Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Låt oss titta på Transbög-stormaktens senaste inrapporterade förluster. 430 förbrytare på det sista dygnet är en bra siffra, för genomsnittsiffran för hela kriget, de 274 dagarna, ligger på 314 eliminerade per dag.
Jag har funderat. Dom relativt små förlusterna för bögarméns utrustning och material, 1 tanks, 5 bepansrade stridsfordon och 6 st artillerisysrtem, beror nog på att ryska styrkor kryper ned i skyttegravar där dom angrips med drönare. Just nu är angreppen inte så mycket på kolonner. Ukraina har ett stort försprång i drönarkriget och Ryssland har inget motmedel, som det verkar.
Jag har växande förhoppningar om att Transbögfederationen, trots överlägsen mångfald, tvingas avbryta kriget i september och dra sig tillbaka.
Själv är jag övertygad om att vår strategi kommer ge ypperligt resultat, nämligen den att utarma homofederationen inte bara militärt utan även ekonomiskt samt genom isolering. Vi är på god väg enligt all expertis jag konsulterat.
Drönarattackerna är väldigt kostnadseffektiva och ger bögsoldaterna som inte dör på fläcken, allvarliga kroppsskador, främst mosas ögonen och hörseln permanent, vilket är glädjande.
September säger du, jag tror på ett tidigare avslut men vi får se. Ser härligt dystert ut på östfronten i vart fall.
Kuriosa att homofederationens bögpresident ser sig tvungen att lagstifta för att få bukt med det perversa bögeriet i leden, anmärkningsvärt är bara förnamnet. Bögfasonerna bland de mobiliserade drar såklart ner stridsmoralen och dekadensen har bitit sig fast även bland befälen.