2022-11-24, 00:43
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag beklagar detta, och tycker framför allt jävligt synd om barnen till gäddorna som får lida för att dumpen hänger ut dom. För denna typ av offentlig skampåle är inget annat än sjuk underhållning som folk njuter av att se, även om folk inte verkar förstå det utan känner sig goda för att dom hejar på den goda sidan. Detta är inget annat än mörker.

Två självmord redan, och fler kommer det bli. Fler och fler kritiska artiklar skrivs i dom större tidningarna. Förr eller senare kommer nog tyvärr något riktigt hemskt hända i svallvågorna av en uthängning som kommer få medial uppmärksamhet, och som får folk att vaknar upp från sina dvalor och se dumpen med nya ögon.

Skulle inte förvåna mig heller om det pågår ekonomiskt fiffel bakom dumpen, och det kommer förr eller senare i så fall att komma fram. Sara har ju 30+ domar på sig och kommer nog få ett gäng till framöver misstänker jag.

Ja detta med att Dumpen ena sidan bryr sej om barn men nästa sida skiter fullständigt i barn är min största invändning mot Dumpen, gäddors barn är inget värda för dem.

Tror Sara nämnde vid något tillfälle att det var inget de kunde bry sej om (att gäddors barn tar skada vid konfrontation), stämmer detta uttalande är hon sjukare än jag någonsin föreställt mej.

Sagt det förr säger det igen, lägg ner freakshowen, konfrontera gärna gäddor, blanda gärna in anhöriga men inte till bekostnad av barnen via denna sinnessjuka freakshow.
Citera
2022-11-24, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Ja detta med att Dumpen ena sidan bryr sej om barn men nästa sida skiter fullständigt i barn är min största invändning mot Dumpen, gäddors barn är inget värda för dem.

Tror Sara nämnde vid något tillfälle att det var inget de kunde bry sej om (att gäddors barn tar skada vid konfrontation), stämmer detta uttalande är hon sjukare än jag någonsin föreställt mej.

Sagt det förr säger det igen, lägg ner freakshowen, konfrontera gärna gäddor, blanda gärna in anhöriga men inte till bekostnad av barnen via denna sinnessjuka freakshow.

Trodde du verkligen att hon visar hänsyn till någon?
Citera
2022-11-24, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Han gädda 155 är ju inte ok att hänga ut.
Uppenbarligen förståndshandikappad och lever sedan tidigare ett marginaliserat liv med god man etc.
Det hade väl varit tillräckligt att meddela soc samt hans närmaste sociala skyddsnät så hade de fått sköta om det!
Varför sabba hela den förståndshandikappade mannens liv?

Av den enkla anledningen att Dumpens ansvariga utgivare tycker att daglig och regelbunden Swish-inkomst och uppmärksamhet är viktigare än att kontakta soc och meddela skyddsnätet du beskriver.
Citera
2022-11-24, 00:55
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enochssons
Trodde du verkligen att hon visar hänsyn till någon?

Nej, det har jag förstått från ruta ett, där Swishintäkterna är störst, där fokuseras det.
Citera
2022-11-24, 01:08
Medlem
Citat:
Nej, det har jag förstått från ruta ett, där Swishintäkterna är störst, där fokuseras det.
Jag har flera gånger efterfrågat att någon skall ta en screenshot på sin Swish. Lägga upp nätet.

Pic or it didn’t happen.

Inte sett någon bild överhuvudtaget.
Citera
2022-11-24, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sara och Patrik är kriminella, Dumpen är deras affärsidé och ett säkrare kort än bedrägerier, de har omfattande kriminalitet bakom sig så de är inte trovärdiga. Heter det inte att har man en gång gjort en sak, så kan man göra det igen. Juga för att tjäna pengar.

Fast helt dumma är de inte, i synnerhet i Saras fall mot bakgrund av vad som listats upp tidigare i tråden; att få grönt ljus från Försäkringskassan för att bli sjukpensionär, få godkänt att man inte är arbetsför resten av livet, och samtidigt livnära sig på detta projekt, då behöver man vara rätt streetsmart, den saken är klar!
Senast redigerad av Enochssons 2022-11-24 kl. 01:21.
Citera
2022-11-24, 01:19
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Jag har flera gånger efterfrågat att någon skall ta en screenshot på sin Swish. Lägga upp nätet.

Pic or it didn’t happen.

Inte sett någon bild överhuvudtaget.

Det tickar dagligen in en jävla massa deg till Sara och Putte, se bara häromdagen när de fick in 58 papp. Facebook översvämmas ju av fans till Sara och Dumpen, vilka många med glädje idkar socialtjänst för dessa båda (SoP).
Flera hundratusen kom ju också in när Sara jagades av Kronkalle.

Att någon skulle lägga in en egen skärmdump här på flashback, det finns inte, varför skulle någon gör det?
Citera
2022-11-24, 01:21
Medlem
Citat:
Det tickar dagligen in en jävla massa deg till Sara och Putte, se bara häromdagen när de fick in 58 papp. Facebook översvämmas ju av fans till Sara och Dumpen, vilka många med glädje idkar socialtjänst för dessa båda (SoP).

Att någon skulle lägga in en egen skärmdump här på flashback, det finns inte, varför skulle någon gör det?
För det är ingen som som donerar pengar till dom här nötterna
Citera
2022-11-24, 01:23
Bannlyst
Citat:

Helt sjukt vilka skygglappar det finns där ute. Blåögda som fasen. Sitter och swishar surt förvärvade pengar till individer med noll moral eller samvete.

Men en sak är klar. Så länge de här naiva skygglapparna kommer sponsra Dumpen så kommer Dumpen överleva. Den matematiken är rätt tydlig.
Citera
2022-11-24, 01:27
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
För det är ingen som som donerar pengar till dom här nötterna

Att det kommer in stora pengar är ju bevisat vid flera tillfällen, som sagt senast häromdagen i Borås då kom 58' in.
En massa Kronkalleskulder löstes tidigare för Sara, vad mer för bevis behöver du, däremot kan man ju ifrågasätta varför inte Skatteverket agerar.
Citera
2022-11-24, 01:34
Medlem
Citat:
Att det kommer in stora pengar är ju bevisat vid flera tillfällen, som sagt senast häromdagen i Borås då kom 58' in.
En massa Kronkalleskulder löstes tidigare för Sara, vad mer för bevis behöver du, däremot kan man ju ifrågasätta varför inte Skatteverket agerar.
I call bullshit. Har jag inte sett en inbetalning så existerar den inte
Kanske dom lyckades få inhibition. Finns inga korkade människor som kommer betala hennes skulder. Det kan du fett glömma.

PS är konkursfähig. Han lever på existensminimum.

Dom är båda insolventa
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-24 kl. 01:42.
Citera
2022-11-24, 01:39
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
I call bullshit. Har jag inte sett en inbetalning så existerar den inte
Kanske dom lyckades få inhibition. Finns inga korkade människor som kommer betala hennes skulder. Det kan du fett glömma

Finns skärmdumpar på en massa pengar, dels dessa 58' häromdagen, sen inbetalningar till Kronkalle, så att Dumpen får in stora pengar behöver ingen betvivla, än om du lever i en förnekelse över detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in