2022-11-23, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Hej!

Tack för att du har kontaktat oss.

Den här avdelningen hanterar inte lagring eller produktion av användaruppgifter. Om du anser att ett brott har begåtts bör du kontakta polismyndigheten, som i sin tur kan kontakta Google

Om du har frågor om att få ut uppgifterna i ett civilrättsligt sammanhang kontaktar du google-legal-support@google.com (om du befinner dig i USA) eller internationalcivil@google.com (om du befinner dig utanför USA) för att få veta mer om hur du delger oss ett giltigt rättsligt förfarande.

För att vi ska kunna undersöka din begäran om användaruppgifter så snabbt och effektivt som möjligt svarar du inte på detta meddelande. Skicka i stället ett separat e-postmeddelande till en av e-postadresserna ovan.

Vänliga hälsningar,

Googles team

Du hittar mer information om vår borttagningsprocess för innehåll på g.co/legal

removals@google.com, maila dom

Kvarnen maler sakta, men framåt

Räcker inte med en anmälan. Tusentals måste skicka in för att något ska inträffa. Rättvisa måste skipas när det gäller tusentals oskyldiga anhöriga som indirekt drabbas p.g.a Dumpens existens.
Citera
2022-11-23, 23:37
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jenna-
Tror du verkligen det? För jag tror den här debatten är lika polariserad som debatten kring vänstern och högern inom politiken. Den kommer alltid vara där. De som är för Dumpens metoder kommer enbart se barnen trots att väldigt få barn blir hjälpta av att någon namnlös gubbe outas på deras hemsida.

Ja, jag har läst väldigt länge i denna tråden och jag har sett "motargumenten" och det enda man kan göra tyvärr är ju att ignorera det. Man kommer ju knappast bli klokare av att försöka ta en diskussion med någon som direkt påstår att man är pedofil.

Samma med vänstern och höger, ena sidan kallar en rasist och den andra kallar en för kommunist. Men det är bra att det faktiskt finns de som håller med en och att de vågar säga det.

Jag vet ärligt talat inte, men jag hoppas. Du har så klart helt rätt i att den här debatten är lika polariserad som vänster/höger-debatten - fast ännu värre skulle jag säga.

Det finns så mycket som är uppenbart sjukt med dumpen som fenomen att jag inte ens orkar rada upp det, men du vet så klart detta också. Det är nu 2 självmord som skett och fler kommer tyvärr att ske.

Om inte annat är jag fullständigt övertygad om att dumpen förr eller senare kommer att lägga ner. Antingen pga att det uppdagas ekonomiskt fiffel eller att det händer något riktigt jävla allvarligt kopplat till dumpen som gör att folk kanske vaknar upp. Det är farliga saker P&S sysslar med.

Dumpen har blivit en sekt och sektledaren Saras ego börjar bli löjligt stort, och precis som med alla egon som blåses upp allt för hårt och allt för snabbt spricker till slut bubblan och smällen blir hård.
Citera
2022-11-23, 23:47
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enochssons
Jag tror dock en sådan som Sara har tio liv, hon kommer inte ge upp det här dels för brödfödan men även all uppmärksamhet sidan bringar. Dels om man går tillbaka i tråden och ser alla hennes domar genom åren. Det här är hennes sista livlina i princip. Hon kommer inte ge upp utan kommer köra så långt det bara går med den här hemsidan. Det är en sak som är garanterad.

Jag har följt Dumpen sen start för jag tycker det är ett förbannat intressant fenomen, och har egenskapen att kunna lägga känslor åt sidan och se saker för vad dom är. Och jag tror att du är helt rätt ute här faktiskt.

Dumpen ger Sara utlopp för det hat hon byggt upp genom åren som hon dolt med sitt missbruk. Det får henne att känna sig mindre trasig och motverkar hennes skuld hon bär på pga år av missbruk och försummande av sina egna barn. Sedan ger det henne extra inkomst så klart.

