2022-11-24, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Finns skärmdumpar på en massa pengar, dels dessa 58' häromdagen, sen inbetalningar till Kronkalle, så att Dumpen får in stora pengar behöver ingen betvivla, än om du lever i en förnekelse över detta
Visa
Citera
2022-11-24, 01:45
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
I call bullshit. Har jag inte sett en inbetalning så existerar den inte
Kanske dom lyckades få inhibition. Finns inga korkade människor som kommer betala hennes skulder. Det kan du fett glömma.

PS är konkursfähig. Han lever på existensminimum

Om Putte är nära konken är det väl bara en än större anledning till hans engagemang i Dumpen, nytta med nöje för honom.
Varför tror du att Putte beblandar sej med Sara för, givetvis stavas det pengar, han hade aldrig i helvetet haft någonting överhuvudtaget med henne att göra annars.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-11-24 kl. 01:50.
Citera
2022-11-24, 01:48
Medlem
-Jenna-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag vet ärligt talat inte, men jag hoppas. Du har så klart helt rätt i att den här debatten är lika polariserad som vänster/höger-debatten - fast ännu värre skulle jag säga.

Det finns så mycket som är uppenbart sjukt med dumpen som fenomen att jag inte ens orkar rada upp det, men du vet så klart detta också. Det är nu 2 självmord som skett och fler kommer tyvärr att ske.

Om inte annat är jag fullständigt övertygad om att dumpen förr eller senare kommer att lägga ner. Antingen pga att det uppdagas ekonomiskt fiffel eller att det händer något riktigt jävla allvarligt kopplat till dumpen som gör att folk kanske vaknar upp. Det är farliga saker P&S sysslar med.

Dumpen har blivit en sekt och sektledaren Saras ego börjar bli löjligt stort, och precis som med alla egon som blåses upp allt för hårt och allt för snabbt spricker till slut bubblan och smällen blir hård.
Ja, det är otroligt hemskt att under Dumpens korta livscirkel så har två människor dött, medan inga barn har varken hjälpts eller räddats - vad jag vet. Att agera lockbete hjälper ju knappast barn och ungdomar.

I vissa fall, där det inte bara är ett möte med en person som de har sexchattat med, utan där man har haft tydliga bevis på att en person ägnar sig åt pedofili över nätet, så kan jag tycka att det är bra att de får strålkastarna på sig. Jag tänker på JF från Kalmar som sprang iväg i ren panik. Men när man pushar någon i flera månader till att träffas så blir det någon slags sjuk desperation från Dumpens sida. Som om de vore ett reklamföretag som vill tvinga fram nya kunder. För utan nya gäddor så dör ju hela projektet och deras inkomster försvinner också.

De tjänar nog rätt bra på alla donationer och givetvis är det inte någonting de vill gå miste om.
Citera
2022-11-24, 01:59
Medlem
Citat:
Om Putte är nära konken är det väl bara en än större anledning till hans engagemang i Dumpen, nytta med nöje för honom.
Varför tror du att Putte beblandar sej med Sara för, givetvis stavas det pengar, han hade aldrig i helvetet haft någonting överhuvudtaget med henne att göra annars.
Förmodar att han pökat och knarkat med henne och hon har någon hållhake på PS.
Ingen skulle anklaga PS för att ha alla indianerna i kanoten.

Så var är Swish screenshoten? För det existerar ingen
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-24 kl. 02:01.
Citera
2022-11-24, 02:06
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Förmodar att han pökat och knarkat med henne och hon har någon hållhake på PS.
Ingen skulle anklaga PS för att ha alla indianerna i kanoten.

Så var är Swish screenshoten? För det existerar ingen

De får du leta själv (finns i tidningar, finns på Facebook, finns på Dumpen), jag är ingen jla sekreterare för dej.
Citera
2022-11-24, 02:13
Medlem
Citat:
De får du leta själv (finns i tidningar, finns på Facebook, finns på Dumpen), jag är ingen jla sekreterare för dej.
Påstår du något som är osant, får du leverera bevis.
Jag påstår att Dumpen får minimalt med Swish. Innan någon bevisar motsatsen tänker jag vidhålla den åsikten.
Citera
2022-11-24, 02:32
Medlem
Penibelt att Dumpen säger att dom har infiltrerat pedo nätverk. Du måste dela material innan du får tillgång till något. Gör dom det?
Är ett lagbrott isåfall.

Utländsk polis har koll på aktiviteter gällande detta. Svenska polisen, har noll koll
Citera
2022-11-24, 02:37
Medlem
Citat:
Påstår du något som är osant, får du leverera bevis.
Jag påstår att Dumpen får minimalt med Swish. Innan någon bevisar motsatsen tänker jag vidhålla den åsikten.

https://dumpen.se/2022/10/20/dumpen-se-ar-raddad/
Citera
2022-11-24, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
inga barn har varken hjälpts eller räddats

Framtida offer har räddats från att bli offer som de skulle blivit egentligen om inte Dumpen fått gäddorna att ta till galgen.
Citera
2022-11-24, 02:45
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Han gädda 155 är ju inte ok att hänga ut.
Uppenbarligen förståndshandikappad och lever sedan tidigare ett marginaliserat liv med god man etc.
Det hade väl varit tillräckligt att meddela soc samt hans närmaste sociala skyddsnät så hade de fått sköta om det!
Varför sabba hela den förståndshandikappade mannens liv?
Medlen helgar målen. De måste leverera för att få mera, så kassan inte sinar.
Citera
2022-11-24, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige32
https://dumpen.se/2022/10/20/dumpen-se-ar-raddad/
Sorry, Dumpen är inte en trovärdig källa.
Citera
2022-11-24, 03:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Från den hatade tidningen ETC.

Hur blir man medlem i Dumpen?
– Ja du. Just nu är det väldigt löst. Det är de 80 000 som är medlemmar i vår Facebookgrupp som är med i föreningen. Det står i våra stadgar. Men vi ska ändra det. Hur, det vet vi inte än. Det kommer.

Ja bra sätt att få många medlemmar. En allmännyttig ideell förening kan inte neka någon medlemskap, Ideell förening kan nischa sig. Men att bli medlem utan att informeras om det tror jag inte går.

Tänk om SD skulle köra på den, alla som gillat deras sida är medlemmar och de kan söka bidrag på siffrorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in