Citat:
Ursprungligen postat av
EiraThunberg
Enligt dig. Du verkar vara paranoid och tror att alla du pratar med är rysstroll.
inte ett rysstroll, en vatnik (dvs någon som blivit lurad av ett rystroll (eller ja, rysk propganda, men same=same)
Citat:
Det kan inte vara hälsosamt att vara så paranoid.
Det vet jag inget om. det är ju ett felaktigt antagande du gjorde , se ovan, du kanske har mycket erfarnhet av att göra sådana , dvs felaktiga antaganden?
Citat:
Jag skrev inget emot varken Ukraina eller Ryssland.
vad får dig att tro att ukraina skulle må bra av att "bygga försvar", istället för att sikta på militärstrategiskt relvanta mål?
Citat:
Jag påpekade endast att en tillfällig vapenvila kan vara gynnsam för båda sidor, samt att båda sidorna hade förmodligen uppskattat att fira jul i lugn och ro.
Då får du hoppas att ryssland drar ut alla sina soldater och tunga militär utrustning ur ukraina, även putin (minsk-avtalen) har gjort klart att det inte kan bli någon fred innan han har gjort det.
Citat:
Efter julfirandet är det ingen som hindrar dessa två arméer från att döda varandra.
nu hindrade ju inga avtal ryssland från att döda i ukraina innan, men du tänker att det blir annorlunda den här gången?