2022-11-25, 22:42
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Såklart han gör! Snart är det nog både massmördare, pedofiler och våldtäksmän i hans umgängeskrets. Om ingen snart syr in honom så tror jag detta slutar väldigt illa… Hans vänskapskrets består endast av människor som inte har gjort rätt för sig.. Finns det ens en enda som har rent mjöl i sin påse bland alla clowner?
De skriker ju ut att de är skattebetalare. Undra hur många av hans ’nya vänner” som har inkomst av arbete? Kan ana en hel del sjukskrivna, sjukpension. Socialbidrag. Och liknande
2022-11-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselassefrasse
Ta då reda på fakta. Kontakta valfri granne. Bybo. Släkt. Sambo. Familj tex. Kommer få exakt samma svar. Han är sjuk! Han har ju sagt själv att han varit i en depression och nu är han troligtvis manisk. Googla bipolär så kan du se det stämmer in exakt på hans beteende

Så bara för att jag inte håller med dig i allt du skriver, så skall jag ta reda på fakta!?. Men att gissa och skriva ur sig vad somhelst som övriga, de skall inte faktagranska något!?
Jag frågar ju dig!
2022-11-25, 22:46
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har väl även dykt upp vid barnets skola med storvuxna män samt hon själv tillsammans med män eller bara skickat okända män till familjehemmet för att lämna presenter .
Föräldrar verkar inte alls begripa att när de inte följer domar så är risken stor att familjehem inte orkar med att föräldrarna dyker upp lite när som helst utan säger upp placering och barn tvingas flytta från vad de ser som sin familj
Hur gammal är Malin egentligen? Det är små barn. Men hon ser ju väldigt gammal, rynkig o sliten ut i ansiktet.
Som en gammal pundare/alkoholist.
Förlåt. Men jag tänkte det direkt när jag såg henne.
Senast redigerad av Lillamig72 2022-11-25 kl. 22:51.
2022-11-25, 22:48
Medlem
Citat:
Bristerna var små och löjliga ja. Skitigt runt foderhäck och lite för hög mellanvägg det var allt!!!! Inget mer!!! Sen att protokollet står som brutit mot djurlagstiftningen var ju fel och ät rättat och ändrat nu. Så du menar på allvar det är trakasserier?? Ett besök och fel som rättades på någon timme? Och det är deras fel att fadern tog sitt liv? Herregud vad sorgligt, då kände du inte fadern..

När rättades det? Före eller efter faderns bortgång?
Det är absolut inte trakasserier.
Nä tyvärr gjorde jag inte det, verkar varit en gedigen man.
2022-11-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hur gammal är Malin egentligen? Det är små barn. Men hon ser ju väldigt gammal, rynkig o sliten ut i ansiktet.
Hon är 47-48 år och hennes barn är 8 år .
Vad jag vet har hon bara ett barn inte helt osannolikt att hon medvetet blev gravid och trodde att mannen skulle vilja leva familjeliv , någonstans har hon sagt att han var präst .
2022-11-25, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
När filmen rullade och den gick ca 30 meter ut i det enorma publikhavet, så räknade jag till sju människor. Men visst jag kan ha räknat fel i all hast, det kan ha varit 8 stycken. Iaf väldigt långt ifrån 70 000 som Lutmark hävdade skulle komma. Men jag tycker ändå det var starkt jobbat. Tror att alla som står upp för Tom’s cirkus var där….

Var det i filmen Tom lade ut?
För det var ju inte starten på demonstration!
Finns ju andra media alternativ man kan nyttja.

Klart att det inte skulle komma så många som 70k det visste ju även Tom.
2022-11-25, 23:00
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72

-75:a om jag minns rätt.
2022-11-25, 23:15
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
När rättades det? Före eller efter faderns bortgång?
Det är absolut inte trakasserier.
Nä tyvärr gjorde jag inte det, verkar varit en gedigen man.
Det gjordes direkt efter kontrollen. Pappans självmord kom flera år efter. Så hoppas du nu förstår att Tom har problem
2022-11-25, 23:20
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
Så bara för att jag inte håller med dig i allt du skriver, så skall jag ta reda på fakta!?. Men att gissa och skriva ur sig vad somhelst som övriga, de skall inte faktagranska något!?
Jag frågar ju dig!
Vad är inte sant i vad jag skriver? Som du inte håller med om?
2022-11-25, 23:22
Medlem
Citat:
Det gjordes direkt efter kontrollen. Pappans självmord kom flera år efter. Så hoppas du nu förstår att Tom har problem
Han menar att kontrollen fick bältros att bryta ut och den sjukdomen ledde till självmordet
2022-11-25, 23:28
Medlem
Hasselassefrasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Han menar att kontrollen fick bältros att bryta ut och den sjukdomen ledde till självmordet
Jo absolut hade han bältros som var fruktansvärd MEN det kan man ju inte säga är någons fel. Många äldre som får det. Länsstyrelsen är verkligen inte perfekt men skylla på dem i detta tragiska fall är bara fel.
2022-11-25, 23:40
Medlem
Citat:
Vad är inte sant i vad jag skriver? Som du inte håller med om?

Allt är säkert sant! (Nu hur jag ska kunna veta det!?) Det jag inte håller med om är att han är psykiskt sjuk. Bla.

Som jag har skrivit tidigare. Nej, jag håller inte med i allt han gör! Hade jag löst vissa saker på ett annat sett: Det hade jag garanterat!

Kommer det funka eller gå (som ni skriver) åt helvete! Det vet vi inte för ens vi har fått facit.

Samt jag håller med den som skrev om att han skall ägna sig åt bondeupproret. Inte det andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in