och det blir orimligt med tanke på hur det ser ut i andra sitautioner för samma grej så är det inte konstigt om vissa sårbara personer kan utveckla något specifik hat mot något.
Senast redigerad av Lejonet95 2022-05-04 kl. 20:55. Anledning: .....
Citera
2022-05-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
MisterMagoo det är uppenbart att du lider av en grav psykisk störning. Det är inte normalt att vara så hatisk.

Jag är varken ful eller desperat. Jag har nobbat många svenska tjejer i min ungdom. Snygga tjejer. Har aldrig haft tjejproblem. Jag gillar mörka tjejer helt enkelt.

Min fru tog mig inte för pengarna hon hade säkert fler och finare prylar än jag i sitt hemland. I min ungdom var jag väldigt vältränad lång och blond. Sådant är attraktivt.

Du däremot borde fundera på vad som gått snett i ditt liv.
Med tanke på hur moralen ser ut så borde det inte vara så konstigt egentligen.
Citera
2022-05-04, 21:12
Medlem
......

Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Leva lycklig ensam. Det är precis vad alla med din attityd får göra. Skrämmande att det finns grottmänniskor kvar idag...
Grottmänniskor??? , är det bara när någon better sig konstigt när det inte passar dina åsikter?
När det handlar om sex så reagerar många annorlunda än när det handlar om annat.

Det räcker bara att kolla på klippet om samtycke och tee för att se att samhällets åsikter är annorlunda för sex än allt annat
https://www.google.com/url?sa=t&sour...4MsALIplWvemPU
Senast redigerad av Lejonet95 2022-05-04 kl. 21:26. Anledning: ...
Citera
2022-05-04, 21:25
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNegarn55
Fattar inte varför folk som är så besatta av att ligga inte bara sätter på en hora och får det överstökat. Vill de ändå inte förbättra sig själva eller sin omgivning så kan dem ju åtminstone få problemet löst och sluta gnälla om det.

Minns en gång när jag klubbade i Helsingör (Danmark) att en dansk snubbe snackade om en bordell som låg runt hörnet där man kunde få ligg för typ tusen danska. Prövade det aldrig men tänkte på det nu när jag läste detta. Bor ni i sydsverige så är det väl bara att hosta upp 500krför en buss och 1500 för ett knull en kväll sen är det ingen mer ångest igen?
Ja men det blir inte så kul i längden att knulla horor när man gjort det ett par gånger. Man vill trots allt ha ett förhållande...
Citera
2022-05-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atthaenhobby
Nej. Ni borde ta tag i era liv och inte starta trådar om era misslyckanden,

Vi andra har inte tid o lyssna på er.
Du behöver inte läsa något om du inte har tid.
Citera
2022-05-04, 21:35
Medlem
Grabbar grabbar..
Det är inte tjejernas fel att ni är oskuld, det är helt och hållet er det är fel på. Det finns tre anledningar till att ni inte får fitta, och endast tre:

1.Den allra vanligaste: ni är blyga, awkward, osäkra, kan inte hålla en diskussion. Många av er har tex asperger.
Lösning: Fitta kommer inte komma bara till dig när du sitter hemma i din grotta och runkar, du måste aktivt försöka skaffa den. Vilket betyder att du måste arbeta på dina sociala skills eller skaffa hjälp för din diagnos.

2. Du är obehaglig, creepy och skrämmer således bort tjejerna. En tjej kommer aldrig vela gå hem med en man som hon känner obehag kring. Detta är ett väldigt vanligt beteende hos desperata män.
Lösning: Skärp till dig och lär dig hur man charmar en kvinna, låt inte desperationen lysa genom dina ögon. Uppenbar desperation skrämmer iväg och äcklar kvinnorna.

3. Du är extremt ful. Detta tror jag dom mesta incels tror är anledningen till sin brist på fitta.
Dock måste du vara extreeemt ful för att inte få knulla. Även cpstörda får knulla och inte är du fulare än dom? Denna anledning är kanske 1 på 100 incels. Oftast beror din brist på fitta på anledning 1, anledning 1 kan också få dig att uppfattas som anledning 2.

Lösning: då detta väldigt sällan är grundproblemet finns det ingen speciell lösning för detta, men självklart attraherar du mer damer på ett fysiskt plan ju bättre du ser ut. Därför ska man alltid, oavsett vilket flyt man har med damerna, satsa på att bli sitt snyggaste jag. Vilket innebär hel och ren, välansad, välklädd. Notera dock att din syn på hur en snygg man nödvändigtvis inte stämmer överens om damernas syn på en snygg man. Därför skall du självklart i detta läget gå efter vad kvinnorna gillar. Är inte svårt att kolla upp hur tex hollywoodhunkar som badar i fitta klär sig.

Varsågod incels.
Senast redigerad av Somalimonkey 2022-05-04 kl. 21:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in