2022-11-23, 13:46
Medlem
claymanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Grönar teamxburn.biz, beställning på anavar lades i Söndags och nu damp det precis ner i hallen.

Grönar leveransen, nu återstår och se om det är nå krut i grejjerna, uppdaterar med recension, planerad kur är att ligga ON 60mg i 7 veckors tid

Citerar mig själv här och grönar kvaliten på Team XBurns Anavar.
Legat på 60MG/dag men sänkte den till 40MG då jag kände att pumpen var nå sju helvetes jävla pain under passen. Men har tajtat till mig riktigt fint på dessa förvisso har även kosten sköts till 200%

Cirkus 2 veckor kvar av kuren sen blir det mildare pct.
Summa summarum
Leveranstid 5/5
Kundtjänst 5/5 (Trevliga och svarade på alla frågot utan dryg attityd)
Kvalite på the stuff 5/5
Citera
2022-11-23, 16:18
Medlem
-snW-s avatar
Bästa stället inrikes för mk677 å cardarine?
Citera
2022-11-23, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
börjar bli mer och mer skeptisk till vxtgar....

har en polare som kört deras grejjer och nu mera ligger på 500 + 500 test och mast...

han borde ha blivit både större med bättre tryck på dessa doser..

han kommer byta märke nu så återkommer om 1-2 månader med facit i hand men vill ge alla här en heads up åtminstonde!
"deras grejjer" säger inte så mycket så gärna om ni preciserar då dom säljer många olika märken.
Citera
2022-11-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claymann
Citerar mig själv här och grönar kvaliten på Team XBurns Anavar.
Legat på 60MG/dag men sänkte den till 40MG då jag kände att pumpen var nå sju helvetes jävla pain under passen. Men har tajtat till mig riktigt fint på dessa förvisso har även kosten sköts till 200%

Cirkus 2 veckor kvar av kuren sen blir det mildare pct.
Summa summarum
Leveranstid 5/5
Kundtjänst 5/5 (Trevliga och svarade på alla frågot utan dryg attityd)
Kvalite på the stuff 5/5
Även dom säljer olika märken så gärna att det sägs vilket av dessa.
Citera
2022-11-23, 19:41
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Även dom säljer olika märken så gärna att det sägs vilket av dessa.

Kollade du deras sida innan du svarade? Dom säljer bara en sorts Anavar.
Citera
2022-11-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Kollade du deras sida innan du svarade? Dom säljer bara en sorts Anavar.
Ja det gjorde jag, men var tvungen att gå in där för att hitta den informationen så gärna att man skriver märket man risar eller rosar innan man skriver så det blir någon ordning eller hur
Citera
2022-11-23, 19:59
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ja det gjorde jag, men var tvungen att gå in där för att hitta den informationen så gärna att man skriver märket man risar eller rosar innan man skriver så det blir någon ordning eller hur

Eftersom det bara finns en sorts Anavar där, Teamxburns eget märke, så tycker jag inte att det ska behövas skrivas ut...
Citera
2022-11-23, 20:27
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
börjar bli mer och mer skeptisk till vxtgar....

har en polare som kört deras grejjer och nu mera ligger på 500 + 500 test och mast...

han borde ha blivit både större med bättre tryck på dessa doser..

han kommer byta märke nu så återkommer om 1-2 månader med facit i hand men vill ge alla här en heads up åtminstonde!

Du vet att man kan ta blodprov?
Kostar liksom 300 kronor för ett test.

Man slutar aldrig förundras
Citera
2022-11-26, 00:41
Medlem
Citat:
"deras grejjer" säger inte så mycket så gärna om ni preciserar då dom säljer många olika märken.

Sant! Jag ska dubbelkolla och återkomma om det! Sorry för kladd
Citera
2022-11-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Du vet att man kan ta blodprov?
Kostar liksom 300 kronor för ett test.

Man slutar aldrig förundras

Haha jag hoppas du skämtar, blodprov på 500 + 500 kommer toppa 80 nmol även om det är skit, nu snackar jag inte om verkningslösa prepp men tror de är rejält underdoserade, vet flera erkända som kör vxt som är nöjda med tror det handlar mer om erfarenhet i denna fråga, ta mig inte för någon fjortis på dollar..
Citera
2022-11-26, 07:25
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Haha jag hoppas du skämtar, blodprov på 500 + 500 kommer toppa 80 nmol även om det är skit, nu snackar jag inte om verkningslösa prepp men tror de är rejält underdoserade, vet flera erkända som kör vxt som är nöjda med tror det handlar mer om erfarenhet i denna fråga, ta mig inte för någon fjortis på dollar..

Med tanke på hur billigt testo är så ser jag det föga troligt att det är underdoserat. Jag vet vem du är och läst din tråd, därför blir jag fundersam när du skriver som en... Ursäkta.. Idiot.

Blodprov på Werlabs visar över 80...

Imo
Citera
2022-11-26, 09:15
Medlem
UrsusSpelaeuss avatar
Grönar växtgaranten. Fick rätt grejer i rätt mängd, hjälpsam och artig kundservice. Allting rent, helt och bra förpackat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in