Citat:
Ursprungligen postat av
Nattvindensgrat
Från dagens inlägg om jultraditioner: ”njuta av sällskap men kunna vara närvarande, vila och utforska”. Vad i helvete menar hon? Det där betyder ju ingenting, bara rent nonsens!
Jag antar att hon tycker att det låter smart och medvetet 😅 Kanske menar att hon ska ta ett chill pill och inte tänka på hur hon uppfattas?
Citat:
Ursprungligen postat av
draccula
Haha det var verkligen ordbajseri deluxe idag. Vissa meningar kändes copy pasteade och sen översatta med Google translate, tex:
”En annan ny tradition som kommit som att vår familj växt är att vi äter julfrukost hos Sigge och Anna, där kan hennes familj vara med och de kan introducera egna traditioner i julafton.”
Så jävla konstig mening. Men jag tror bara det var så mkt drömmiga jultankar som måste ut att det blev lite rörigt.
Mm, det där var slarvigt skrivet, men man fattade iaf vad hon menade 😊
En annan sak jag tycker mig ha märkt är att hon upprepar sig i blogg och podd. Det är ofta som något hon skrivit om i bloggen dyker upp i kommande poddavsnitt typ ordagrant. Jag har tolkat det som att de spelat in, hon säger något som hon tycker är bra och inte kan hålla sig utan att direkt skriva det i ett blogginlägg 😅 Kommer inte på något konkret exempel nu, men kanske nån annan som både läser bloggen och lyssnar på podden som noterat detsamma?