Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Jag beklagar detta, och tycker framför allt jävligt synd om barnen till gäddorna som får lida för att dumpen hänger ut dom. För denna typ av offentlig skampåle är inget annat än sjuk underhållning som folk njuter av att se, även om folk inte verkar förstå det utan känner sig goda för att dom hejar på den goda sidan. Detta är inget annat än mörker.
Två självmord redan, och fler kommer det bli. Fler och fler kritiska artiklar skrivs i dom större tidningarna. Förr eller senare kommer nog tyvärr något riktigt hemskt hända i svallvågorna av en uthängning som kommer få medial uppmärksamhet, och som får folk att vaknar upp från sina dvalor och se dumpen med nya ögon.
Skulle inte förvåna mig heller om det pågår ekonomiskt fiffel bakom dumpen, och det kommer förr eller senare i så fall att komma fram. Sara har ju 30+ domar på sig och kommer nog få ett gäng till framöver misstänker jag.
Ja detta med att Dumpen ena sidan bryr sej om barn men nästa sida skiter fullständigt i barn är min största invändning mot Dumpen, gäddors barn är inget värda för dem.
Tror Sara nämnde vid något tillfälle att det var inget de kunde bry sej om (att gäddors barn tar skada vid konfrontation), stämmer detta uttalande är hon sjukare än jag någonsin föreställt mej.
Sagt det förr säger det igen, lägg ner freakshowen, konfrontera gärna gäddor, blanda gärna in anhöriga men inte till bekostnad av barnen via denna sinnessjuka freakshow.