Jag tror inte att hon är en ond människa utan att hon t om tror att hon bara gör gott, men att bemöta mörker med mörker kan inte leda till något annat än mer mörker. Dumpen kommer förr eller senare att falla hårt.
Citera
2022-11-23, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag har följt Dumpen sen start för jag tycker det är ett förbannat intressant fenomen, och har egenskapen att kunna lägga känslor åt sidan och se saker för vad dom är. Och jag tror att du är helt rätt ute här faktiskt.

Dumpen ger Sara utlopp för det hat hon byggt upp genom åren som hon dolt med sitt missbruk. Det får henne att känna sig mindre trasig och motverkar hennes skuld hon bär på pga år av missbruk och försummande av sina egna barn. Sedan ger det henne extra inkomst så klart.

Jag tror inte att hon är en ond människa utan att hon t om tror att hon bara gör gott, men att bemöta mörker med mörker kan inte leda till något annat än mer mörker. Dumpen kommer förr eller senare att falla hårt.

Vi är tusentals anhöriga därute som bara väntar. Du menar att Sara bär på hat som kommer från ett inre hämndbegär, hon njuter och gottar åt sig all uppmärksamhet hon dagligen får rikskändis som hon nu gått och blivit. Men vi är tusentals anhöriga hon glömmer på vägen, och vi tänker stå upp för vår existens och hoppas verkligen det du menar om att Dumpen kommer falla hårt en dag stämmer! Att hänga ut och uppvigla till hat och självmord är inte rätt väg att gå-inte någonstans!
Citera
2022-11-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Så är det. Tveksamt dock om det kommer att utfalla till pedofilernas fördel.
Så utan att låta som en repad skiva. Exakt hur många har blivit dömda pga Dumpen?
Mig veterligen inte någon?
Men du kanske har annan fakta?
Så vad är syftet/poängen med deras pseudo-projekt om ingen blir dömd. Mao, det är meningslöst
Citera
2022-11-23, 23:53
Medlem
Citat:
Dumpen kommer förr eller senare att falla hårt.

Varför det? Faller dumpen för att den absoluta majoriteten av människor avskyr pedofiler? Nej, det verkar inte troligt. Faller dumpen för att FB-pedofiler gnäller högt och tjatigt? Nej, det verkar fortfarande inte troligt.
Citera
2022-11-23, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskalera
Så utan att låta som en repad skiva. Exakt hur många har blivit dömda pga Dumpen?
Mig veterligen inte någon?
Men du kanske har annan fakta?
Så vad är syftet/poängen med deras pseudo-projekt om ingen blir dömd. Mao, det är meningslöst

Du borde prata med polismyndigheten om det. Fråga dem varför de t.ex. sågar upp folks dörrar med motorsåg bara på skoj.

Har du verkligen ingen som helst aning om hur lång tid en rättsprocess tar i Sverige?
Citera
2022-11-23, 23:59
Medlem
Citat:
Du borde prata med polismyndigheten om det. Fråga dem varför de t.ex. sågar upp folks dörrar med motorsåg bara på skoj.

Har du verkligen ingen som helst aning om hur lång tid en rättsprocess tar i Sverige?
Jo, men den currynegern blev ju frisläppt. Han kanske får någon villkorlig dom.
Vad vet jag.

Sedan har Dumpen lallat omkring i cirka 18 månader, om jag inte missminner mig.

Vad är resultatet av det? Ingenting.

Korrigering, 2 självmord och mängder av sabotage mot familjer
Senast redigerad av Eskalera 2022-11-24 kl. 00:08.
Citera
2022-11-24, 00:06
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enochssons
Vi är tusentals anhöriga därute som bara väntar. Du menar att Sara bär på hat som kommer från ett inre hämndbegär, hon njuter och gottar åt sig all uppmärksamhet hon dagligen får rikskändis som hon nu gått och blivit. Men vi är tusentals anhöriga hon glömmer på vägen, och vi tänker stå upp för vår existens och hoppas verkligen det du menar om att Dumpen kommer falla hårt en dag stämmer! Att hänga ut och uppvigla till hat och självmord är inte rätt väg att gå-inte någonstans!

