2022-11-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Campinggäddan publicerades väl aldrig på dumpen? Klippet laddades upp på rumble, och ligger fortfarande kvar, men det blev ingen dumpen-publicering vad jag kan minnas. Tror de förklarade det med att han hade någon form av handikapp och att de istället för publicering hade kontakt med anhöriga för att få bukt med problemet. Men sen togs klippet på rumble aldrig ner.
Det stämmer nog bra ja.

Alltså - alla indikationer på ytterligare en lögn från Sara...
Citera
2022-11-24, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Håller helt med. Micro113, det är detta som skaver.
Vi får hoppas rättegången skapar klarhet i det...
Citera
2022-11-24, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Vetskap som du helt klart inte verkar ha.
Gäddans symtom tyder på en stroke i vänster hjärnhalva och inte pannloben. Är du så kunnig som du utger dig för att vara så förstår du vad jag menar.
Gäddans pedofili är INTE ett förvärvat ”tillstånd”.

Nu har jag inte haft samma anledning som dig att fördjupa mig i hjärnskador. Är det självstudier?

Vetenskap... Gissar du inte en del också? Även om jag utan att kontrollera tror på ditt påstående om vad de olika områdena i hjärnan har för funktion.

Karln (gädda #166) har ju uppenbart en hjärnskada. Hur vet du att det enbart var vänster hjärnhalva som blev påverkad av den?

Tror du Patrik och Sara har den kompetensen du besitter?
Citera
2022-11-24, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Nu har jag inte haft samma anledning som dig att fördjupa mig i hjärnskador. Är det självstudier?

Vetenskap... Gissar du inte en del också? Även om jag utan att kontrollera tror på ditt påstående om vad de olika områdena i hjärnan har för funktion.

Karln (gädda #166) har ju uppenbart en hjärnskada. Hur vet du att det enbart var vänster hjärnhalva som blev påverkad av den?

Tror du Patrik och Sara har den kompetensen du besitter?
Hänvisar än en gång till senaste intervjun med Sara - hon säger tydligt att hon skiter fullständigt i diagnoser.
Citera
2022-11-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
Vad menar du med det?

Det är oerhört luddigt av dig att skriva "framtida offer". Vem är detta framtida offer? För att vara ett framtida offer så krävs det att man befinner sig i riskzonen. De flesta barn i Sverige gör inte det.

Så du skiter i de barn som faktiskt är i riskzonen då. Det är som att veta att någon är sugen på att begå en skolskjutning men inte göra något åt det för att "de flesta" barn i landet inte går på den skolan. Varför inte kväva övergreppstankarna i sin linda istället för att agera när det redan är för sent som en annan sengångare.
Citera
2022-11-24, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Han har helt klart varit pedofil hela tiden. Hans samlingar av barnporr tyder på det.

Däremot verkar han inte gått vidare med de fantasierna tidigare. I vart fall finns inget som tyder på det. Tvärt om verkar han vara "nybörjare". Han har ett barn, som är 2år. Innan har han inte haft några barn.

Enligt dagis så är flickan normal fram till April 2022. Några dagar efter det att Gäddan börjar prata med pedofilmamman så håller dagis ett möte om att flickan ändrat beteende. Vi kan väl anta att flickan varit med om något som kraftigt förändrar hennes beteende varav förskolan reagerar.

Det tyder på två saker.

Ett är att det hade kommit fram ändå, även utan Dumpen. Soc var redan inblandad verkar det som.

Två att pedofilmamman är den utlösande faktorn.

Dumpen förnekar att de är den pedofilmamman. Men eftersom det inte finns några pedofilmammor på nätet. Dumpen uppfann begreppet, och den här pedofilmamman dök upp samtidigt som Dumpens pedofilmammor så är det antagligen Dumpen ändå.

Därför så otroligt korkat av polisen att inte tömma Patrik och Saras telefoner. Där finns ju bevis.

vad hade tytt på det (se fetade)? Jag önskar du har rätt så klart men jag för ingen pedofilexpert så upplys gärna. För jag ser inget som talar MOT det. HUR märker DU att han är "nybörjare" (jävligt äcklig benämning)?

Och dagis vittnar ju om att flickan sen en längre tid mått sämre och sämre?
Citera
2022-11-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Alla på byn vet redan vilka dessa knäppgökar är. Finns ingen anledning att exponera dom på en sunkig hemsida
De kanske byter by? Samt att de kan avskräckas.
Citera
2022-11-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Om Putte är nära konken är det väl bara en än större anledning till hans engagemang i Dumpen, nytta med nöje för honom.
Varför tror du att Putte beblandar sej med Sara för, givetvis stavas det pengar, han hade aldrig i helvetet haft någonting överhuvudtaget med henne att göra annars.

Hur vet du det? Nä juste det gör du inte.
Citera
2022-11-24, 17:43
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Om Putte är nära konken är det väl bara en än större anledning till hans engagemang i Dumpen, nytta med nöje för honom.
Varför tror du att Putte beblandar sej med Sara för, givetvis stavas det pengar, han hade aldrig i helvetet haft någonting överhuvudtaget med henne att göra annars.
Tycker nog att Sara gjorde ett perfekt val när hon ville ha med Patrik på Dumpen. Han var en känd förespråkare och ett känt namn som var förknippat med övergrepp. Båda tjänar på det. Tycker dom är en fullkomlig symbios tillsammans. Mycket skickligt av Sara.
Citera
2022-11-24, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker nog att Sara gjorde ett perfekt val när hon ville ha med Patrik på Dumpen. Han var en känd förespråkare och ett känt namn som var förknippat med övergrepp. Båda tjänar på det. Tycker dom är en fullkomlig symbios tillsammans. Mycket skickligt av Sara.
2 tjackpundare slår sig ihop och stalkar efterblivna snubbar. En mytoman och lågbegåvad höjdhoppare som ingen bryr sig om överhuvudtaget numera. PS är aldrig någon som kommer bli anklagad för sitt intellekt.
Så försöker dom skapa en business av hela spektakelt.
Jag kräks på dom.
Citera
2022-11-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
2 tjackpundare slår sig ihop och stalkar efterblivna snubbar. En mytoman och lågbegåvad höjdhoppare som ingen bryr sig om överhuvudtaget numera. PS är aldrig någon som kommer bli anklagad för sitt intellekt.
Så försöker dom skapa en business av hela spektakelt.
Jag kräks på dom.
Tror ingen bryr sig orm vare sig din nidbild av dem eller hur du berörs, ja om du inte hamnar på listan förstås.
Citera
2022-11-24, 18:09
Medlem
Senaste gäddan uppger i videon att han är 31 år gammal och i chattloggen att han fyllde år den 7 november.

Bor i Stockholm.

Hans användarnamn ”Sevenius” verkar däremot inte vara ett för, mellan eller efternamn.

Hittar dock en med ett liknande för, mellan eller efternamn men född den 9 november och 31 år. Men det verkar inte heller vara han? Sjuk slump i så fall. Förnamn på den personen: Samma som han som blev kidnappad 2005 och var son till elektronikkedjan Sibas ägare.
Senast redigerad av klaustrofobin 2022-11-24 kl. 18:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in