Citat:
Ursprungligen postat av
RayOfLight
Ja du sätter verkligen fingret på exakt min känsla också. Stör mig inte heller på de grejer du listar, så har ju Sandra alltid hållit på. Det är liksom hennes trademark med alkohol, flotta middagar och att hajpa sina killars utseenden.
Men jävlar vad tomt innehållet är 9 dagar av 10 just nu. Svårt att säga om hon bara är less på bloggen, lider av kronisk sömnbrist eller inte mår tipptopp överlag. Saknar verkligen hennes kreativitet och mer reflekterande inlägg. Ja till och med bilderna är tråkigare!
Så klart lever hon ett snävt liv just nu, men nån av Sandras kaliber borde kunna göra bättre innehåll som sagt. I alla fall om hon fortfarande var pepp på att blogga.
Det har du iofs helt rätt i! Är nog bara så att hon och jag delvis vuxit ifrån varandra och jag inte längre betraktar sena stökiga kvällar i barer eller för all del vindrickande som något eftersträvansvärt. Hennes livsstil och värderingar hänger kvar medan jag numera ägnar mig åt tråkiga (?) andliga värden i stället. Detta betyder bl.a. att ifrågasätta sådant som en hög alkoholkonsumtion, köttätande för nöjets skull o.s.v.
Däremot tycks jag vara en av få här i tråden som fortsatt har stor behållning av allt som rör sonen och hans utveckling (t.o.m. FaceTime-skärmdumpar är mer givande för min del).
Hade mycket lättare att relatera till henne tidigare i livet. Gillar dock att läsa om inredningsförändringar (och precis som många av er andra) existentiella mer djupa och reflekterande tankegångar. Skulle för övrigt vara kul att veta mer om Björn och deras relation överlag.