Jag beklagar detta, och tycker framför allt jävligt synd om barnen till gäddorna som får lida för att dumpen hänger ut dom. För denna typ av offentlig skampåle är inget annat än sjuk underhållning som folk njuter av att se, även om folk inte verkar förstå det utan känner sig goda för att dom hejar på den goda sidan. Detta är inget annat än mörker.

Citat:
Varför det? Faller dumpen för att den absoluta majoriteten av människor avskyr pedofiler? Nej, det verkar inte troligt. Faller dumpen för att FB-pedofiler gnäller högt och tjatigt? Nej, det verkar fortfarande inte troligt.

Två självmord redan, och fler kommer det bli. Fler och fler kritiska artiklar skrivs i dom större tidningarna. Förr eller senare kommer nog tyvärr något riktigt hemskt hända i svallvågorna av en uthängning som kommer få medial uppmärksamhet, och som får folk att vaknar upp från sina dvalor och se dumpen med nya ögon.

Skulle inte förvåna mig heller om det pågår ekonomiskt fiffel bakom dumpen, och det kommer förr eller senare i så fall att komma fram. Sara har ju 30+ domar på sig och kommer nog få ett gäng till framöver misstänker jag.
Citera
2022-11-24, 00:07
Bannlyst
Citat:
Jag beklagar detta, och tycker framför allt jävligt synd om barnen till gäddorna som får lida för att dumpen hänger ut dom. För denna typ av offentlig skampåle är inget annat än sjuk underhållning som folk njuter av att se, även om folk inte verkar förstå det utan känner sig goda för att dom hejar på den goda sidan. Detta är inget annat än mörker.

Två självmord redan, och fler kommer det bli. Fler och fler kritiska artiklar skrivs i dom större tidningarna, och förr eller senare kommer tyvärr något riktigt hemskt hända som kommer få medial uppmärksamhet, och om får folk att vaknar upp från sina dvalor och se dumpen med nya ögon.

Skulle inte förvåna mig heller om det pågår ekonomiskt fiffel bakom dumpen, och det kommer förr eller senare i så fall att komma fram. Sara har ju 30+ domar på sig och kommer nog få ett gäng till framöver misstänker jag.

Hur kan en sådan uppenbar narcissist få driva en sådan sida utan några som helst anmärkningar utifrån?
Citera
2022-11-24, 00:12
Medlem
populopiduss avatar
Jag pallar inte med den här tråden längre. Det går verkligen inte att föra en diskussion här eftersom det är alldeles för polariserat. Jag t ex tycker att det är jättebra att Dumpen uppmärksammar övergrepp på barn. Var själv utsatt som barn och vet vilket helvete det är.

Det jag är emot är offentlig skampåle och lynchmobb då jag tycker det är otäckt, eftersom det historiskt aldrig lett till något annat än elände. Samt att jag tycker synd om dom anhöriga som indirekt dras ner i smutsen pga deras pappors sjuka handlande. Det hade varit bättre att anmäla personerna och sköta det på ett mer konstruktivt sätt än via denna mörka underhållning.

Hoppas i alla fall att dumpen som fenomen pga uppmärksamheten leder till att lagarna ses över och att problemet minskar.

Over and out.
Senast redigerad av populopidus 2022-11-24 kl. 00:31.
Citera
2022-11-24, 00:16
Medlem
Man kan ju också tänka så att vuxna män kan välja att låta bli att vilja knulla och tortera och döda barn.

Och vem är det mest synd om: en pedofil som skadat barn och eller ett barn som blivit skadat av en pedofil?

Men det kommer ni pedofiler inte fatta ändå. För er handlar det om en utlösning, skit samma vilket barn som kommer i vägen och som kanske tar livet av sig eller mår otroligt dåligt i resten av sitt liv.

JAG VILL KNULLA TILL VILKET PRIS SOM HELST OCH JAG SKITER I VEM SOM BLIR LIDANDE - är uppenbarligen det viktigaste för pedofiler.

Men det kommer att komma ifatt er. För sent- ja. För hårt - nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in