2022-11-25, 18:31
Medlem
Vinner Nato så är det slutet för västvärlden! Ryssland är det enda land i världen som står upp för oss västerlänningar.

Jag börjar tröttna på Nato, gå in nån jävla gång
Citera
2022-11-25, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Nog finns det rysshat i din "själ" men nu är det den ukrainska civilbefolkningen som behöver din hjälp.

Många av dem har nu ingen värme, el, vatten och mat. De har annat att tänka på än att du är arg utan behöver din hjälp. Eller tänker du numera enbart på dig själv och din välfärd?

Ukraina har mängder av ingenjörer och tekniker som underhåller och reparerar med nya avancerade elsystem som vi i väst står för. Således inga problem, bomba på bara och sparka er trötta så plockar vi er snart.

Sen är det lite svårt att ta dig på allvar efter igår... det där jävla inlägget alltså....
Citera
2022-11-25, 18:33
Medlem
Citat:
Nog finns det rysshat i din "själ" men nu är det den ukrainska civilbefolkningen som behöver din hjälp.

Många av dem har nu ingen värme, el, vatten och mat. De har annat att tänka på än att du är arg utan behöver din hjälp. Eller tänker du numera enbart på dig själv och din välfärd?
Vart tog länken vägen till Helsinki sanomat? Ja även länkar till alla artiklar du påstod att finska tidningar publicerar?
Jag har då inte hittat nått i dom finska sanomalehdet ännu🤔

För du ljuger väl inte och bara hittar på en massa bullshit?
Citera
2022-11-25, 18:35
Medlem
Putin är den enda ledaren i västvärlden som oroat sig för den demografiska förändringen i Europa. Därför vill nu eliten ner med honom.
Citera
2022-11-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Själv är jag övertygad om att vår strategi kommer ge ypperligt resultat, nämligen den att utarma homofederationen inte bara militärt utan även ekonomiskt samt genom isolering. Vi är på god väg enligt all expertis jag konsulterat.

Drönarattackerna är väldigt kostnadseffektiva och ger bögsoldaterna som inte dör på fläcken, allvarliga kroppsskador, främst mosas ögonen och hörseln permanent, vilket är glädjande.

September säger du, jag tror på ett tidigare avslut men vi får se. Ser härligt dystert ut på östfronten i vart fall.

Kuriosa att homofederationens bögpresident ser sig tvungen att lagstifta för att få bukt med det perversa bögeriet i leden, anmärkningsvärt är bara förnamnet. Bögfasonerna bland de mobiliserade drar såklart ner stridsmoralen och dekadensen har bitit sig fast även bland befälen.
Fronten är 90 mil lång, vem fasen är det som räknar dödsoffer varje dag och till vem rapporteras det?
Låter helt jävla osannolikt.
Citera
2022-11-25, 18:37
Medlem
Citat:

Du verkar ju rejält sjuk som tvistar till det på detta sätt?

Vi kommer att skicka det som behövs för att inga Ukrainare ska frysa!
Citera
2022-11-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Ja, haha. Vi åkte en gång bakom en Niva någonstans norr om St Petersburgh.
Föraren körde ner i en vattenpöl och den visade sig vara så djup att hela framvagnen åkte ner.
Och framvagnen slets sönder.
Så säger ryssen jag åker med att man inte skall åka i vattenpölar man inte känner till
Typ.
Jag är dålig på ryska, han var dålig på engelska men nåt liknande ville han ha sagt
Det är så förbannat ledsamt att rysstrollen här i tråden har en bild av att allt är guld och gröna skogar efter att ha sett bilder från det centrala St. Petersburg.

Hela Ryssland utanför de asfalterade områdena i St. Petersburg och Moskva är en jävla misär.

De flesta av de ryska soldaterna i Ukraina har aldrig någonsin sett asfalterade vägar av den enkla anledningen att det inte finns några sådana där de kommer ifrån.
Citera
2022-11-25, 18:46
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YerBlues
Vi vet alla varför de inte har värme och el , det är därför ni ryssar är så illa omtyckta !

Rysshatet göds av det ni gör i Ukraina, det sitter i alla européer ,

Europa stödjer Ukraina ,
Europa hatar Ryssland
EU stödjer Ukraina. EU hatar Ryssland. Europas folk protesterar mot EU och deras sanktioner.

https://twitter.com/RadioGenova/status/1587031205286928384?cxt=HHwWgICz6aCeooYsAAAA

https://twitter.com/RadioGenova/status/1586687040128696320?cxt=HHwWgICyyZrdhYUsAAAA

https://twitter.com/RadioGenova/status/1586285668564537344?cxt=HHwWgMCosaeaz4MsAAAA

https://twitter.com/RadioGenova/status/1586040227038208003?cxt=HHwWhoC9wd3L34IsAAAA

https://twitter.com/RadioGenova/status/1585356359939551233?cxt=HHwWgsDTybbNqIAsAAAA

https://twitter.com/RadioGenova/status/1583829426013638657?cxt=HHwWgsDUpZae8vorAAAA

https://twitter.com/RadioGenova/status/1581636506720272384?cxt=HHwWgIDQrbyBjfMrAAAA
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Någonting som aldrig funnits kan inte försvinna.

Lär dig lite om Ryssland, eller varför inte göra som jag med fler i den här tråden gjort, res runt i Ryssland.
Då kan du med egna ögon konstatera att ett asfalterat vägnät i princip är obefintligt.
Om man ska förflytta sig är det endast, och åter endast, tåg eller flyg som gäller.

I första hand tåg där man dessutom har en liten stenkolkamin att värma sig vid i vagnarna. Fantastiskt vintertid på den sibiriska tundran.

Nu är ju gränsen stängd så inte läge att resa ditt just nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Putin är den enda ledaren i västvärlden som oroat sig för den demografiska förändringen i Europa. Därför vill nu eliten ner med honom.
Han kan knappast ses som en västledae!

Demografin i Ryssland är väl sämst i hela världen?

Att de sen leder i antal HIV-smittade och att homosex är extremt vanlig, så lär det bra gå utför.

Putin får sitta i sin bunker och oroa sig för annat tror jag...

Eliten som du hintar om är väl den där judiska som ni foliehattar går omkring och oroar er för?
Citera
2022-11-25, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HIMAR56
Du verkar ju rejält sjuk som tvistar till det på detta sätt?

Vi kommer att skicka det som behövs för att inga Ukrainare ska frysa!

Min plånbok börjar bli tom på detta krig.

Du vill tömma den helt.
Citera
2022-11-25, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Fronten är 90 mil lång, vem fasen är det som räknar dödsoffer varje dag och till vem rapporteras det?
Låter helt jävla osannolikt.
Fronten är betydligt kortare än så då massor av det du tror är frontlinjen består av sjöar och floder.
Kanske 350 km total militariserad front.

Har du för övrigt hört talas om uttrycket SATINT?
Skriver man inte om det i de inlägg du brukar kopiera från RT:s Telegramkanal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in