Citat:
Vad har det här med citatet att göra?Vet inte, mycket möjligt som annat där USA styr sina arga springpojkar med $$. Världen, människan, De med vapen är galna på båda sidorna.
Där jag bor finns många gapiga ryssar och skräp från Ukraina samt bra folk.
De kriminella åker in i fängelse eller kastas ut. Bra Thailand!
Där jag bor finns många gapiga ryssar och skräp från Ukraina samt bra folk.
De kriminella åker in i fängelse eller kastas ut. Bra Thailand!
Blev ukrainska armén inringad i Donbas och krossad i typ april...? Det kan hända imorgon och det jag citerade från TS skulle fortfarande vara fel.
Citat:
USA skickade vapen redan innan kriget bröt ut. HIMARS kom i slutet av juni. Haubitsar började kanske komma i slutet av april. Ukraina hade ju redan förlorat. Deras armé skulle bli inringad i Donbas.Det uttalandet var nog väldigt sant men sedan blandade USA sig i det hela genom att dels själva skicka vapen men även att få Europa att göra det.
Nu har ryssen kastat av sig vantarna och går så hårt fram dom törs utan att utsätta civila för vapeneffekt, det blir ett helt annat krig som inte väst kan möta annat än att själva gå in och utan att väst går in så får Ukraina stryk så det visslar om det.
Vänta och se bara, ta fram mycket popcorn.
Nu har ryssen kastat av sig vantarna och går så hårt fram dom törs utan att utsätta civila för vapeneffekt, det blir ett helt annat krig som inte väst kan möta annat än att själva gå in och utan att väst går in så får Ukraina stryk så det visslar om det.
Vänta och se bara, ta fram mycket popcorn.
Sluta lyssna på såna här idioter som tvärsäkert säger exakt vad som kommer hända. Om tio år kanske vi kommer kunna säga att här, vid det här tillfället, förlorade Ukraina/Ryssland och kunde inte längre vinna, men att försöka utröna det tvärsäkert i princip live nu är idioti.
.