2022-10-18, 22:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Jaha, det var bara en slump att han tog själv av daga när Dumpen dök upp? Hoppas du mår skit någon gång och någon putar dig över kanten. Ah fan, Meggie mådde skit innan. Så störd är du själv får man anta. Du lever uppenbarligen i en empatistörd bubbla.

Det går inte att putta folk över kanten hur som helst.
Hur kan du tro det?
Håller man på med dumheter som dessa gäddor gör så får man skylla sej själv när man blir påkommen i pinsamma situationer. Hur man väljer att hantera det är upp till var och en.
Citera
2022-10-18, 22:29
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Jaha, det var bara en slump att han tog själv av daga när Dumpen dök upp? Hoppas du mår skit någon gång och någon putar dig över kanten. Ah fan, Meggie mådde skit innan. Så störd är du själv får man anta. Du lever uppenbarligen i en empatistörd bubbla.

Men så kan du inte resonera.
För det första så måste vi veta om det var en av dumpens fiskyngel dvs en "25-årig kille" som sökte sexuell kontakt med en 14-årig kille.
Eller om det var ett rovdjur på 50 som ville ha sex med ett litet barn.
Dumpen är ju högt och lågt på det viset. Och jag har svårt för att se deras uthängningar av incels som söker kontakt med yngre killar, jag tycker bara att det är fel egentligen. Det är i deras senaste uthängningar ofta unga killar som till synes har låg självkänsla och t.o.m mentala handikappade som hängs ut. Det är tvivelaktigt helt enkelt.
OM självmordet är av en sådan person i klassificeringen så håller jag med dig till 100%
Men om det visar sig att det var en gubbe som ville ha sex med en 6-åring eller liknande så ser jag inga problem över huvud taget. Då finns det nog mer på samvetet som föranledde till det ödesdigra beslutet än bara dumpens konfrontation.
Du kanske kan ge oss mer kött på benen så att vi kan ställning i frågan?
Citera
2022-10-18, 22:31
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Jajamen. Det är helt ok att tycka olika, och jag förstår ditt resonemang. Mitt resonemang är då snarare att man inte låter rabiessmittade hundar gå lösa i väntan på att de biter någon. Då är en avlivning det enda alternativet. Trist för hunden som avlivas, men det är for the greater good. Så i min bok är utfallet (död pedofil) alltid av godo.

Gäller det likaså din familj (menar såklart inte att någon i den är pedofil men jag tror du förstår) om det skulle visa sig de vara smittade?
Citera
2022-10-18, 22:31
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elsamimmi
Synd det inte är 152st istället. Håller med dig

Petade din pappa på dig? I så fall förstår jag din ilska fullt ut. Det finns tveklöst 152 pedofiler som är värda att dö en plågsam död, säkert tusentals. Det anser jag däremot inte om det större antalet som hängs ut på dumpen, som jag har sett. De framstår oftast som svagbegåvade. Begåvningsgraden får dessa opportunister att tro det faktiskt finns en trettonårig -som vill ha sex med dom. De får troligen inte ligga alls, med någon, någonsin.

Fördärva familjer, förlora jobb, förlora möjligheten till framtida jobb, förlora vänner, släkt… livet raserar totalt, utan möjlighet till återhämtning.

Är det förändring som Dumpen främst velat uppnå, så hade de kunnat göra det utan att hänga ut, utan att kontakta arbetsgivare och fruar. Detta är ett ärende för rättsväsendet, inte svagbegåvade som medvetet förstör liv för att uppnå ”kändisskap” genom att lajva kåta trettonåringar.

Dumpen har tagit två liv och förstör hundratals. Det är det.
Citera
2022-10-18, 22:32
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Gäller det likaså din familj (menar såklart inte att någon i den är pedofil men jag tror du förstår) om det skulle visa sig de vara smittade?

110%. Mellan dig och mig, hade det varit någon i min familj, så hade jag tagit dem av daga själv.
Citera
2022-10-18, 22:33
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
110%. Mellan dig och mig, hade det varit någon i min familj, så hade jag tagit dem av daga själv.

Oki då får vi hålla tummarna att så inte är fallet (vilket det säkert inte är).
Citera
2022-10-18, 22:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Man får gå på magkänsla. Min magkänsla säger att Dumpen talar sanning i detta fall. ETC har tidigare fabulerat och konstruerat felaktiga artiklar. Dumpen har jag aldrig kommit på med att ljuga eller hitta på uppgifter. Så deras trovärdighet är större i mina ögon.
Sara och Patrik är kriminella, Dumpen är deras affärsidé och ett säkrare kort än bedrägerier, de har omfattande kriminalitet bakom sig så de är inte trovärdiga. Heter det inte att har man en gång gjort en sak, så kan man göra det igen. Juga för att tjäna pengar.
Citera
2022-10-18, 22:46
Medlem
Eastwings avatar
Hoppas alla dessa äckliga gäddor får en gäddsax på sin äckliga KXK.

Äckelgäddor och så många som försvarar dessa jävla bottenskrap i samhället.
Citera
2022-10-18, 22:49
Medlem
Citat:
Den eventuella oskulden ja, när man söker en sexuell träff med vad man tror är ett barn, och dyker upp på avtalad tid/plats.

"Eventuell oskuld", eat a fucking dick.

De använder sig utav de orden av en orsak. Dumpen är rättsosäkert, punkt. Det finns ingen oberoende aktör som granskar Dumpen själva. I princip hade de kunnat manipulera allt material de lägger ut mer eller mindre. Vi som åskådare har inte en aning om vilket. Nu tror jag inte att de gör det men så länge det bara är Dumpen själva som väljer exakt vad som ska läggas ut och hur det ska göras så kan vi i "publiken" bara ta deras ord för att det stämmer.
Citera
2022-10-18, 22:52
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
Hoppas alla dessa äckliga gäddor får en gäddsax på sin äckliga KXK.

Äckelgäddor och så många som försvarar dessa jävla bottenskrap i samhället.

Handlar inte om att försvara äckelgäddor. Äckelgäddor är just äckelgäddor. Däremot finns det dem som ifrågasätter Dumpens metoder och objektivitet. Betyder inte att någon är på äckelgäddornas sida för det. Chatloggarna får det att vända sig i de flestas magar.
Citera
2022-10-18, 22:55
Medlem
Underbart att den här sista gäddan tog sitt liv. Fy fan vad bra jag mådde av att läsa det!! Smutsiga pedofil hora må du nu brinna i helvetet
Citera
2022-10-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det går inte att putta folk över kanten hur som helst.
Hur kan du tro det?
Håller man på med dumheter som dessa gäddor gör så får man skylla sej själv när man blir påkommen i pinsamma situationer. Hur man väljer att hantera det är upp till var och en.

Hur som helst? Så en händelse som med största sannolikhet är det värsta som gäddorna råkat ut för i livet skulle inte kunna putta dem över kanten? Hur kan du tro det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in