2022-11-24, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetongBuketten
Man fan skäms över hur vissa av er skriver i denna tråd. Din mamma, din syster, din fru...

Min mamma och syster är förstås undantagna men jag har givetvis ingen svensk fru, sådant avskum vill jag inte ha.

Kvinnorna i Sverige förtjänar riktiga våldtäkter, de skiter i att män döms utan bevis och då får de klara sig själva.
Citera
2022-11-24, 06:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BetongBuketten
Man fan skäms över hur vissa av er skriver i denna tråd. Din mamma, din syster, din fru...

#InteDinMan
#InteDinPappa
#KvinnorÄrStarka
#StåPåEgnaBen(biatch)
Citera
2022-11-24, 06:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Min mamma och syster är förstås undantagna men jag har givetvis ingen svensk fru, sådant avskum vill jag inte ha.

Kvinnorna i Sverige förtjänar riktiga våldtäkter, de skiter i att män döms utan bevis och då får de klara sig själva.
Bristande vandel. Du borde definitivt bli fråntagen ditt medborgarskap. Och inte tillåtas besöka Sverige igen.
Citera
2022-11-24, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Bristande vandel. Du borde definitivt bli fråntagen ditt medborgarskap. Och inte tillåtas besöka Sverige igen.

Stumpan det gäller inte svenska medborgare och din åsikt betyder inget.
Citera
2022-11-24, 07:11
Avslutad
Citat:
Stumpan det gäller inte svenska medborgare och din åsikt betyder inget.
Det gäller ingen än så länge, det är under utredning.
Citera
2022-11-24, 07:27
Medlem
Citat:
Det gäller ingen än så länge, det är under utredning.

Precis så dina förhoppningar är betydelselösa.
Citera
2022-11-24, 07:35
Avslutad
Citat:
Precis så dina förhoppningar är betydelselösa.
Naturligtvis man inget i ett land att göra där man tycker att befolkningen förtjänar att våldtas. Det är inte konstigt att du blev tvungen att flytta.
Citera
2022-11-24, 07:38
Medlem
Citat:
Det är därför man aldrig ska ingripa om man ser en riktig våldtäkt. Ring inte ens polisen, låt naturen ha sin gång.
Ser du en överfallsvåldtäkt ( vilket är en riktig våldtäkt, att ångra sig dagen efter handlar inte om våldtäkt) så är det med allra största sannolikhet en babbe som utför dådet och en svensk tjej som blir utsatt. Självklart ska du inte ingripa eftersom tjejen endast får uppleva effekterna av sin politiska vilja. Det vore djupt odemokratiskt att avbryta en sådan händelse.
Citera
2022-11-24, 07:41
Medlem
Citat:
Naturligtvis man inget i ett land att göra där man tycker att befolkningen förtjänar att våldtas. Det är inte konstigt att du blev tvungen att flytta.

Du med din attityd visar tydligt upp att du är min fiende som vill att jag ska kunna dömas utan bevis. Varför inbillar du då att jag skulle rädda dig? Kommer aldrig ske, möjligen kommer jag bara filma våldtäkten och lägga ut den på nätet anonymt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Ser du en överfallsvåldtäkt ( vilket är en riktig våldtäkt, att ångra sig dagen efter handlar inte om våldtäkt) så är det med allra största sannolikhet en babbe som utför dådet och en svensk tjej som blir utsatt. Självklart ska du inte ingripa eftersom tjejen endast får uppleva effekterna av sin politiska vilja. Det vore djupt odemokratiskt att avbryta en sådan händelse.

Precis, de har beställt detta och då är det samtycke.
Citera
2022-11-24, 07:43
Avslutad
Citat:
Du med din attityd visar tydligt upp att du är min fiende som vill att jag ska kunna dömas utan bevis. Varför inbillar du då att jag skulle rädda dig? Kommer aldrig ske, möjligen kommer jag bara filma våldtäkten och lägga ut den på nätet anonymt.

Precis, de har beställt detta och då är det samtycke.
Jag förväntar mig inte att du ska rädda nån, jag förväntar mig att du gör som du gjorde - lämnar landet. Och aldrig kommer tillbaka.
Citera
2022-11-24, 08:01
Medlem
Citat:
Jag förväntar mig inte att du ska rädda nån, jag förväntar mig att du gör som du gjorde - lämnar landet. Och aldrig kommer tillbaka.

Så varför gnäller du då så mycket över att män inte vill rädda någon från en pågående våldtäkt?
Citera
2022-11-24, 08:13
Avslutad
Citat:
Så varför gnäller du då så mycket över att män inte vill rädda någon från en pågående våldtäkt?
Gnäller inte ett dugg, är fullt nöjd med att ni som tycker att svenskar förtjänar att våldtas lämnar landet. Ni har inget här att göra.
Senast redigerad av Ipsi 2022-11-24 kl. 08:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in